quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar of je als voetganger nu geschept wordt door een Hummer of een Fiatje 500, in beide gevallen zal je er last van hebben. De auto zal er daarentegen weinig van merken...
Al heb je er in het geval van een Hummer veel meer last van dan van een Fiat 500.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar of je als voetganger nu geschept wordt door een Hummer of een Fiatje 500, in beide gevallen zal je er last van hebben. De auto zal er daarentegen weinig van merken...
Dat hangt mede van een heleboel andere factoren af...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Al heb je er in het geval van een Hummer veel meer last van dan van een Fiat 500.
Maar goed ik heb geen auto meer en kan nu niet meer meepraten... Ander onderwerp ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hangt mede van een heleboel andere factoren af...
Wat een onzin? Omdat jij geen auto meer hebt kun je daar niet meer over praten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik heb geen auto meer en kan nu niet meer meepraten... Ander onderwerp ....
Tuurlijk wel maar wacht nog steeds op contract en leasebak ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een onzin? Omdat jij geen auto meer hebt kun je daar niet meer over praten?
OK, dan kun je dus alvast vertellen wat voor leasebak je krijgt straksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar wacht nog steeds op contract en leasebak ...
Alle auto's hier altijd zelf gekocht, nooit via de bank, en nooit via een lease.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
ik heb nog nooit een eigen auto gekocht .....Ooit een ouwe Honda van mn vader en daarna lease ....
Nee kan ik helaas niet... Onderhandelingen staan op een laag pitje .....
Nee niet echt heel af en soms voor iets practisch ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alle auto's hier altijd zelf gekocht, nooit via de bank, en nooit via een lease.
Mis je de auto niet dan, Sjoef?
Da's de beste oplossing, iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
mijn kar![]()
[ afbeelding ]
al 3 keer opgelapt, einde is in zicht
Je website heeft al een tijdje geen update meer gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
Af en toe ging ik ook wel met de trein, als dat makkelijker was. Maar meestal toch de auto. En voor dichtbij pak ik af en toe de fiets.
Ben lokaal bezig met een update. Weet nog niet wanneer dat gepubliceerd wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je website heeft al een tijdje geen update meer gehad.
Wat voor soort PK?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef sig000 het volgende:
Ik ben verwend, naast een fiets heb ik motor, auto en nog 2 PK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |