Echttttt, zo spannond. Maar wie was dinges ook alweer? Die gast uit die kist toch waar die 1000 jaar in lag ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hoe gaat hij uit die kist komeni cant even with this. Niemand weet dat dinges niet de echte is
how they gon save him. SO MANY QUESTIONS
Ja Silas of zo toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echttttt, zo spannond. Maar wie was dinges ook alweer? Die gast uit die kist toch waar die 1000 jaar in lag ofzo?
Moest zn naam opzoeken.quote:
Ja, en ook dat hij eerst dat monsterlijke hoofd had, maar dat was ook niet z'n echte gezicht want dat was alleen maar om Bonnie bang te maken ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moest zn naam opzoeken.wist het niet meer. Maar hij moet slim gaan spelen want normaal was het wel duidelijk dat hij het was.
Kan niet handelen wil zien. En ik wil The Originals ook wel zien.
Jaaaa inderdaad! Zou lullig zijn als je dat nooit te zien krijgt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, en ook dat hij eerst dat monsterlijke hoofd had, maar dat was ook niet z'n echte gezicht want dat was alleen maar om Bonnie bang te maken ofzoDus ik ben ook wel benieuwd naar z'n echte gedaante.
Jaaaa The Originals, vet. Dat begint alleen pas in december ofzo toch?
Aaaaaaaaah lovely! En btw, heb jij die polaroid camera van de Hema gekocht??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaaaa inderdaad! Zou lullig zijn als je dat nooit te zien krijgt.en nee joh, met vd samen!
The series premiere will air after The Vampire Diaries on Thursday, October 3, 2013, then a week later on October 8, 2013, it will begin airing on Tuesdays in the 8:00 pm Eastern (7:00 pm Central) in its regular timeslot where it will lead in Supernatural.[1]
Yesssyesss. En nee, vond het achteraf toch een nutteloze aankoop eigenlijk. Film is ook best duur. 17 euro voor 20 blanco's. Kost een godsvermogen. Maar t zou wel iets zijn voor als je veel aan reizen doet, dan lijkt het me superleuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah lovely! En btw, heb jij die polaroid camera van de Hema gekocht??
Klopt, ik stond dus op het punt om te kopen, maar ik las toen ineens dat de afbeeldingen uit dat ding echt fokking klein zijn! Kleiner dan een normale polaroid van vroeger. En ze zijn niet eens vierkantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesssyesss. En nee, vond het achteraf toch een nutteloze aankoop eigenlijk. Film is ook best duur. 17 euro voor 20 blanco's. Kost een godsvermogen. Maar t zou wel iets zijn voor als je veel aan reizen doet, dan lijkt het me superleuk.
Ja klopt! Ze zijn rechthoekig. Klein valt wel mee maar ivm de echt oldschools dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik stond dus op het punt om te kopen, maar ik las toen ineens dat de afbeeldingen uit dat ding echt fokking klein zijn! Kleiner dan een normale polaroid van vroeger. En ze zijn niet eens vierkant
Ja, maar opzich gebruik je zo'n camera maar sporadisch en ga je niet 10 foto's achter elkaar maken om 'te kijken of er een leuke bij zit' dus opzich kun je het qua geld nog wel binnen de perken houden. Mijn probleem was meer dat het echt mini afbeeldingen gaf en dus idd niet vierkant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja klopt! Ze zijn rechthoekig. Klein valt wel mee maar ivm de echt oldschools dan weer wel.dat is wel een beetjennn jammor. Je moet op rommelmarkten kijken voor de echte oude, zijn er echt nog superveel te vinden voor een tamelijke prijs. Maar dan heb je wel nog steeds het filmprobleem.
JAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand breaking bad gekeken gisteren?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Kom me melden voor Krio en zijn vos.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Was je vanmiddag @ Meent ?
Ik heb posters opgehangen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Metrostation Delfshaven en de Van Nelle fabriek
Gvdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
100 uitgeprint en hele route naar m'n huis alles beplakt
Duurde gvd lang voor je reageerde. Ok xoxoxoxoxquote:
Is this the real life or is this just fantasy?quote:
Was My Kitchen Rules season 4 aan het kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Duurde gvd lang voor je reageerde. Ok xoxoxoxox
So so gay.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is this the real life or is this just fantasy?
facking dream it isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is this the real life or is this just fantasy?
Och ja, natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:41 schreef VeerEli het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)le_laag_van_bliksem/
Kolere zeg!
quote:die dingen rijden toch op stroom??? niks aan de hand!!!!
Since the late 1980s, there have been several attempts to investigate the possibility of harvesting energy from lightning. While a single bolt of lightning carries a relatively large amount of energy (approximately 5 billion joules[1] or about the energy stored in 145 liters of petrol), this energy is concentrated in a small location and is passed during an extremely short period of time (milliseconds); therefore, extremely high electrical power is involved.[2] It has been proposed that the energy contained in lightning be used to generate hydrogen from water, or to harness the energy from rapid heating of water due to lightning,[3] or to use inductors spaced far enough away so that a safe fraction of the energy might be captured.[4]quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Gridlok het volgende:
Snap niet waarom ze niet een manier vinden om bliksem te " harvesten " KK VEUL ELEKTRIESIETEIT JOH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |