Doe eens lief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom juist. Sjongejongejonge.
Leven is hard, schatquote:
Die vent werd wel sneu, jaquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Strell het volgende:
Vaseline uiteraard met haar exotische kop en mega premmen
Ik zie nergens een bootz ofzo staan, dit is te lastig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #3
Pfiew, was even bang dat ik weer op mijn flikker zou krijgen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Die is dan wel weer leuk.
[..]
Wáuw.
Vooral alles serieus nemen ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leven is hard, schat
[..]
Die vent werd wel sneu, ja
quote:
quote:een gek lief iemand heb ik al gevonden. voor de mensen die denken dat ik voor de lol heb staan dat ik een relatie heb. het staat er om dat het zo is. dus geen sex aanbiedingen want daar reageer ik niet op
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ron Brandsteder en André van Puin.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 03:03 schreef zarGon het volgende:
okee voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 17. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sex en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen.. Maar die pik in mn mond.... Graag serieuze reacties
die oude of die jonge?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:58 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #4 (Stem NIET op Vaseline_)
Best een irritant wijfje
Bedoel jij temsex?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Allebei, maar voor al die blonde oude.
quote:
eens met chai in dit gevalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Allebei, maar voor al die blonde oude.
ligt er aan hoe gevoelig je bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
is het weer voor een jasje eigenlijk hier?
Hangt van de toestand van je jongeheer af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
is het weer voor een jasje eigenlijk hier?
Gele? Wtf man ik wist niet eens dat die dingen in het geel bestondenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de (gele) courgette was lekker
jawohlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gele? Wtf man ik wist niet eens dat die dingen in het geel bestondenIk had er vanmiddag ook weer eentje gemaakt, had nog een halve over van gister namelijk, dus maar weer eentje gemaakt
mjah misschien maar eentje opzoeken dan. afgelopen week elke dag 42 gradenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe gevoelig je bent.
Goeie combi hehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawohl
[ afbeelding ]
en waarom heb ik nooit eerder parmesan op mijn courgette gedaan![]()
op zich is een licht jasje best te verantwoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah misschien maar eentje opzoeken dan. afgelopen week elke dag 42 graden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is een licht jasje best te verantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |