abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:12:14 #1
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_130007959

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:16:13 #2
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130008021
Wel grappig dat we '88 of '89 hadden als eerste biosfilm.
pi_130008078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef hornage het volgende:
Mijn eerste was platvoet en zijn vriendjes!
Daar heb ik nog wel 6 video's van ofzo... (als ik ze intussen niet weggegooid heb...)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_130008493
Ik was al meerderjarig toen jullie voor het eerst naar de bios gingen!

Mijn eerste weet ik niet eens meer, 1 van de eersten was wel iets van history of the world part 1 of moonraker.

En de lift gezien toen ik daar te jong voor was, en the gremlins en ET en , ow we gingen toch best regelmatig naar de film.
klein plaatsje, klein bioscoopje en niet erg duur. in het begin hadden ze er nog niet eens bioscoopstoelen maar gewoon houten tafeltjes en stoelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door drakin op 13-08-2013 09:50:37 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_130008925
Nu hebben ze pauzes in de bios om de snack- en drankverkoop te stimuleren, bij Drakin hadden ze een pauze om de filmrol te verwisselen?
pi_130009171
Ging gewoon aan 1 stuk door, helaas werd er ook veel gerookt aan die tafeltjes.

Later is het verbouwd tot echt bioscoopzaaltje, maar een aantal jaar later verdween het dorps/kleine stadbioscoopje.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_130009381
Mijn eerste bioscoopfilm die ik me kan herinneren is The Spy who loved me. En dan denk ik Star Wars.

Gezien in een van de bioscopen in Utrecht. Grote kans dat het de Rembrandt bioscoop was waar we tijdens de meet op een terrasje gezeten hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 13-08-2013 11:03:52 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130009794
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef picodealion het volgende:
Sasquatch heeft m. Punten komen later, ben ff naar de dierenarts.
Ben je Is je huisdier ziek?
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130011022
Uit het raam gevallen gister (3 hoog). De onderburen hadden een briefje achtergelaten, hij lag bij de dierenarts. Niks ernstigs gelukkig, hij is inmiddels ook alweer thuis. Wel even schrikken.
pi_130011286
Een kat neem ik aan.
pi_130011309
Eh, ja :+.
pi_130011342
Katten kunnen dat meestal hebben mits ze net goed in hun draai zitten tijdens het vallen, maar 3 hoog voor een ander dier is wel ernstig. Heb je hond, kat of een ander dier pico?
pi_130011404
De kat van mijn zus had vorige weer voor de zoveelste keer haar pootje uit de kom. Blijkbaar van iets te hoog gesprongen. Moet nu twee weken in een bench blijven zodat het kan herstellen en mag daarna nog een tijdje niet springen.
pi_130011588
Ik had een kat die van 4 hoog prima op zijn pootjes terecht kwam, echter met zo'n smak dat zijn onderkaak tussen zijn oren zat.
Een ander katje overleefde 2 hoog niet en een andere liep gewoon weg na een val van 11 of 12 hoog.
Je weet het dus nooit.

Wel sneu dat pootje, maar verbied zo'n beestje maar eens te springen, moet ook best wel pijn doen uit de kom.
pi_130012065
Dat niet springen zal inderdaad best moeilijk zijn. In elke kamer is wel iets om op te klimmen. En ze woont op een soort boerderij, dus de kat is normaal gesproken ook veel buiten of in de stallen.
pi_130012405
En anders moet de kat maar een brace krijgen, heeft het pootje steun en/of kan de kat niet normaal meer springen en de rest wel dus geen pijn meer.
pi_130012599
Brace wordt lastig als het bij de heup is, denk ik.

Eerst maar eens zien of ze de kat die twee weken in de bench kunnen houden. Dat beestje kan zo zielig miauwen.
pi_130013359
Mijne bloedde uit zijn mond, blijkbaar toch met zijn kin de grond geraakt en een en ander kapotgebeten. Verder alles okay, eerste wat hij deed was wat drinken toen we thuiskwamen. Wel weer uitgekotst, maar alleen al het feit dat hij zijn drinkbak opzoekt is bemoedigend.
pi_130023440
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik kan ook moeilijkere vragen gaan stellen.
Dat kan, maar dan weet ik het antwoord waarschijnlijk niet. Zeker als het vragen over films uit de jaren '30 t/m '60 zijn. :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:05:53 #20
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_130024021
Mijn eerste film in de bios was Grease.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_130024102
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Waarom wilde je dat in de bios zien...
pi_130024132
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Die heb ik dan weer niet in de bios gezien. Wel Saturday Night Fever.
pi_130024155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waaghals houdt van high school films.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130024180
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waaghals houdt van high school films.
Dus ook de High School Musical films?
pi_130024209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat zou zo maar kunnen.
pi_130024237
Ik moet toegeven dat ik ergens een dvd van deel 1 van High school musical heb liggen :@
pi_130024279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ergens een dvd van deel 1 van High school musical heb liggen :@
Mijn dochter ook. :)
pi_130024308
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Mijn dochter ook. :)
Last time i checked... was ik niet jouw minderjarige dochter :P Maar een 31 jarige man :P
pi_130024350
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Last time i checked... was ik niet jouw minderjarige dochter :P Maar een 31 jarige man :P
Ik know!
pi_130029786
Ik weet het antwoord maar ga zo naar de bios.
pi_130030176
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:47 schreef drakin het volgende:
Ik weet het antwoord maar ga zo naar de bios.
Veel plezier. Welke film?
pi_130030238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Veel plezier. Welke film?
De naam van de film is Sneak, geen flauw idee waar de film over gaat.
pi_130030561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef drakin het volgende:

[..]

De naam van de film is Sneak, geen flauw idee waar de film over gaat.
Dat horen we dan wel als je terug bent. :)
pi_130030697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat horen we dan wel als je terug bent. :)
Als ik wakker blijf wel.

Ik ben echt al bijna 2 jaar niet in de bios geweest, ik ben namelijk niet zo dol op al die mobieltjes, getrap tegen stoelen, geklets en meer. Maar ja bij de sneak neem ik het risico maar weer even.
pi_130030858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef drakin het volgende:

[..]

Als ik wakker blijf wel.

Ik ben echt al bijna 2 jaar niet in de bios geweest, ik ben namelijk niet zo dol op al die mobieltjes, getrap tegen stoelen, geklets en meer. Maar ja bij de sneak neem ik het risico maar weer even.
Dat heb ik serieus waar nog nooit meegemaakt tijdens een voorstelling.

15 jaar geleden rookte iemand een sigaret in de bios en werden de mensen boos en is hij de zaal uit gezet. Dat is ongeveer het heftigst wat ik tijdens een voorstelling heb meegemaakt _O-

En ik ga vrijwel altijd naar Pathe Arena (ja, die ene in de bijlmerrrr)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130031031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus waar nog nooit meegemaakt tijdens een voorstelling.

15 jaar geleden rookte iemand een sigaret in de bios en werden de mensen boos en is hij de zaal uit gezet. Dat is ongeveer het heftigst wat ik tijdens een voorstelling heb meegemaakt _O-

En ik ga vrijwel altijd naar Pathe Arena (ja, die ene in de bijlmerrrr)
Ja maar als al het uitschot bij elkaar is dan doen ze wel normaal...tegen elkaar.
pi_130031259
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Sands het volgende:

[..]

Ja maar als al het uitschot bij elkaar is dan doen ze wel normaal...tegen elkaar.
In Pathé Arena komen nauwelijks Marokkanen, Dát scheelt. De negers die in de Pathé Arena komen zijn uitsluitend nette jongeren met meestal een meisje aan hun zijde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130031331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In Pathé Arena komen nauwelijks Marokkanen, Dát scheelt. De negers die in de Pathé Arena komen zijn uitsluitend nette jongeren met meestal een meisje aan hun zijde.
Beetje racistische opmerking :P
pi_130031416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef Sands het volgende:

[..]

Beetje racistische opmerking :P
Ik mag. O-)
pi_130031498
Er komen hier te weinig negers, misschien komt het daar dus door?
pi_130031500
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

Ik mag. O-)
Discriminatie!
pi_130031631
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:

[..]

Discriminatie!
Nou zeg! Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, that's it.
pi_130031645
Positieve discriminatie nog wel, maar waarom zou ff eigenlijk mogen en andere fmters niet?
pi_130031666
Dat bedoel ik dus.
pi_130031690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou zeg! Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, that's it.
:') !
pi_130031714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
Positieve discriminatie nog wel, maar waarom zou ff eigenlijk mogen en andere fmters niet?
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoel ik dus.
Dus ik zit fout volgens jullie?
pi_130031737
Ik hoef van mezelf vanavond niets te doen en ga heel vroeg naar bed, maar ik word er iets onrustig van, en verveel me. 8)7
pi_130031772
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef van mezelf vanavond niets te doen en ga heel vroeg naar bed, maar ik word er iets onrustig van, en verveel me. 8)7
Tis amper half 9 joh :P
pi_130031801
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet waar het racistische in Sands' post op slaat. :P
pi_130031806
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik moest net tandenpoetsen van mezelf, nu nog een trui en dan ga ik weg om een filmpje te pakken.
pi_130031873
Ik zeg niet dat ik nu naar bed ga, ik heb mijn eten nog niet eens op en ben net een uur thuis.
Maar de planning is om om tien uur in bed te liggen, waarna ik waarschijnlijk nog wel anderhalf tot twee uur wakker lig.
pi_130031890
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet waar het racistische in Sands' post op slaat. :P
Maar het is wel discriminatie :?
pi_130031927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, Marokkanen veroorzaken wel problemen en negers niet volgens jou.
pi_130031938
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Als jij beweert dat jij wel racistische opmerkingen mag maken en wij niet. ;)
pi_130031993
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef sasquatsch het volgende:

Dat zou dan weer racisme zijn. Maar ik denk dat het vooral een constatering is.
pi_130032026
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:
Dat leek me wel duidelijk.
pi_130032120
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Sands het volgende:

Dat leek me wel duidelijk.
Dacht ik ook, maar sommige mensen vinden het woord 'negers' niet kunnen. Misschien dat je dat bedoelde?
pi_130032171
:O
pi_130032282
Vervelen wij je, Njos?
pi_130032309
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar sommige mensen vinden het woord 'negers' niet kunnen. Misschien dat je dat bedoelde?
Ik had het over uitschot en fox begint meteen over marrokanen en negers _O-
pi_130032340
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef wyccie het volgende:
Vervelen wij je, Njos?
Ja, nouja jullie discussie :P
pi_130032379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk van beide groepen nog nooit last van gehad. Sterker nog; Ik heb meer Marokkaanse en Surinaamse vrienden dan Nederlandse vrienden.

Maar het is algemeen bekend dat Marokkanen meer rotzooi trappen dan andere groepen. Ook ik zie het, alleen hebben ze mij nooit persoonlijk verkeerd bejegend.

Nu ff terug naar het discriminatie puntje: Ik vind het wat ver gaan om te zeggen dat ik ALLE Marokkanen over 1 kam scheer. Dan heb je mijn punt gewoon totaal gemist.
pi_130032432
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Sands het volgende:

[..]

hallo wil je dat wel even met een hoofdletter doen ja, en 1 r en 2 k's
pi_130032458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Sands het volgende:
Oh ja. Ik heb maar 4 uur geslapen. :+
En ik was uiteraard niet serieus.
pi_130032492
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Neger ook met een hoofdletter?
pi_130032509
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk van beide groepen nog nooit last van gehad. Sterker nog; Ik heb meer Marokkaanse en Surinaamse vrienden dan Nederlandse vrienden.

Maar het is algemeen bekend dat Marokkanen meer rotzooi trappen dan andere groepen. Ook ik zie het, alleen hebben ze mij nooit persoonlijk verkeerd bejegend.

Nu ff terug naar het discriminatie puntje: Ik vind het wat ver gaan om te zeggen dat ik ALLE Marokkanen over 1 kam scheer. Dan heb je mijn punt gewoon totaal gemist.
Was ook meer mijn interpretatie. Je zei alleen dat Marokkanen niet in die bioscoop kwamen.
Ik heb ook geen problemen met wat voor bevolkingsgroep dan ook.
pi_130032513
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh ja. Ik heb maar 4 uur geslapen. :+
En ik was uiteraard niet serieus.
4 uur slaap, pff hoe hou je het vol? :o
pi_130032546
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Sorry als ik heb gewerkt is mijn niveau weer flink gezakt.
pi_130032566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Neger ook met een hoofdletter?
Aan het begin van een zin wel ja, je gaat al vooruit :P
pi_130032589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, nouja jullie discussie :P
Je hoeft het niet te lezen, hè. Het staat je uiteraard vrij om het te negeren of het over andere dingen te hebben.

En ik zat maar wat te geinen met FF, maar hij denkt nu dat ik denk dat hij een racist is. :D
pi_130032605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Aan het begin van een zin wel ja, je gaat al vooruit :P
Zo slecht ben ik niet in taal enzo :6
pi_130032619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Was ook meer mijn interpretatie. Je zei alleen dat Marokkanen niet in die bioscoop kwamen.
Ik heb ook geen problemen met wat voor bevolkingsgroep dan ook.
Ik zei minder Marokkanen. Het publiek in Pathe Arena is heel divers. En dat werkt beter dan een groep van 20 Marokkaantjes tijdens een voorstelling. Niet mee eens?
pi_130032674
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen, hè. Het staat je uiteraard vrij om het te negeren of het over andere dingen te hebben.

En ik zat maar wat te geinen met FF, maar hij denkt nu dat ik denk dat hij een racist is. :D
Nee, van jou denk ik het niet. Wilde alleen een discussie starten. Ik vind het alleen jammer dat sasquatsch mij probeert neer te zetten als racist.
pi_130032704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
4 uur slaap, pff hoe hou je het vol? :o
Koffie, met een grote K. :P

En ik weet niet hoe het morgen gaat zijn, ik vrees het ergste.
Afgelopen weekend héél veel bijgeslapen van vorige week met gemiddeld 6 uur slaap per nacht.
pi_130032710
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zei minder Marokkanen. Het publiek in Pathe Arena is heel divers. En dat werkt beter dan een groep van 20 Marokkaantjes tijdens een voorstelling. Niet mee eens?
Je zei nauwelijks. Verder wel mee eens! Maar dat geldt ook voor een groep van 20 Nederlandse jongeren, die bij elkaar horen. En dat heb ik zelf meegemaakt in de bioscoop. :)
pi_130032751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, van jou denk ik het niet. Wilde alleen een discussie starten. Ik vind het alleen jammer dat sasquatsch mij probeert neer te zetten als racist.
Dat is niet zo bedoeld. Ik was ook niet diegene die begon over discriminatie en rascisme.
pi_130032782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo slecht ben ik niet in taal enzo :6
Helemaal niet. En je Franse kennis is zeker beter dan die van ons bij elkaar.
pi_130032792
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef wyccie het volgende:

[..]

Koffie, met een grote K. :P

En ik weet niet hoe het morgen gaat zijn, ik vrees het ergste.
Afgelopen weekend héél veel bijgeslapen van vorige week met gemiddeld 6 uur slaap per nacht.
Pfoe. Succes dan maar morgen!

Vorige vrijdag mijn eerste nachtdienst gehad, daarna ook nog mijn verjaardag gevierd. De moeheid sloeg zondag pas echt in :P
pi_130032857
Welk specialisme?
pi_130032859
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:

[..]

Helemaal niet. En je Franse kennis is zeker beter dan die van ons bij elkaar.
Haha, dankje. 7 jaar een relatie gehad met een fransman, dan moet je het wel leren.
pi_130032872
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef wyccie het volgende:
Welk specialisme?
SEH
pi_130032913
Ik kan geen enkele taal goed.
pi_130033174
Oh, ik dacht dat je ex een Belg was met familie in Frankrijk.

Succes op de SEH. Nachtdiensten zijn zo kut. Te druk is niet leuk, maar bij rust kun je ook niet gaan slapen.
pi_130033271
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Sands het volgende:
Ik kan geen enkele taal goed.
Binair?

Ik ben wel gefocust op taal. Gelukkig zijn mijn collega's ook zulke neuroten. :+
pi_130033477
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Binair?

Ik ben wel gefocust op taal. Gelukkig zijn mijn collega's ook zulke neuroten. :+
Hoezo zou ik daar goed in zijn? ;(
pi_130033542
Heb jij eigenlijk een bril Sands?
pi_130033644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef Robby87 het volgende:
Heb jij eigenlijk een bril Sands?
Ja al de helft van mijn leven ;( , heb je foto's van mij gevonden? :+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:18:09 #88
179534 Waaghals
pi_130033758
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik was 3, ik had niks te willen :D
pi_130033956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:18 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ik was 3, ik had niks te willen :D
Goed excuus :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:28:28 #90
179534 Waaghals
pi_130034341
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee :(

Ferris Bueler's Day off
Some kind of wonderful
Pretty in pink
Sixteen candles
Say Anything
Three o'clock high
Better Off Dead
Heathers
The Breakfast Club

dat soort films....
pi_130034441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nee :(

Ferris Bueler's Day off
Some kind of wonderful
Pretty in pink
Sixteen candles
Say Anything
Three o'clock high
Better Off Dead
Heathers
The Breakfast Club

dat soort films....
Oh films van toen je zelf nog zo jong was. :+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:32:05 #92
179534 Waaghals
pi_130034534
Precies
pi_130035846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Sands het volgende:

[..]

Ja al de helft van mijn leven ;( , heb je foto's van mij gevonden? :+
Geen lenzen? (zoals ik)
pi_130036106
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geen lenzen? (zoals ik)
Nope
pi_130036221
Fox, heb je weer lopen discrimineren?

Tegenwoordig is het niet eens meer politiek correct om 'zwarte verf' te zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130036677
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe
pi_130037200
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:

SPOILER
Ik moest lachen :D
pi_130037345
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Sands het volgende:

[..]

Nope
Brrr, ik kan écht niet zonder mijn lenzen, wil ik überhaupt kans maken bij de vrouwtjes :X

Ik heb totaal geen brillenhoofd :') Mijn hoofd is te klein en te smal voor een bril _O-
pi_130037440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Brrr, ik kan écht niet zonder mijn lenzen, wil ik überhaupt kans maken bij de vrouwtjes :X
Zo kritisch ben jij toch niet?
pi_130037752
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zo kritisch ben jij toch niet?
Neuh :')

Jij wel? ;)
pi_130037818

Zelfs achter de schermen blijft het eng :D
pi_130039556
Freddy Krueger. :)
pi_130042966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Welke film?
[ afbeelding ]
O+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:25:27 #104
370431 drakin
vurig typje
pi_130043575
Ik ben wakker gebleven! ok met moeite want degene naast mij probeerde me te bedwelmen met haar stinkende rookjas, maar verder ging het wel aardig.

En dan niet eens even kunnen wachten tot ik terug ben om een vraag te stellen over de film.

We vragen hier toch doorgaans niet om films die nog niet in de bioscoop draaien?

Ik wacht nog even op Dyon voor ik vertel welke film.
pi_130043859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef drakin het volgende:
We vragen hier toch doorgaans niet om films die nog niet in de bioscoop draaien?
Komt niet vaak voor, maar het mag wel.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:39:01 #106
370431 drakin
vurig typje
pi_130044004
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor, maar het mag wel.
Was nu ook maar 2 dagen te vroeg.
pi_130047160
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef drakin het volgende:
Ik ben wakker gebleven! ok met moeite want degene naast mij probeerde me te bedwelmen met haar stinkende rookjas, maar verder ging het wel aardig.

En dan niet eens even kunnen wachten tot ik terug ben om een vraag te stellen over de film.

Ik wacht nog even op Dyon voor ik vertel welke film.
Waarom... ik had het toch wel terug gelezen...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:01:10 #108
18008 hornage
pi_130055749
Shit zeg, ik moest ook nog lachen :P
http://www.zie.nl/video/o(...)-editie/m1nzjlvfieyl
pi_130056615
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:41:10 #110
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130057232
quote:
Op 9gag hadden ze de hulk weggelaten. Vroeg me al af hoe die eruit zou moeten zien...
pi_130057324
Ik heb laatst even onderstaande film bekeken( de helft)

Maar eerlijkheidshalve leek hij in de trailer leuker dan wat ik in realiteit zag.
Nou heb ik gezien dat er ook een Nederlandse versie is en ik wil dus weten of
iemand deze al gezien heeft en of de vertalingen naar het Nederlands de film
goed doen en verbetert t.o.v. de originele Amerikaanse versie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2013 14:45:11 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:45:49 #113
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130057369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Op 9gag hadden ze de hulk weggelaten. Vroeg me al af hoe die eruit zou moeten zien...
Een 12" groene genotsknots. Dat is dus 30cm... ;(
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:

[ afbeelding ]

Maar eerlijkheidshalve leek hij in de trailer leuker dan wat ik in realiteit zag.
er iemand deze al gezien heeft en of de vertalingen naar het Nederlands de film
Niet gezien, ik durf het niet aan.
pi_130057384
Waarom zou je een genasynchroniseerde versie van een film willen kijken? Ik kan je verder niet helpen... heb alleen de Engelstalige gezien
pi_130057514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Een 12" groene genotsknots. Dat is dus 30cm... ;(

Waarom huil je nou... jij hoeft er toch niet mee te spelen... :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:49:27 #116
18008 hornage
pi_130057522
Ik heb ook de engelse gezien een paar jaar geleden toen die net uit was, maar ik vond de film echt saai. Ik snap de ophef er totaal niet over :{w
pi_130057603
Super was die niet, maar tis niet dat ik em slecht vond... Heb me er wel mee vermaakt
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:56:19 #118
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130057774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom huil je nou... jij hoeft er toch niet mee te spelen... :P
Nee dat klopt, maar als vrouwen zulke speeltjes in hun pruim stoppen dan ontmoedigt mij dat een beetje. Anderzijds zal het mij een worst wezen.
pi_130057863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je een genasynchroniseerde versie van een film willen kijken?
Ik wilde de kids meenemen naar deze film..(jonger dan 10 jaar)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:06:45 #120
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130058102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je een genasynchroniseerde versie van een film willen kijken? Ik kan je verder niet helpen... heb alleen de Engelstalige gezien
Ik vond Kuifje leuker in het Nederlands dan Engels!
pi_130058131
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:

[ afbeelding ]

iemand deze al gezien heeft en of de vertalingen naar het Nederlands de film
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef hornage het volgende:
Ik heb ook de engelse gezien een paar jaar geleden toen die net uit was, maar ik vond de film echt saai. Ik snap de ophef er totaal niet over :{w
Dit dus.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:08:56 #122
370431 drakin
vurig typje
pi_130058178
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik wilde de kids meenemen naar deze film..(jonger dan 10 jaar)
Neem ze dan mee naar the smurfs 2
pi_130058203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar als vrouwen zulke speeltjes in hun pruim stoppen dan ontmoedigt mij dat een beetje. Anderzijds zal het mij een worst wezen.
Gaan we weer verder op de woorspelingentour ArtistA? :)
pi_130058214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:06 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik vond Kuifje leuker in het Nederlands dan Engels!
Ik ga niet eens proberen om iets in het Nederlands te kijken. Heel vaak zitten er dan Vlaamse personen bij en daar erger ik me dan zo ontzettend aan... :@
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:17:39 #125
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130058453
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Gaan we weer verder op de woorspelingentour ArtistA? :)
Voel je vrij. :Y)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:18:17 #126
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130058467
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik ga niet eens proberen om iets in het Nederlands te kijken. Heel vaak zitten er dan Vlaamse personen bij en daar erger ik me dan zo ontzettend aan... :@
In deze uitvoering niet. Volgens mij hebben ze een aparte Vlaamse uitvoering, of heb ik 't nu mis?
pi_130058822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:25 schreef hornage het volgende:
Wat een film zeg, prachtige plaatjes, maar voor de rest had ik het gevoel alsof ik totaal de boodschap miste of dat er geen boodschap in zat. Dan is 2001: A Space Odyssey nog boeiender zeg :{w
Dit is echt zo'n film waar je je aan moet overgeven. Prachtig camerawerk inderdaad, zo op het grote doek vooral!

Zelf vond ik het echt heel goed geacteerd, vond die thuissituatie ook heel mooi neergezet, jammer dat het zo vervlochten was met al dat poëtische.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:31:26 #128
18008 hornage
pi_130058884
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:29 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n film waar je je aan moet overgeven. Prachtig camerawerk inderdaad, zo op het grote doek vooral!

Zelf vond ik het echt heel goed geacteerd, vond die thuissituatie ook heel mooi neergezet, jammer dat het zo vervlochten was met al dat poëtische.
Acteerwerk was zeker goed. Ik miste gewoon alleen het "hoe komen we in de huidige situatie en waar hebben ze het nu allemaal over?" en "hoe is de thuissituatie te koppelen aan Sean Pean die in mooie plaatjes rondloopt"
pi_130061468
Sean Penn denkt terug aan zijn jeugd. De situatie met het gezin van Pitt, Chastain en de jongetjes is eigenlijk een soort flashback omdat we de herinneringen beleven van Penn.

Het rondlopen in mooie plaatjes, vooral het einde van de film, kan je op verschillende manieren interpreteren. Of hij is dood en bevindt zich in het hiernamaals. Of hij is nog steeds aan het dagdromen en er komen opeens allerlei andere herinneringen boven met andere personen die hij in zijn leven heeft ontmoet. Daar wordt echter niet dieper op in gegaan. Je kan niet elk individu uitlichten. Of nog wat anders, geef er zelf maar een draai aan.

The Tree of Life is een waanzinnig mooie film wat mij betreft. Ik overweeg om hem in mijn top 3 te zetten voor de volgende FOK!film Top Zoveel.
pi_130061606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Voel je vrij. :Y)
-> The Avengers Dildo Lijn: Voor de bedrogen vrouw die met pikstraf wraak wil nemen op haar man?
pi_130065329
Heeft iemand een tip om vanavond te gaan kijken?
pi_130065425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand een tip om vanavond te gaan kijken?
Polanski's The Ghost Writer?
pi_130065441
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Polanski's The Ghost Writer?
Is dat een film waarvan je denkt dat ik hem kan waarderen?
pi_130065552
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik ken jouw smaak niet zo, maar ik vond hem wel aardig.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:19:02 #135
370431 drakin
vurig typje
pi_130065884
The incredible Burt Wonderstone al gezien Dyon?
pi_130066033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
The incredible Burt Wonderstone al gezien Dyon?
:Y
pi_130066174
O, er is vanavond ook voetbal :D
pi_130066182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Welcome to the Jungle (2003) - IMDb
Deze heb je zeker al ooit gezien? :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:30:18 #139
370431 drakin
vurig typje
pi_130066183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Galaxy quest dan?
pi_130066207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, ik ga kijken... maar ik dacht dat jou dat niks interesseerde :P
pi_130066264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef Sands het volgende:

[..]

Welcome to the Jungle (2003) - IMDb
Deze heb je zeker al ooit gezien? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef drakin het volgende:

[..]

Galaxy quest dan?
Zoltan toch?
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja, ik ga kijken... maar ik dacht dat jou dat niks interesseerde :P
Om de 1 of andere rede dacht ik dat het morgen pas was... maar ehh.. ja dat ga ik ook maar es kijken. Al gaat NL daar grandioos verliezen...
pi_130066726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Oefeninterland :')
pi_130066781
Drakin, welke film heb je gisteren gezien?
pi_130066792
quote:
13s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oefeninterland :')
Voetbal is voetbal. En tis leuk om te zien hoe NL ten onder gaat :P Maar op sport 1 is ook België - Frankrijk. Die is misschien interessanter dan NL - Portugal :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:50:51 #145
370431 drakin
vurig typje
pi_130066908
Ow voetbal, geen film? ok dan moet ik maar een film voor mezelf uitzoeken.

Maar welke?
pi_130066944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef drakin het volgende:
Ow voetbal, geen film? ok dan moet ik maar een film voor mezelf uitzoeken.

Maar welke?
Voordat ik me bedacht dat er voetbal op was heb ik aangezet om te downloaden: Monkeybone en Monthy Python and the holy grail... :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:53:03 #147
370431 drakin
vurig typje
pi_130066975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:47 schreef sasquatsch het volgende:
Drakin, welke film heb je gisteren gezien?
Ik was van plan gister in dit topic even een aantal films op te rakelen die ik de laatste week/weken gezien heb maar het waren er toch teveel om ook die van gister er nog bij te zetten.

TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXII

Binnenkort zet ik er nog wel zo'n lijstje neer met de film van gister erbij :P
pi_130067173
pi_130067204
Nu weet ik het nog niet. ;(
pi_130069858
en je krijgt het ook niet te weten zo te zien...
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:36:36 #151
18008 hornage
pi_130086322
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Sean Penn denkt terug aan zijn jeugd. De situatie met het gezin van Pitt, Chastain en de jongetjes is eigenlijk een soort flashback omdat we de herinneringen beleven van Penn.

Het rondlopen in mooie plaatjes, vooral het einde van de film, kan je op verschillende manieren interpreteren. Of hij is dood en bevindt zich in het hiernamaals. Of hij is nog steeds aan het dagdromen en er komen opeens allerlei andere herinneringen boven met andere personen die hij in zijn leven heeft ontmoet. Daar wordt echter niet dieper op in gegaan. Je kan niet elk individu uitlichten. Of nog wat anders, geef er zelf maar een draai aan.

The Tree of Life is een waanzinnig mooie film wat mij betreft. Ik overweeg om hem in mijn top 3 te zetten voor de volgende FOK!film Top Zoveel.
Maar, jij miste niet de "Three-act structure"?

[edit]Ow, ik moet toevoegen dat ik heb genoten van The Fountain en een fan ben van David Fincher[/edit]
pi_130086470
Ik ben het met Hornage eens. Mooi geschoten, maar ik vond er weinig aan. Kon ook niks met het verhaal, terwijl ik echt niet vies ben van aparte verhaalstructuren of style over substance.
pi_130086535
Ik vond tree of life te verwarrend... maar wel mooi om naar te kijken...
pi_130086722
hmmm ik vond de film gisteravond al verwarrend, of ik was gewoon te moe, of ik ben toch echt teveel hersencellen kwijt door een lange periode van mijn leven gerookt te hebben.

The Tempest 2010 The Tempest (2010) - IMDb was het, moet er ook bij zeggen het verhaal totaal niet te kennen voor ik de film zag en dat het denk ik daaraan ligt
pi_130086744
Niet gezien.
pi_130086847
Wel mooie beelden, mooie kostuums, geweldig leuk om te zien dat Djimon Hounsou, Russel Brand en Alfred Molina echt speelden met hun rol.
Een ander groepje vond ik het wat minder doen tot ik op het laatst zag dat ze speelden alsof ze op toneel stonden ipv een filmrol. Misschien me toch maar eens inlezen in het verhaal en nog eens zien.
pi_130088116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef hornage het volgende:

[..]

Maar, jij miste niet de "Three-act structure"?
Nee hoor, maar die structuur is geen vaste regel waar men zich altijd aan moet houden.
pi_130090857
Malick _O_ Al hebben Tree of Life en To the Wonder bij mij waarschijnlijk geen kans om dit jaar in me top 100 te belanden :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:09:25 #159
18008 hornage
pi_130092679
Heb ik trouwens al gemeld dat ik helemaal superdupermegablij ben omdat er gewoon weer na jaaaaaaaren een vette Mortal Kombat game voor de pc is?

Nee? Bij deze ^O^

De komende week zie ik geen films meer 8)7
pi_130095723
Die leipe Chinesen zijn weer eens de weg kwijt:
http://www.buzzfeed.com/n(...)-lost-in-tranlsation
pi_130096326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef JayHovah het volgende:
_O-
pi_130097258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef JayHovah het volgende:
Urinating into the pool, you are the best.
pi_130104292
@ pico:

Had jij nou ook planet of snail gezien? Zo ja, wat vond je ervan?

X
pi_130104511

Waar kan ik deze halen? _O_
pi_130104577
Is Iron man 3 de laatste? Of gaan er nog meer komen?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]

Waar kan ik deze halen? _O_
http://myfatherdaughterst(...)-my-daughter-t-shirt

(of gewoon 1 van de 20 variaties op Amazon.com :P )
pi_130104600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Is Iron man 3 de laatste? Of gaan er nog meer komen?

[..]

http://myfatherdaughterst(...)-my-daughter-t-shirt
Besteld ^O^
pi_130104613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Besteld ^O^
Deze is misschien leuker:

http://www.amazon.com/Tee(...)W/ref=pd_sim_sbs_a_3
pi_130104623
quote:
Ik heb ze alle 3 :P
pi_130104653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb ze alle 3 :P
Wie wil er dan al met jouw grut gaan daten? Of had je geen dochtertje?
pi_130104790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wie wil er dan al met jouw grut gaan daten? Of had je geen dochtertje?
Ik heb een prachtig dochtertje van bijna 7.

Ik heb nog altijd de hoop dat ze lesbisch wordt :P
pi_130104817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb een prachtig dochtertje van bijna 7.

Ik heb nog altijd de hoop dat ze lesbisch wordt is :P
pi_130104891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Kan ook. ;)
pi_130109545
Die T-shirts blijven 9 jaar in de kast?
pi_130109711
Anders leent hij ze mij. Mijn dochter is 14. :)
pi_130109891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
Anders leent hij ze mij. Mijn dochter is 14. :)
Oei :o

Zijn ze al voor haar aan de deur geweest? :P

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef wyccie het volgende:
Die T-shirts blijven 9 jaar in de kast?
Ja hoor, gerust :Y
pi_130109932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oei :o

Zijn ze al voor haar aan de deur geweest? :P

[..]

Ja hoor, gerust :Y
Op de basisschool al wel. Verder nog niet :)
pi_130110030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Op de basisschool al wel. Verder nog niet :)
Mijn dochter is al een keer thuis gekomen met een liefdesbrief in haar jas _O-

Haar antwoord: "ach ja, hij wel lief..." En trok toen een vies gezicht ^O^
pi_130110128
Wie heeft die brief geschreven?
pi_130110526
Wacht maar Fox, voor je het weet komt er een marokkaantje in haar klaar, er is niks dat je kan doen.
pi_130110590
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Wacht maar Fox, voor je het weet komt er een marokkaantje in haar klaar, er is niks dat je kan doen.
_O-
pi_130111848
quote:
Ik ben blij dat ik (nog) geen kinderen heb... hoef ik daar tenminste niet bang voor te zijn... :@
pi_130112066
Fijn... Vuurwerk midden in de week... baby van de buren overstuur... daar gaat mijn rust...
pi_130112112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn... Vuurwerk midden in de week... baby van de buren overstuur... daar gaat mijn rust...
Ga verhuizen.
pi_130112155
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Sands het volgende:

[..]

Ga verhuizen.
Jammer genoeg zal het er veel meer buurten zo aan toe gaan... :) Anders had ik het vast gedaan
pi_130112563
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Jammer genoeg zal het er veel meer buurten zo aan toe gaan... :) Anders had ik het vast gedaan
ik woon in zo'n buurt waar het het gesprek van de dag is dat de lokale zwanen gejongd hebben 8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_130112634
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

ik woon in zo'n buurt waar het het gesprek van de dag is dat de lokale zwanen gejongd hebben 8-)
Ahh :D ik wil ook in zo'n buurt wonen :D Hier gaan ze eerder opscheppen over hoe vaak ze de zwanen hebben kunnen raak gooien voor hij achter ze aan kwam (bij wijze van spreken...)
pi_130112688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ahh :D ik wil ook in zo'n buurt wonen :D Hier gaan ze eerder opscheppen over hoe vaak ze de zwanen hebben kunnen raak gooien voor hij achter ze aan kwam (bij wijze van spreken...)
is lekker rustig hier, maar wel op zo'n typische Vinex manier. Daar moet je van houden.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_130112717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dragon is gewoon een rijke graaier.
pi_130112763
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Sands het volgende:

[..]

Dragon is gewoon een rijke graaier.
Hallo! :W
pi_130112888
Vuurwerk midden in de week?
Ik zou me afvragen waarom er vuurwerk in augustus is ...
pi_130112966
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef wyccie het volgende:
Vuurwerk midden in de week?
Ik zou me afvragen waarom er vuurwerk in augustus is ...
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte, maar toen dacht ik: Het kan best zijn dat er weer eens iets in het dorp gevierd word waarbij wat vuurwerk afgestoken mag worden door de gemeente. (gebeurd niet vaak meer tegenwoordig, maar je weet maar nooit). Maar ja, midden in de week als de scholen weer zijn begonnen zijn er meestal niet van dat soort evenementen...
pi_130113069
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte, maar toen dacht ik: Het kan best zijn dat er weer eens iets in het dorp gevierd word waarbij wat vuurwerk afgestoken mag worden door de gemeente. (gebeurd niet vaak meer tegenwoordig, maar je weet maar nooit). Maar ja, midden in de week als de scholen weer zijn begonnen zijn er meestal niet van dat soort evenementen...
Geen kermis of zo, dat is afgelopen?

Dat is bij ons meestal reden voor vuurwerk om 22.00 uur.
pi_130113161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Geen kermis of zo, dat is afgelopen?

Dat is bij ons meestal reden voor vuurwerk om 22.00 uur.
Volgens de uit agenda is er niks in het dorp... kan op internet ook niks vinden... ach ja het zal wel. De baby is inmiddels ook weer gekalmeerd. Zielig ventje, houdt nog niet van vuurwerk...
pi_130113168
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft die brief geschreven?
Een jochie die een klas hoger zit dan haar.

quote:
Je kan opvoeden wat je wilt, maar uiteindelijk gaan ze hun eigen gang. En dat is een lot wat ieder liefhebbende vader mee te maken krijgt.
pi_130113224
FF een vraagje :) Stiekem hoop je dat je dochter met een andere meid thuiskomt... (serieus of niet, maakt niet uit). Wat als je zoon met een andere jonge thuiskomt?
pi_130113394
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
FF een vraagje :) Stiekem hoop je dat je dochter met een andere meid thuiskomt... (serieus of niet, maakt niet uit). Wat als je zoon met een andere jonge thuiskomt?
Ik zal het prima vinden :)

Zolang hij maar gelukkig met zichzelf is. :Y
pi_130113409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat FF zegt.
pi_130113452
:)
pi_130113613
En jij dyon? :D
pi_130113662
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:
Foei wyccie o|O
pi_130113855
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:
Mij zou het niks uitmaken. :-)
pi_130113966
En jij wyccie? Kinderen? Of komt dat iets te dichtbij? :P
pi_130114770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
En jij wyccie? Kinderen? Of komt dat iets te dichtbij? :P
Ze is er wel stil van...
pi_130115279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:58 schreef FireFox1 het volgende:

Foei wyccie o|O
Hoezo foei?
Ik was gewoon benieuwd of onze FMT-racist ook homofoob is.
Geintje, dyon. :P

Van mij mag iedereen homo, hetero, bi, transgender, of zelfs pedo (zolang het alleen bij een gevoel blijft en ze er niets mee doen!) zijn.
pi_130115800
Nope, ben niet homofoob :)
pi_130115862
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Nope, ben niet homofoob :)
Ik ook niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag wyccie.
pi_130115981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag wyccie.
Wil jij d‘r aan die kinderen helpen? :P
pi_130116057
Wat is je vraag dan, FF?
Oh, of ik kinderen wil, buiten of ze homoseksueel zijn of niet? :?
pi_130116061
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Jij woont dichterbij. :)
pi_130116093
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jij woont dichterbij. :)
Dat wil nog niet zeggen dat ik Wyccie aan kinderen wil helpen :)
pi_130116245
Nog 3 weken en 4 minuten... -O-
pi_130116294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En dan...kom je uit de kast?
pi_130116333
quote:
... That is when the world will end?
pi_130116371
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef wyccie het volgende:
Wat is je vraag dan, FF?
Oh, of ik kinderen wil, buiten of ze homoseksueel zijn of niet? :?
Ja. Heb je een wens?

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik zal nooit een move naar wyccie maken. Daar respecteer ik haar teveel voor :)
pi_130116425
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef Sands het volgende:

[..]

En dan...kom je uit de kast?
Zover ik weet heb ik niks om voor uit de kast te moeten/kunnen komen

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

... That is when the world will end?
Bijna wel ja
pi_130116440
quote:
En dan is het 6 september.
pi_130116450
Wat dan, dyon?
pi_130116458
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En dan is het 6 september.
Precies ja
pi_130116486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat dan, dyon?
32 -O-
pi_130116540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zal nooit een move naar wyccie maken. Daar respecteer ik haar teveel voor :)
Ze is en blijft een vrouw FF
pi_130116573
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:

Ja. Heb je een wens?
Mwah, niet echt. Misschien adopteren. Zo'n bevalling is best kut.
Pun intended.
pi_130116588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

32 -O-
Niet zo negatief zijn ;(
pi_130116611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus ... ? :?
pi_130116637
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

32 -O-
Stukje dichter bij de 40 :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dude, ik hoef echt niet zo nodig met iedere vrouw waar ik mee praat naar bed :')

Ik ben gewoon geïnteresseerd ;)
pi_130116646
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mwah, niet echt. Misschien adopteren. Zo'n bevalling is best kut.
Pun intended.
En toch hebben veel vrouwen het ervoor over.
pi_130116687
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:05 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb het van dichtbij mogen meemaken... pffff, petje af voor vrouwen hoor :@
pi_130116734
Als het had gekund, zou ik het het wel willen
pi_130116773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het van dichtbij mogen meemaken... pffff, petje af voor vrouwen hoor :@
Me too. En ja, wat dat betreft diep respect.
pi_130116775
quote:

Wie weet moet ik ooit ook wel zo nodig. Ik hoop het niet. :D
Ik denk veel te praktisch.
pi_130116828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Als het had gekund, zou ik het het wel willen
Bevallen, uitscheuren?
pi_130116903
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Bevallen, uitscheuren?
Dat dan weer liever niet... :P . Maar ehh... ja :)
pi_130116980
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat dan weer liever niet... :P . Maar ehh... ja :)
pi_130117020
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Bevallen, uitscheuren?
Ach, een paar hechtingen erin en een paar dagen rust doet wonderen.

Of denk ik weer te simpel? :)
pi_130117023
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef Sands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_130117033
Jij liever dan ik.
Ik heb wel twee kinderen 'gehaald'. Dat was wel mooi om mee te maken.
pi_130117054
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Veel plezier met die droom? :P
pi_130117067
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wie weet moet ik ooit ook wel zo nodig. Ik hoop het niet. :D
Ik denk veel te praktisch.
Bij mijn ex floepten ze er zo uit :P

Ook niet zo raar. Ze waren 2 maanden te vroeg geboren en wogen slechts 1350 en 1600 gram bij hun geboorte.
pi_130117079
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef sasquatsch het volgende:

Zo simpel kan het wel zijn.

Ik ben meer een doemdenker. :')
pi_130117162
Die van mij waren een week te laat. 7,5 en 8 pond.
pi_130117167
Ik moest even aan die reuzebaby in Duitsland denken... :') -O-
pi_130117195
Hehe, ik ook. Zes kilo of zo? Brrrr.

Tweelingen zijn meestal wel lichter, ook als ze op tijd zijn.
pi_130117254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef sasquatsch het volgende:
Die van mij waren een week te laat. 7,5 en 8 pond.
Ongeveer 3500 gram. Dat wogen mijn kinderen niet eens bij elkaar _O-
pi_130117277
Sands was 10 pond ;(
pi_130117356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef Sands het volgende:
Sands was 10 pond ;(
Ik 8,5. Ik was tot mijn 3e behoorlijk dik. Joost mag weten waarom ik zo skinny ben geworden. _O-

Mijn moeder heeft nog nachtmerries van mijn geboorte :')
pi_130117362
pi_130117372
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik 8,5. Ik was tot mijn 3e behoorlijk dik. Joost mag weten waarom ik zo skinny ben geworden. _O-
Meer eten.
pi_130117457
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef Sands het volgende:

[..]

Meer eten.
3 boterhammen om 10:00
3 boterhammen om 13:00
tussendoortjes om 16:00
Avondeten om 17:30
Eitje bakken om 23:00

Ik eet méér dan genoeg.
pi_130117509
Meer snoepen dan?
pi_130117532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

3 boterhammen om 10:00
3 boterhammen om 13:00
tussendoortjes om 16:00
Avondeten om 17:30
Eitje bakken om 23:00

Ik eet méér dan genoeg.
Nog steeds te weinig.
pi_130117539
Ze is bevallen van een peuter, damn. En dat is nou wat men noemt een 'lieve baby'.
pi_130117568
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Meer snoepen dan?
Lust ik niet. Ik eet eerder kip dan snoep.
pi_130117600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat Surinamer en alles? :P
pi_130117657
Ik ontbeet om 6:30, lunch om vier/zeven uur, avondeten om negen uur.
Gisteren avondeten om half twaalf.
Ik doe iets niet goed.
pi_130117684
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Sands het volgende:

[..]

Omdat Surinamer en alles? :P
Nee hoor. Ik eet ook liever een broodje gezond dan dat ik snoep. Vind ik véél lekkerder. :9

En voor een broodje shoarma kan je me s'nachts voor wakker maken :Y)
pi_130117690
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ontbeet om 6:30, lunch om vier/zeven uur, avondeten om negen uur.
Gisteren avondeten om half twaalf.
Ik doe iets niet goed.
Minder doktertje spelen :)
pi_130117699
Oh, houd op over kip. Ik lig met honger in bed.
Laat thuis, alleen wat salade gehad.
pi_130117730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik eet ook liever een broodje gezond dan dat ik snoep. Vind ik véél lekkerder. :9

En voor een broodje shoarma kan je me s'nachts voor wakker maken :Y)
Misschien dat je daarom zo skinny bent. :+
pi_130117795
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, houd op over kip. Ik lig met honger in bed.
Laat thuis, alleen wat salade gehad.
Tja, dat is het grote voordeel van niet kunnen aankomen. Ik kan werkelijk álles eten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik dik wordt. :P

Sterker nog: Ik maak me eerder zorgen om het feit dat ik totaal niet aankom, ondanks het dat ik best stevig eet.
pi_130117862
Ik ga pitten :O
pi_130121420
Goeiesmorgens :W
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:02:22 #261
370431 drakin
vurig typje
pi_130121440
quote:

[..]

Denk jij dat het kind er anders maar in moet blijven zitten?

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja je complete hormoonhuishouding en lichaam is bij sommige vrouwen voor de rest van hun leven getekend, ik had nog pijn bijna 20 jaar na de bevalling van de plek waar ingeknipt is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef Sands het volgende:
Sands was 10 pond ;(
Sands is stiekem ook een draak?
Ik begon ook zo, maar ja 3 weken te laat, lag wel lekker.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:04:53 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_130121485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, dat is het grote voordeel van niet kunnen aankomen. Ik kan werkelijk álles eten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik dik wordt. :P

Sterker nog: Ik maak me eerder zorgen om het feit dat ik totaal niet aankom, ondanks het dat ik best stevig eet.
Misschien eet je juist teveel, hordes vrouwen die te dik zijn geworden door te weinig eten, dus ik denk dat je je gewoon in de wereld van de crashdieeten moet storten om dikker te worden.
pi_130121753
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:04 schreef drakin het volgende:

[..]

Misschien eet je juist teveel, hordes vrouwen die te dik zijn geworden door te weinig eten, dus ik denk dat je je gewoon in de wereld van de crashdieeten moet storten om dikker te worden.
Zo is het mij ook gelukt 8-)
-O-
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:22:09 #264
370431 drakin
vurig typje
pi_130121804
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:19 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Zo is het mij ook gelukt 8-)
-O-
Ik probeer nu al tijden af te vallen door teveel te eten, maar op 1 of andere manier blijf ik nu op gewicht ipv dat het eraf gaat.
pi_130121856
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:22 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik probeer nu al tijden af te vallen door teveel te eten, maar op 1 of andere manier blijf ik nu op gewicht ipv dat het eraf gaat.
volgens mij is normale porties gecombineerd met meer beweging nog altijd de meest constructieve manier.
Zo, dat was de theorie...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:26:52 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_130121913
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

volgens mij is normale porties gecombineerd met meer beweging nog altijd de meest constructieve manier.
Er was ooit een wetenschapper die de resultaten van zijn onderzoek zo naar zijn eigen hand zette dat de meeste mensen nu nog steeds geloven dat vet eten slecht is en je zo min mogelijk calorieën moet binnenkrijgen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:48:11 #267
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_130122314
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat werkt bij mij ook in de praktijk. :P
Ben nu al 5kg afgevallen in 3 maanden tijd.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_130122518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:02 schreef drakin het volgende:

[..]

Denk jij dat het kind er anders maar in moet blijven zitten?
Nee, niet zwanger worden, als je niet wil bevallen. :)
quote:
[..]

Ja je complete hormoonhuishouding en lichaam is bij sommige vrouwen voor de rest van hun leven getekend, ik had nog pijn bijna 20 jaar na de bevalling van de plek waar ingeknipt is.

Ik zei al dat het te simpel gedacht was. Sommige vrouwen hebben er na een paar maanden geen last meer van, anderen hun hele leven.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:07:35 #269
370431 drakin
vurig typje
pi_130122729
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:57 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, niet zwanger worden, als je niet wil bevallen. :)
Soms is er geen keus, en dat advies komt nu ook een beetje te laat.
pi_130122788
geen keus... ik dacht dat vrouwen geëmancipeerd waren tegenwoordig...
pi_130122801
Wow een heel leven last van een bevalling.. dan heb je wel echt pech. Ik moet zeggen dat het me allemaal ook niet meer zo trekt nu ik een paar bevallingen heb bij mogen wonen :X
Een keizersnede lijkt me nog erger.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:13:39 #272
370431 drakin
vurig typje
pi_130122878
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef dyonvbaal het volgende:
geen keus... ik dacht dat vrouwen geëmancipeerd waren tegenwoordig...
Soms zijn ze te bedwelmd om nog iets in te kunnen brengen, of voldoet de bescherming niet voldoende, of er is sprake van een roze bril, of er wordt iets gedwongen, of er zijn bepaalde principes aanwezig, of ze is vegetarier.
pi_130122897
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Lust ik niet, ben je 4?
pi_130122958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Soms zijn ze te bedwelmd om nog iets in te kunnen brengen, of voldoet de bescherming niet voldoende, of er is sprake van een roze bril, of er wordt iets gedwongen, of er zijn bepaalde principes aanwezig, of ze is vegetarier.
Ik snap dat je bij een verkrachting geen keus hebt.... Maar er zijn er ook gewoon genoeg te stom om aan de gevolgen te denken...
Maar wat heeft het ermee te maken of ze vegetariër is...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:17:35 #275
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130122995
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat werkt bij mij ook in de praktijk. :P
Ben nu al 5kg afgevallen in 3 maanden tijd.
Jij hoeft toch helemaal niet af te vallen man.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:21:39 #276
179534 Waaghals
pi_130123103
Ik kom alleen maar bij sinds ik sport
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:22:31 #277
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130123127
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:21 schreef Waaghals het volgende:
Ik kom alleen maar bij sinds ik sport
Bij de sportschool ja :P
pi_130123205
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik snap dat je bij een verkrachting geen keus hebt.... Maar er zijn er ook gewoon genoeg te stom om aan de gevolgen te denken...
Dat laatste vroeg ik me ook af ja.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:45:55 #279
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130123760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Volgens mij is dat als grapje bedoeld.
pi_130123998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:07 schreef drakin het volgende:

[..]

Soms is er geen keus, en dat advies komt nu ook een beetje te laat.
Dat snap ik. Daar ging het ook niet over. Het ging over de bewuste keuze om ondanks de (lichamelijke) gevolgen toch een kind te willen.

Dat er situaties zijn waarbij je onbedoeld zwanger wordt kan ik me voorstellen. Dan heb je weinig keus.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:46:14 #281
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130131095
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:19:42 #282
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130132183
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef picodealion het volgende:
Gister House of 1000 Corpses gezien.. geen aanrader :').
Idd, enorme bagger. Maar The Devil's Rejects vond ik ook niet fantastisch.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:00:24 #283
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130133528

Toen kon dat nog. (vanaf 1:05) Die blik in haar ogen, onbetaalbaar.
pi_130137777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef ArtistA het volgende:

Nee joh:

pi_130138495
Lelijke tattoo.
pi_130138559
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Lelijke tattoo.
Ik vind die gordijnen zo afschuwelijk.
pi_130138639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik vind die gordijnen zo afschuwelijk.
Passen ook niet bij die bank.
pi_130148350
:O
pi_130148459
Waaghals zag ArtistA vanavond bij de Appie. Daarna ging hij vast op stap ofzo, is niet meer teruggeweest.
pi_130148528
Huh?
pi_130148564
Je bent Waaghals kwijt?
pi_130148738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals zag ArtistA vanavond bij de Appie. Daarna ging hij vast op stap ofzo, is niet meer teruggeweest.
:?
pi_130149572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Zo hey, welke pixel is Kane?
pi_130150740
ArtistA is kwijt, vandaar dat het topic dood is. Zijn jullie allemaal dom?
pi_130150819
Iets dommer dan jij. :Y
pi_130150924
Drie slechte films in een rij gezien de afgelopen dagen. Hopelijk kies ik nu weer een goede uit.
pi_130151037
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:30 schreef picodealion het volgende:
Drie slechte films in een rij gezien de afgelopen dagen. Hopelijk kies ik nu weer een goede uit.
Waarom stond iedereen er voor in een rij?
pi_130151125
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:28 schreef wyccie het volgende:
Iets dommer dan jij. :Y
pi_130151129
Oh ik vergat erbij te zeggen dat ik ze op mijn mobieltje keek. Het was een lange rij voor de voedselbonnen.
pi_130151142
Net Oblivion en GI.Joe gezien.
pi_130151166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:35 schreef sasquatsch het volgende:
Net Oblivion en GI.Joe gezien.
Boeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')