SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daliquote:
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
zal ik mijn vriendje er eens even bijhalen :s
En jij?quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
zal ik mijn vriendje er eens even bijhalen :s
Die kan ik aanquote:
17 zijn staat niet gelijk aan ecto zijnquote:
natuurlijk win ik, lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
17 zijn staat niet gelijk aan ecto zijnik heb ze allebei gezien en ik durf er 100 euro op te wedden dat hij wint haha
Te jong, kom maar terug als je 21 bentquote:
lijkt me niet schatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
natuurlijk win ik, lijkt me niet meer dan logisch
30cm, and growingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
lijkt me niet schathoe lang ben je?
1,86quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
even serieus
totale lichaamslengte
hmm en je bent een beetje skinny boy van wat ik gezien hebquote:
vechten gaat niet om lengte en physice, heb je nooit rocky gezien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
hmm en je bent een beetje skinny boy van wat ik gezien heb
hij kan je echt wel aan
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vechten gaat niet om lengte en physice, heb je nooit rocky gezien?
Dali!quote:
nou je ziet gewoon je vriendje verliezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee
Maar ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien danHahaha
je maakte gewoon die kusje op je tietjes opmerking en daar ben ik niet van gediend :squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou je ziet gewoon je vriendje verliezen![]()
en daarnaast, alsof ik om jou zou gaan vechten![]()
omdat je niet wil dat het bij die opmerking blijft, snap ik moppiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
je maakte gewoon die kusje op je tietjes opmerking en daar ben ik niet van gediend :s
en dan is wp is je vriendinnetje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
je maakte gewoon die kusje op je tietjes opmerking en daar ben ik niet van gediend :s
daarnaast mag elke man dromen van 1 seconde met mij
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan is wp is je vriendinnetje?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je niet wil dat het bij die opmerking blijft, snap ik moppie
You killed itquote:
Nah, te jong.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
daarnaast mag elke man dromen van 1 seconde met mij
Zolang het legaal is, is het niet gauw te jong hahaquote:
Ik ben 12 jaar ouder, no thanks..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zolang het legaal is, is het niet gauw te jong haha
Ik ben 4 jaar ouder, voor mij hoeft het ook niet zo jongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben 12 jaar ouder, no thanks..
Zo jong nog?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben 12 jaar ouder, no thanks..
Wat verkoop je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef muhahaha het volgende:
Mensen die beweren dat mijn prijzen op marktplaats boven de prijzen van de commerciele webwinkels liggen.
Tief op ofzo.
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |