Zo, heb je daar eventjes gelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is de gewenste kutuser al. Ik was het dit keer niet trouwens
Fokkers die nog proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer je soms in haar broekje te komen?
Yeahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is de gewenste kutuser al. Ik was het dit keer niet trouwens
Alsof dat zin heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer je soms in haar broekje te komen?
Jouw avond kan nu ook niet meer stuk hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, heb je daar eventjes gelijk.
Fuck, yeah het is party. Maar geen idee waarom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw avond kan nu ook niet meer stuk he![]()
Ik was van plan om meteen weer te vertrekken, maar nu jij hier bent is het party
Ik dacht dat je 40 was, geen 14, vieze ninja.quote:edit: in jouw geval een gayparty natuurlijk.
Ja zie mijn editquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fuck, yeah het is party. Maar geen idee waarom.
Nee nee, ga maar gewoon weer je camera laten mollen door een Mocro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fuck, yeah het is party. Maar geen idee waarom.
Denken dat dat echt was. Haterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee nee, ga maar gewoon weer je camera laten mollen door een Mocro.
Dat klinkt als een goed verhaal, waarom heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee nee, ga maar gewoon weer je camera laten mollen door een Mocro.
Ah, dus ipv daarvan heb je een mocro gemold met je cameraquote:
Omgekeerde psychologie? Die wil gewoon mijn harde lul dus?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hater? Die bovenmatige interesse on jou is geen haat![]()
![]()
Doe mij er ook een, in mijn geval met de tekst 'I am the god particle' erop.quote:
Lezseksquote:
Ja alleen van die slobberige, lelijke t-shirts. Ik wil sexy, kort strak t-shirtje met zijn hoofd.quote:
quote:
verknip een slobberig t-shirtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja alleen van die slobberige, lelijke t-shirts. Ik wil sexy, kort strak t-shirtje met zijn hoofd.
[..]![]()
Wauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke oke sorry wrong start, goedmaken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Stemmen op Yvonne, Karina of Kore wat een lelijke wijvenstelletje grapjassen.
![]()
Ik stem natuurlijk op Dromenvangertje
Mijn God zeg, wat een Chai-redenatie weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Jij vindt yvonne, Karine en Kore wel lekker?
Ik vind het echt geweldig, jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij vermaakt je echt á la
[ afbeelding ]
om dat topic, of niet?
Mijn God, wat met dWc-oogjes gelezen weer zeg. Het is geen redenatie, maar een vraag om opheldering.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn God zeg, wat een Chai-redenatie weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |