quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Kom me melden voor Krio en zijn vos.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Was je vanmiddag @ Meent ?
Ik heb posters opgehangen.
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Metrostation Delfshaven en de Van Nelle fabriekquote:
Van Nelle, toen ik wat van zosk zijn zelfgevouwen loempia's ging ophalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Delfshaven en de Van Nelle fabriek
Dat kan hij dan weer wel he, bazenloempia's makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van Nelle, toen ik wat van zosk zijn zelfgevouwen loempia's ging ophalen.
Hahah heb je het ook echt gedaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Metrostation Delfshaven en de Van Nelle fabriek
Duhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahah heb je het ook echt gedaan?
Zal zo eens even tegen d'r zeggen dat je haar een rat met een eetprobleem noemtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Modus het volgende:
4ebe gespot.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
100 uitgeprint en hele route naar m'n huis alles beplakt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal zo eens even tegen d'r zeggen dat je haar een rat met een eetprobleem noemt![]()
Kijken wat ze daarvan vindt ;s
Kom naar roffa. Gaan we xboxen met sjokobeerquote:
quote:
Sla m in elkaarquote:
Zo'n quote alert blijft maar in beeld verschijnen. Ken 'r nie meer tege. Oh en dm deed raar.quote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n quote alert blijft maar in beeld verschijnen. Ken 'r nie meer tege. Oh en dm deed raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |