al die mensen kunnen de pleuris krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Diconnected het volgende:
fucking mensen bij zorgverzekering. gister gebeld over het feit dat ik dus geen vergoeding kreeg voor de insulinepomp, krijg ik net weer bericht in m'n postvak dat ik nu een aanvraag doe voor een compleet andere insulinepomp, like wtfen de vrouw van zorgverzekering helemaal boos van 'JA MAAR IK ZIE DAT HELE BESTAND NIET IN UW PROFIEL EN BLABLA' echt wtf. ik heb dat fucking bestand voor mn neus, ik praat echt geen poep
ja serieus, hoe moeilijk is het om te lezen wat je collega er heeft neergezet gisterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al die mensen kunnen de pleuris krijgen
ik doe al een maand over 1 medicijn ermahgerd
Maakt hij dit:quote:Von solchen Produkten wie dem "fast cuticle remover" bin ich absolut kein Fan und bei mir reicht es die Nagehaut mit einem Rosenholzstäbchen zu bearbeiten.
quote:Van dergelijke producten als de "bijna nagelriem remover" Ik ben absoluut geen fan en voor mij is het voldoende om het knaagdier huid te behandelen met een houten stok.
Ik snap geen kont van Duits, dus daar heb ik niet zoveel aanquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Phehehhe Google Translate
Van dit:
[..]
Maakt hij dit:
[..]
Ik versta eigenlijk alles wel wat ze zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap geen kont van Duits, dus daar heb ik niet zoveel aan
Ben heel benieuwd naar die Essence gelnagelset maar moet dus ff wachten tot er Nederlandse versies zijn
ermahgerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
oh en dat document wat ik dus kreeg in de mailbox dateerde van 12-11-2012![]()
iedere dag bellen totdat ze je vragen om dat alsjeblieft niet meer te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep![]()
gok dat ik morgen weer kan bellen
do wantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef megamandy het volgende:
Een usb stick in de vorm van een nagellakflesje
Die essence zooi.quote:
Je kunt het ook met al je eigen lakjes gebruiken he. Super fijn als je op vakantie gaat en dan gewoon eventueel even met een andere kleur erover lakken als je even iets anders wiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |