Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt het ook met al je eigen lakjes gebruiken he. Super fijn als je op vakantie gaat en dan gewoon eventueel even met een andere kleur erover lakken als je even iets anders wilt
die gelzooi?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die essence zooi.
Aan de ene kant denk ik ermahgerd kaufen leuk proberen alles.
Aan de andere kant: meh ik lak mn nagels toch vaak.
Of je gebruikt alleen peel off basecoat en de topcoat en daaroverheen lakken met wat je wil? Blijft wel langer zitten dan zonder gel, maar je kan wel wisselen zovaak je wil.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die essence zooi.
Aan de ene kant denk ik ermahgerd kaufen leuk proberen alles.
Aan de andere kant: meh ik lak mn nagels toch vaak.
Uvlamp heb ik ook, maar LED is blijkbaar anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die gelzooi?
ik ga de lakken enzo wel halen, ik heb al een uvlamp dus dat scheelt.
Maar dit is een LED lampquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die gelzooi?
ik ga de lakken enzo wel halen, ik heb al een uvlamp dus dat scheelt.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat die peel off mijn eigen nagels gaat vernachelen, dus twijfel heel erg of ik het wil gaan proberen
Ik dacht dat de lakken voor LED anders waren dan voor UVquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, moet het met led? uv kan toch ook? dan is de cure-tijd ws. wat langwer
Geen ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, moet het met led? uv kan toch ook? dan is de cure-tijd ws. wat langwer
Dat blijft bij mij toch wel 6 weken zitten eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wel handig voor je tenen eigenlijk. Als je voet in die lamp past
Bij mij gaat het er altijd af door het dansen op blote voetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat blijft bij mij toch wel 6 weken zitten eigenlijk![]()
?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel zo'n set meenemen en het proberen, maar als het niet werkt dan moet ik een 5 euro duurdere lamp kopen
ja, zie je welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelish:
Harmony Gelish LED Light (seconden) UV Light (minuten)
Foundation Gel 10 1
Structure Gel 30 2
Top it off Gel 20-30 2
Color Gelish 20-30 2
Ja, maar als je zo'n set meeneemt, neem je toch ook de lamp daar mee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lamp is in duitserland 5 euro goedkoper.
Maar ik heb een uv lamp.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo'n set meeneemt, neem je toch ook de lamp daar mee?
Ik hoor ze alleen over het eraf halen met die rozenstokjes/trekken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zouden die Essence gelnagels er ook af te weken zijn met aceton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |