Doe maar dicht, het moderatiebeleid is weer zo subjectief als de neten zie ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar om te voorkomen dat het alleen maar userbash wordt omdat Elfjes dit of dat of omdat de TS alleen maar zus of zo, wilde ik er wel wat uit halen.
Beetje een prachtig stukje proza van mijn kant weghalen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar om te voorkomen dat het alleen maar userbash wordt omdat Elfjes dit of dat of omdat de TS alleen maar zus of zo, wilde ik er wel wat uit halen.
Omdat bias - en omdat Elfletterig, zodra hij gaat poepen in een topic - de modjes hem komen redden van de tegenargumenten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
Waarom worden reacties waarin gewezen wordt op de rol die cultuur speelt weggehaald?
zat er copyright op?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje een prachtig stukje proza van mijn kant weghalen.
Ik laat het deze keer bij twee woorden, speciaal voor jou: prima gehandeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verwacht nu wel een opstel van drieduizend woorden van de hand van Elfletterig waarin hij zijn visie geeft op hetgeen dat is voorgevallen.
Uiteraard, daarom is het ook weggehaald.quote:
Overigens neem ik aan dat nu er sprake is van precedentwerking en dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij het zeer goed aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief voor het geweldsincident.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je dat weet of denkt, hap dan niet... en blijf weg nadat je je punt hebt gemaakt?
topic blijft voorlopig open, rommel ruimen we wel even op
[..]
niemand vroeg jou wat volgens mij![]()
maar het ligt echt niet alleen aan 11
Ow, dan zie ik het vast nog wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom is het ook weggehaald.
Je bent gewoon weer aan het zuigen en trollen; ook nu, hier in feedback. En dat weet je best.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat nu het precedent is geschept dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij zeer hard aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief.
Volgens mij vroeg ik het aan een van de mods. Ga maar ergens anders lopen janken dat een topic dicht moet omdat een discussie je niet aanstaat. Kleuter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer aan het zuigen en trollen; ook nu, hier in feedback. En dat weet je best.
Ik heb geprobeerd om een inhoudelijke discussie aan te gaan in het topic, maar Koos en jij kwamen niet verder dan kreten als "levenslang!" en "integratie!". Dan is toch echt wel duidelijk dat je helemaal geen discussie wilde, maar gewoon even je gram wilde halen.
Overigens had het topic open kunnen blijven van de mods, maar je hebt er zelf op aangedrongen dat het dicht moest. Dus dan moet je niet achteraf nog eens gaan mekkeren. Tot onze volgende aanvaring maar weer.
Dit is duidelijk te ingewikkeld voor mij op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat nu het precedent is geschept dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij zeer hard aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief.
Waarom loop jij zo te zuigen in dat topic?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik het aan een van de mods. Ga maar ergens anders lopen janken dat een topic dicht moet omdat een discussie je niet aanstaat. Kleuter.
Auteursrecht, copyright bestaat niet in het Nederlandse recht.quote:
Kom op man, het is een topic over een kroegruzie en het wordt alleen maar toegepast om een beetje lekker te trollen richting elfletterig door jou en koos, en dan lopen janken als het op slot gaat. Grow up.quote:
Er was echter geen sprake van een persoonlijke vete, maar een normale discussie (in eerste instantie). Hoewel er enkele provocatieve reacties waren, richten deze zich tot de inhoudelijke argumentatie van de desbetreffende persoon - en niet de persoon zelf. Desalniettemin vond deze persoon dat die discussie kosten wat het kost vermeden moest worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is duidelijk te ingewikkeld voor mij op de vrijdagmiddag...
Alles moet bespreekbaar zijn, alleen die persoonlijke vetes zijn immer kut
En ja koosvogels ook daar zit copyright op
En soms verdwijnt er dan teveel (of soms te weinig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |