De Speld?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
meest debiele nieuws bericht van de dag:
[..]
no shit, koeien vreten gras?
Een Limburgse zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dit was ook nog een serieuze nieuwssite
dat is haar toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat niet over haar eigen kop he, kijk ff in die OP
Inderdaad, maar het ging mij om die post van Zargon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent wel begaan met het lot van de bradster he?
= 4 posts van bradquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het ging mij om die post van Zargon.
ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dan meteen "voldoet jouw vriendin daar soms wel aan?!"
Laat mij er lekker buiten.
Wil wel even bevestigen dat jij daar idd aan voldoet eventueel?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dan meteen "voldoet jouw vriendin daar soms wel aan?!"
Laat mij er lekker buiten.
volgens mij heeft CY niet zo'n bolle reetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil wel even bevestigen dat jij daar idd aan voldoet eventueel?
Van wat ik heb gezien is er wel bolling.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heeft CY niet zo'n bolle reet
oke, jij hebt dr irl gezien, dus ik vertrouw op jouw oordeelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien is er wel bolling.
Zie nu voor me hoe Panzer CY laat squatten terwijl hij er met een zweepje naast staat.
Gaf jou ook de schuld niet hoor. En dat zou je nog verbazenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heeft CY niet zo'n bolle reet
Ik denk eerder vice versaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien is er wel bolling.
Zie nu voor me hoe Panzer CY laat squatten terwijl hij er met een zweepje naast staat.
ja, maar die op de foto was wel erg bol (voor een blanke) (en nee, ik zie ook wel dat zij niet blank was)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaf jou ook de schuld niet hoor. En dat zou je nog verbazenHij is verre van plat, voor een white chick wel fors.
En Chai is lief
Tja wilde daar geen harde uitspraken over doen, heb haar achterste niet heel goed gebestudeerd of zo.quote:
Haiquote:
Leugens!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja wilde daar geen harde uitspraken over doen, heb haar achterste niet heel goed gebestudeerd of zo.
zondequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja wilde daar geen harde uitspraken over doen, heb haar achterste niet heel goed gebestudeerd of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |