?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel zo'n set meenemen en het proberen, maar als het niet werkt dan moet ik een 5 euro duurdere lamp kopen
ja, zie je welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelish:
Harmony Gelish LED Light (seconden) UV Light (minuten)
Foundation Gel 10 1
Structure Gel 30 2
Top it off Gel 20-30 2
Color Gelish 20-30 2
Ja, maar als je zo'n set meeneemt, neem je toch ook de lamp daar mee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lamp is in duitserland 5 euro goedkoper.
Maar ik heb een uv lamp.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo'n set meeneemt, neem je toch ook de lamp daar mee?
Ik hoor ze alleen over het eraf halen met die rozenstokjes/trekken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zouden die Essence gelnagels er ook af te weken zijn met aceton?
Ja, dat is ook wel hoe het systeem bedoeld is natuurlijk. Maar als je dat elke 10 dagen zou moeten doen, hou je geen nagels over volgens mijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hoor ze alleen over het eraf halen met die rozenstokjes/trekken.
Hehe je zou het bijna zeggen hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef megamandy het volgende:
Aah ik zie dat Serena een nieuwe groep op fb heeft gemaakt voor bloggersZou ze genoeg hebben van die rellen?
Ook door de naam, Beauty with brainsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe je zou het bijna zeggen he
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
MamaDie had iets gratis via internet aangevraagd. Nu krijgt ze weer een pakje met de mededeling dat er binnen een paar dagen 60 euro wordt afgeschreven. Mensen en lezen
'ja dat boek ik wel terug'. Ja dat werkt ook zo mam
Mooiste is dat er op die website gewoon staat dat het om een abonnement gaat en dat het zo en zoveel kost en dat je als je niet binnen die tijd reageert je dus die shit van 60 euro krijgt
Jouw moederquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
MamaDie had iets gratis via internet aangevraagd. Nu krijgt ze weer een pakje met de mededeling dat er binnen een paar dagen 60 euro wordt afgeschreven. Mensen en lezen
'ja dat boek ik wel terug'. Ja dat werkt ook zo mam
Mooiste is dat er op die website gewoon staat dat het om een abonnement gaat en dat het zo en zoveel kost en dat je als je niet binnen die tijd reageert je dus die shit van 60 euro krijgt
ermahgerd dat zou ik echt zo KUT vinden, bestel je zoeen box frotten ze er steeds blanke lak in wtfquote:
Als cadeau he (hoop ik dan)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd dat zou ik echt zo KUT vinden, bestel je zoeen box frotten ze er steeds blanke lak in wtf
Jow pakketman komt toch altijd pas rond middernacht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe, jij kan genoeg gold leaf topcoat maken! Ik wil ze ook
. Ik heb iedereen aangezet tot bestellen maar heb ze zelf nog niet
. Het is niet eerlijk
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |