SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daliquote:
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
zal ik mijn vriendje er eens even bijhalen :s
En jij?quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
zal ik mijn vriendje er eens even bijhalen :s
Die kan ik aanquote:
17 zijn staat niet gelijk aan ecto zijnquote:
natuurlijk win ik, lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
17 zijn staat niet gelijk aan ecto zijnik heb ze allebei gezien en ik durf er 100 euro op te wedden dat hij wint haha
Te jong, kom maar terug als je 21 bentquote:
lijkt me niet schatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
natuurlijk win ik, lijkt me niet meer dan logisch
30cm, and growingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
lijkt me niet schathoe lang ben je?
1,86quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
even serieus
totale lichaamslengte
hmm en je bent een beetje skinny boy van wat ik gezien hebquote:
vechten gaat niet om lengte en physice, heb je nooit rocky gezien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
hmm en je bent een beetje skinny boy van wat ik gezien heb
hij kan je echt wel aan
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vechten gaat niet om lengte en physice, heb je nooit rocky gezien?
Dali!quote:
nou je ziet gewoon je vriendje verliezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee
Maar ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien danHahaha
je maakte gewoon die kusje op je tietjes opmerking en daar ben ik niet van gediend :squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou je ziet gewoon je vriendje verliezen![]()
en daarnaast, alsof ik om jou zou gaan vechten![]()
omdat je niet wil dat het bij die opmerking blijft, snap ik moppiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
je maakte gewoon die kusje op je tietjes opmerking en daar ben ik niet van gediend :s
en dan is wp is je vriendinnetje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
je maakte gewoon die kusje op je tietjes opmerking en daar ben ik niet van gediend :s
daarnaast mag elke man dromen van 1 seconde met mij
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan is wp is je vriendinnetje?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je niet wil dat het bij die opmerking blijft, snap ik moppie
You killed itquote:
Nah, te jong.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
daarnaast mag elke man dromen van 1 seconde met mij
Zolang het legaal is, is het niet gauw te jong hahaquote:
Ik ben 12 jaar ouder, no thanks..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zolang het legaal is, is het niet gauw te jong haha
Ik ben 4 jaar ouder, voor mij hoeft het ook niet zo jongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben 12 jaar ouder, no thanks..
Zo jong nog?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben 12 jaar ouder, no thanks..
Wat verkoop je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef muhahaha het volgende:
Mensen die beweren dat mijn prijzen op marktplaats boven de prijzen van de commerciele webwinkels liggen.
Tief op ofzo.
gr gr
quote:
Ze is te jongquote:
Doe je goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van de week mijn Yu-Gi-Oh kaarten er op gezet.
Nu een bod van 45 euro gehad.
Is vrij laag nog, gezien de waarde in webwinkels. Maar toch, ben al blij dat ik uberhaubt een bod heb gehad
Nee, zijn iets van 1000 kaarten. Te beroerd om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je goed.
Weet je de waarde ervan?
Hopen dat hij het wil hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zijn iets van 1000 kaarten. Te beroerd om het op te zoeken.
Paar zeldzame kaarten zijn wat waard, maar ik doe er toch niks mee.
Had van te voren tegen mezelf gezegd dat ik het voor 100 allemaal weg doe.
Toen bood een kerel op 1 kaart (4 hele euro's) en 2 mensen die op het zootje boden. 20, 21, 25, 35, 45. Zal hem eens mailen dat hij het voor 65 mag hebben.
Ah op die manier, ik had er wel veel tijd ingestoken en de mindere kaarten zijn daar nog van over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zijn iets van 1000 kaarten. Te beroerd om het op te zoeken.
Paar zeldzame kaarten zijn wat waard, maar ik doe er toch niks mee.
Had van te voren tegen mezelf gezegd dat ik het voor 100 allemaal weg doe.
Toen bood een kerel op 1 kaart (4 hele euro's) en 2 mensen die op het zootje boden. 20, 21, 25, 35, 45. Zal hem eens mailen dat hij het voor 65 mag hebben.
Nouja, heb wel alle zeldzame kaarten (iets van 125 ofzo) genoteerd, zodat ze weten wat er in zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik had er wel veel tijd ingestoken en de mindere kaarten zijn daar nog van over.
Jij.quote:
quote:
Hai!quote:
Iedereen jonger dan ikzelf benquote:
Ja dat maakt de keuze alleen maar makkelijkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn er wel erg veel tijn... you sure?
Ik heb altijd al op oudere vrouwen gevallen.quote:
Mommy issues?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb altijd al op oudere vrouwen gevallen.
Jaquote:
Potty issuesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op potjes, wat voor issues heb ik?
Euhm, kenau issues.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op potjes, wat voor issues heb ik?
En wat voor issues heb jij?quote:
En faxie weet niet hoe hij daarmee moet omgaanquote:
Dat kan toch in KPD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wil zijn pener van dichtbij aanschouwen
Hij geniet daar eerder van hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En faxie weet niet hoe hij daarmee moet omgaan
Dat hoop ik wel voor hemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan toch in KPD?
[..]
Hij geniet daar eerder van hoor.
Je bent jaloers he, jij wil ook in KPD willen glurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan toch in KPD?
[..]
Daarom stalkt ze hem ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan toch in KPD?
[..]
Je kent hem niet zo goed?quote:
Nee, ik hoef geen peners te zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent jaloers he, jij wil ook in KPD willen gluren
Tettenquote:
Inderdaad!!quote:
In mijn BHquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een strak afgetraind lichaam
Ik had vandaag homemade couscous, was ook lekker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo krijg je geen tetjes. Elke dag McDonalds broeder, elke dag.
Bier drinken en McD eten is geen trainen schatquote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier drinken en McD eten is geen trainen schat![]()
Oh wacht!! Jij wil de nieuwe Ron Jeremy worden!
*slikt goede grap in*.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I see what you did there!!quote:
Watch me, ze denkt dat ze me makkelijk verslaat in zo'n bootcamp.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer en waar? Ik kom wel kijken!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Watch me, ze denkt dat ze me makkelijk verslaat in zo'n bootcamp.
I'll show her.
Eye of the tiger enzo
DM?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee ik had een mastergrap alleen hij ging ten koste van iemand. Nee niet Roy.
Mwah, ik hoef niet persé zo dik, harig en kaal te worden.quote:
Weten we nog niet. Loes geeft die dingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer en waar? Ik kom wel kijken!!
Ik breng jullie wel in jouw auto, ik denk dat jullie na bootcamp beiden niet in staat zijn om nog iets te doen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Loes geeft die dingen.
Ik herstel snelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik breng jullie wel in jouw auto, ik denk dat jullie na bootcamp beiden niet in staat zijn om nog iets te doen!
Die grap van muhahaha is wel grappig om eerlijk te zijn
Vraag maar een DM aan Muahhahahahaha aquote:
haha zo belangrijk ben jij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef twi het volgende:
Vertel maar gewoon hoor, ik kan het wel hebben.
Oh, dan was het KKJ zeker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha zo belangrijk ben jij niet.
Ik wist niet dat Roy zo'n lange had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gooi hem wel in de groep!
JoofWe vinden je wel lief!
De enige manier waarop Roy in Ron kan veranderen is al Joof aan zn lul gaat hangen
Issie zo smerig ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de handen vol aan mijn eigen pener.
He bah, heb je myra weer in haar reet gepakt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hij hangt al een paar uur in de bleek, maar nog ziet 'ie er uit als de arm van heloef.
Ok, ik zal zwijgenquote:
De gemakkelijkste route via Purmerend gevonden, ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen uit eten![]()
Ik weet nu ook waar het restaurant is en de bushalte heb ik ook gevonden
Morgen misschien lekker bbqquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen uit eten![]()
Ik weet nu ook waar het restaurant is en de bushalte heb ik ook gevonden
Aanstellerquote:
Met het hele gezin?quote:
Je gevoel voor humor is weer zoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, mijn naam met een omgekeerde w.
Welke grap?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aansteller
Muhahaha waar blijft die grap
Die ik al heb gepostquote:
Ik hoef niet voor me te zien hoe Twi zijn slurf in Myr haar reet hangt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aansteller
Muhahaha waar blijft die grap
Ik begrijp de grap niet, geen contextquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niet voor me te zien hoe Twi zijn slurf in Myr haar reet hangt.
En dan na het eten een kleine G makenquote:
Ik wil natuurlijk wel een zoon dan hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan na het eten een kleine G maken
Vernoem hem naar mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel een zoon dan he
Waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voorzie nu al heftige discussies over de naam
Roy kan niet meerquote:
Coenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij of naar een feyenoorder vernoemd gaat worden of naar Pac.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan 'm Johan Cruijff te noemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
Kamohelo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |