Ja, ik dacht dat het wel goed spul was. Maar mooi niet dus. Ik ben al met een klachtenbrief bezig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
cup-a-soup is echt aids. Het is gewoon warm water met zout, die naar soep ruikt.
Die gaat ze pijn doen, zeker als ze zien dat je een VBL-Mod bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het wel goed spul was. Maar mooi niet dus. Ik ben al met een klachtenbrief bezig.
Beste klootzakken,
Jullie 'soep' is bagger.
M.vr.gr.
DonRaja
VBL-Mod
Dat klinkt niet overtuigend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het wel goed spul was. Maar mooi niet dus. Ik ben al met een klachtenbrief bezig.
Beste klootzakken,
Jullie 'soep' is bagger.
M.vr.gr.
DonRaja
VBL-Mod
Eet ook weleens andere soep, maar niets komt ook maar in de buurt dan de soep die mijn beide oma's kunnen makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik eet alleen soep als het van mijn oma is.
Ik ga GoT kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
STallone zijn armpjedrukken film is er vanavond.
Ze wil aan de beginnende gold diggers uitleggen hoe je het meeste geld kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort dingen delen met de wereld?
Wait, wut. Stel jezelf eens voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:42 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Eet ook weleens andere soep, maar niets komt ook maar in de buurt dan de soep die mijn beide oma's kunnen maken
Ja daar reken ik ook op, dat geeft toch aan dat ze met mij niet kunnen sollen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaat ze pijn doen, zeker als ze zien dat je een VBL-Mod bent.
GoT, ga volgens mij voor aflevering 5 of 6. Weet niet welke,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GoT, ga volgens mij voor aflevering 5 of 6. Weet niet welke, iig de aflevering nadat Ned Stark de cha cha danst
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GoT, ga volgens mij voor aflevering 5 of 6. Weet niet welke,Je hebt nog veel in te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |