Zo, heb je daar eventjes gelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is de gewenste kutuser al. Ik was het dit keer niet trouwens
Fokkers die nog proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer je soms in haar broekje te komen?
Yeahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is de gewenste kutuser al. Ik was het dit keer niet trouwens
Alsof dat zin heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Probeer je soms in haar broekje te komen?
Jouw avond kan nu ook niet meer stuk hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, heb je daar eventjes gelijk.
Fuck, yeah het is party. Maar geen idee waarom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw avond kan nu ook niet meer stuk he![]()
Ik was van plan om meteen weer te vertrekken, maar nu jij hier bent is het party
Ik dacht dat je 40 was, geen 14, vieze ninja.quote:edit: in jouw geval een gayparty natuurlijk.
Ja zie mijn editquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fuck, yeah het is party. Maar geen idee waarom.
Nee nee, ga maar gewoon weer je camera laten mollen door een Mocro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fuck, yeah het is party. Maar geen idee waarom.
Denken dat dat echt was. Haterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee nee, ga maar gewoon weer je camera laten mollen door een Mocro.
Dat klinkt als een goed verhaal, waarom heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee nee, ga maar gewoon weer je camera laten mollen door een Mocro.
Ah, dus ipv daarvan heb je een mocro gemold met je cameraquote:
Omgekeerde psychologie? Die wil gewoon mijn harde lul dus?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hater? Die bovenmatige interesse on jou is geen haat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |