ligt er aan hoe gevoelig je bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
is het weer voor een jasje eigenlijk hier?
Hangt van de toestand van je jongeheer af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
is het weer voor een jasje eigenlijk hier?
Gele? Wtf man ik wist niet eens dat die dingen in het geel bestondenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de (gele) courgette was lekker
jawohlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gele? Wtf man ik wist niet eens dat die dingen in het geel bestondenIk had er vanmiddag ook weer eentje gemaakt, had nog een halve over van gister namelijk, dus maar weer eentje gemaakt
mjah misschien maar eentje opzoeken dan. afgelopen week elke dag 42 gradenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe gevoelig je bent.
Goeie combi hehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawohl
[ afbeelding ]
en waarom heb ik nooit eerder parmesan op mijn courgette gedaan![]()
op zich is een licht jasje best te verantwoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah misschien maar eentje opzoeken dan. afgelopen week elke dag 42 graden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is een licht jasje best te verantwoorden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Kom me melden voor Krio en zijn vos.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Was je vanmiddag @ Meent ?
Ik heb posters opgehangen.
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Metrostation Delfshaven en de Van Nelle fabriekquote:
Van Nelle, toen ik wat van zosk zijn zelfgevouwen loempia's ging ophalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Delfshaven en de Van Nelle fabriek
Dat kan hij dan weer wel he, bazenloempia's makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van Nelle, toen ik wat van zosk zijn zelfgevouwen loempia's ging ophalen.
Hahah heb je het ook echt gedaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Waar heb je de poster gezien ? Opgehangen bij C.S, Coolsingel, Kruisplein, Marconiplein, Metrostation Delfshaven en de Van Nelle fabriek
Duhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahah heb je het ook echt gedaan?
Zal zo eens even tegen d'r zeggen dat je haar een rat met een eetprobleem noemtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Modus het volgende:
4ebe gespot.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
100 uitgeprint en hele route naar m'n huis alles beplakt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal zo eens even tegen d'r zeggen dat je haar een rat met een eetprobleem noemt![]()
Kijken wat ze daarvan vindt ;s
Kom naar roffa. Gaan we xboxen met sjokobeerquote:
quote:
Sla m in elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |