A) Het is mijn topic. B) het laat zien dat dergelijke incidenten ongeacht achtergrond plaatsvinden en dat derhalve religieuze factoren helemaal geen rol hoeven te spelen C) daar wezen wij elfletterig op - hoewel aan het begin wellicht provocatief, maar zeker niet op de persoon gericht. En ik vroeg om het topic op slot te gooien omdat Timmm weer lekker de posts van Elf liet staan en mijn onderbouwde posts aan het weghalen was. Als je niet weet wat er allemaal stond, bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kom op man, het is een topic over een kroegruzie en het wordt alleen maar toegepast om een beetje lekker te trollen richting elfletterig door jou en koos, en dan lopen janken als het op slot gaat. Grow up.
Verneuk gewoon geen topics.
Zodra je op invoeren drukt is het niet meer 'jouw topic', dan heb je er verder geen zeggenschap meer over of het openblijft, gesloten wordt, of de OP blijft staan, of de TT hetzelfde blijft. Er is geen 'jouw topic' aan.quote:
Waarom provoceren? Ander woord voor provoceren is trouwens trollen.quote:B) het laat zien dat dergelijke incidenten ongeacht achtergrond plaatsvinden en dat derhalve religieuze factoren helemaal geen rol hoeven te spelen C) daar wezen wij elfletterig op - hoewel aan het begin wellicht provocatief, maar zeker niet op de persoon gericht.
Ik bemoei me met wat ik wil.quote:Als je niet weet wat er allemaal stond, bemoei je er dan ook niet mee.
Hij heeft Voorsvhrift van de eerste plaats weten te verstoten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef Dagonet het volgende:
Stelletje kinderachtige kutkleuters, en ja mutant, daar hoor jij ook bij, net als zuigmeester 1e klas Koos.
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft Voorsvhrift van de eerste plaats weten te verstoten?
Op welke plaats staat hij? Wel na mij neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.
Ik heb oprecht medelijden met u.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.
Door al die allochtonen kan ik tegenwoordig zelfs niet meer als troll aan de bak komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op welke plaats staat hij? Wel na mij neem ik aan?
Ik ga ervan uit dat jij daarvoor zorgt, de excuses van Mutant01?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
Excuses van Mutant01 zijn hier op z'n plaats.
Ik dacht dat ik degene was die een persoonlijke vete aan het uitvechten was tegen jou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overigens duidelijk dat Dagonet een persoonlijke vete aan het uitvechten is - dit kan ook gezien worden als trollen. Ik zie dan ook graag dat er maatregelen genomen worden. Eerlijk is eerlijk.
Ik ben een uitstekende multitasker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die een persoonlijke vete aan het uitvechten was tegen jou?
Of je voelt je gewoon snel aangevallen, ook mogelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een uitstekende multitasker.
Wie zegt dat ik mij aangevallen voel? Ik had het over de opmerking van Dagonet richting Reya.. faalhaas. Altijd maar proberen en falen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of je voelt je gewoon snel aangevallen, ook mogelijk.
Precies, met zijn hele slechte topics.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
Excuses van Mutant01 zijn hier op z'n plaats.
Mutant01 zorgt altijd voor een legendarische topshow.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, met zijn hele slechte topics.
sticky topic waard lijkt mequote:
Nou vooruit, een weekje of drie, dan kom ik wel zeuren dat het desticky moet.quote:
Jaja, volgende week ga ik een paar weken op vakantie, daarna kom ik wel wel leuren over stickies. Eerst jullie een beetje opvoeden en dan de rest van de fora maar weer eens afgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |