eerst je masker af doenquote:
komt uit facebook topicquote:
arme dwcquote:
veel mensen in deze SC delen die mening, me dunktquote:
het interesseert me nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef wise het volgende:
[..]
veel mensen in deze SC delen die mening, me dunkt
dat interesseert me ook nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Het interesseert ook niemand dat het je niet interesseert.
bedankt voor deze meldingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef Chai het volgende:
Het wordt hier zo vaak mede gedeeld door al die narcisten hier, ik dacht misschien weten ze gewoon echt niet beter, dus ik zeg het maar gewoon even ook al interesseert het ze niet.
no shit, koeien vreten gras?quote:De twee koeien die sinds maandagmiddag vermist waren in het grensgebied bij Doenrade, zijn sinds woensdagochtend weer terecht.
Ze verkeerden in goede gezondheid en hadden zichzelf in leven gehouden door het eten van gras.
ik hou mijzelf in leven door het eten van koeienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef Gridlok het volgende:
ik houd mijzelf ook in leven met grass.
Dieren eten is sielug :Squote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou mijzelf in leven door het eten van koeien
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:54 schreef koekwaus het volgende:
Waar blijven die lekkere babes?
Dacht altijd dat Vaseline_ wel lekker was, maar die heeft ook een kop om op te schieten
Gaat niet over haar eigen kop he, kijk ff in die OPquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]gvd
Niets van aantrekken Vas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |