quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan win ik, rock of ages kom er maar in.
Ik had even bevestiging nodig.quote:
" Bulging body-builder " ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op deze![]()
[ afbeelding ]
Wie z'n billen brandt, moet de blaren laten likkenquote:
Kan ik niet bijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie z'n billen brandt, moet de blaren laten likken
Laten eh.. Er is vast wel een vrijwilligster op FOK! :$quote:
Topic meteen doodquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten eh.. Er is vast wel een vrijwilligster op FOK! :$
Sorry Mortaxx, had verwacht dat er wel iemand was die t zou doen.. Dan moet je er maar gewoon op zitten ;squote:
er zijn een hoop zwakzinnige wijven op FOK, maar ook die trekken bij mort wel de grensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten eh.. Er is vast wel een vrijwilligster op FOK! :$
Zoals wie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een hoop zwakzinnige wijven op FOK, maar ook die trekken bij mort wel de grens
Wowquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn een hoop zwakzinnige wijven op FOK, maar ook die trekken bij mort wel de grens
Niet spoileren ben in seizoen 2quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand breaking bad gekeken gisteren?
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand breaking bad gekeken gisteren?
Wil volgende episode.quote:
Hehequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd man, echt kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil volgende episode.typisch open einde deze ep manG.
Dat is inderdaad wel heel chill. Heb verdomme een jaar gewacht op dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Altijd man, echt kutHeb tot deze episode alles in één ruk gekeken, vanaf seizoen 1
Vet relaxed was dat.
Haha ik ook wel een half jaar ofzo, hoor. Vet kut is dat. Elke keer als ik een serie afgekeken heb, begin ik maar weer aan een nieuwequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel chill. Heb verdomme een jaar gewacht op deze
Ja altijd juli/augustus of september/oktober. Sluit allemaal prima aan op elkaar maar tart me dat je dan weer moet wachten op pll als vampire diaries is en andersom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik ook wel een half jaar ofzo, hoor. Vet kut is dat. Elke keer als ik een serie afgekeken heb, begin ik maar weer aan een nieuweStraks komt wel ineens alles tegelijk weer uit, trouwens. Eind september en begin oktober. Vet chill!
Echt man, ik kan niet wachten tot Vampire Diaries weer begint!! Arme Stephenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja altijd juli/augustus of september/oktober. Sluit allemaal prima aan op elkaar maar tart me dat je dan weer moet wachten op pll als vampire diaries is en andersom.zo ongeduldig met zulks dingen. Wil gewoon weten whats happening jwz yolo
Ja hoe gaat hij uit die kist komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt man, ik kan niet wachten tot Vampire Diaries weer begint!! Arme Stephen
Echttttt, zo spannond. Maar wie was dinges ook alweer? Die gast uit die kist toch waar die 1000 jaar in lag ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hoe gaat hij uit die kist komeni cant even with this. Niemand weet dat dinges niet de echte is
how they gon save him. SO MANY QUESTIONS
Ja Silas of zo toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echttttt, zo spannond. Maar wie was dinges ook alweer? Die gast uit die kist toch waar die 1000 jaar in lag ofzo?
Moest zn naam opzoeken.quote:
Ja, en ook dat hij eerst dat monsterlijke hoofd had, maar dat was ook niet z'n echte gezicht want dat was alleen maar om Bonnie bang te maken ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moest zn naam opzoeken.wist het niet meer. Maar hij moet slim gaan spelen want normaal was het wel duidelijk dat hij het was.
Kan niet handelen wil zien. En ik wil The Originals ook wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |