SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyf eens op met je Lion King. Je bent gvd 19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben geen hommo, want ik klikte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Als je haat op de Lion King ben je een mongool.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyf eens op met je Lion King. Je bent gvd 19.
Je hebt een verstandelijke beperking als je op je 19e nog naar The Lion King kijkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je haat op de Lion King ben je een mongool.
Het is echter wel zorgwekkend dat je nog steeds helemaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar dat jij dat soort kunst niet snapt begrijp ik. Want jij bent een simpel mannetje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een verstandelijke beperking als je op je 19e nog naar The Lion King kijkt.
Ik ken mijn plek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar dat jij dat soort kunst niet snapt begrijp ik. Want jij bent een simpel mannetje.
Onzin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een verstandelijke beperking als je op je 19e nog naar The Lion King kijkt.
Ik haat er niet op, alleen het is ook niet zo bijzonder. Heb anime gezien die 100x beter zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij staat op m'n shitlist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Animequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Smoofie het volgende:
Heb anime gezien die 100x beter zijn.
Er blijven altijd naïeve mensen zoals GGMM.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anime
Dan heb je echt een hele kleine piemel.
Beetje laten rusten voor Milan. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzet Bakkali voor zaterdag is nog twijfelachtig.
Ah, nu Feyenoord slecht is ben je weer naar PSV geswitched?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, maar ik heb die flkkr in mijn voetbalmanagerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, nu Feyenoord slecht is ben je weer naar PSV geswitched?
Kost maar 8% geloof ik als je hem weer verkooptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb die flkkr in mijn voetbalmanager
Met Aad300 aan het roer was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:29:44Rust is ook een vorm van training wordt vaak vergeten door trainers #belasting jonge spelers #blessure #bakkali reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |