Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Daar heb ik nog wel 6 video's van ofzo... (als ik ze intussen niet weggegooid heb...)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef hornage het volgende:
Mijn eerste was platvoet en zijn vriendjes!
Ben je Is je huisdier ziek?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef picodealion het volgende:
Sasquatch heeft m. Punten komen later, ben ff naar de dierenarts.
Dat kan, maar dan weet ik het antwoord waarschijnlijk niet. Zeker als het vragen over films uit de jaren '30 t/m '60 zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijkere vragen gaan stellen.
Waarom wilde je dat in de bios zien...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Mijn eerste film in de bios was Grease.
Die heb ik dan weer niet in de bios gezien. Wel Saturday Night Fever.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Mijn eerste film in de bios was Grease.
Waaghals houdt van high school films.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat in de bios zien...
Dus ook de High School Musical films?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals houdt van high school films.
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus ook de High School Musical films?
Mijn dochter ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ergens een dvd van deel 1 van High school musical heb liggen
Last time i checked... was ik niet jouw minderjarige dochterquote:
Ik know!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Last time i checked... was ik niet jouw minderjarige dochterMaar een 31 jarige man
Veel plezier. Welke film?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:47 schreef drakin het volgende:
Ik weet het antwoord maar ga zo naar de bios.
De naam van de film is Sneak, geen flauw idee waar de film over gaat.quote:
Dat horen we dan wel als je terug bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
De naam van de film is Sneak, geen flauw idee waar de film over gaat.
Als ik wakker blijf wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat horen we dan wel als je terug bent.
Dat heb ik serieus waar nog nooit meegemaakt tijdens een voorstelling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik wakker blijf wel.
Ik ben echt al bijna 2 jaar niet in de bios geweest, ik ben namelijk niet zo dol op al die mobieltjes, getrap tegen stoelen, geklets en meer. Maar ja bij de sneak neem ik het risico maar weer even.
Ja maar als al het uitschot bij elkaar is dan doen ze wel normaal...tegen elkaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus waar nog nooit meegemaakt tijdens een voorstelling.
15 jaar geleden rookte iemand een sigaret in de bios en werden de mensen boos en is hij de zaal uit gezet. Dat is ongeveer het heftigst wat ik tijdens een voorstelling heb meegemaakt![]()
En ik ga vrijwel altijd naar Pathe Arena (ja, die ene in de bijlmerrrr)
In Pathé Arena komen nauwelijks Marokkanen, Dát scheelt. De negers die in de Pathé Arena komen zijn uitsluitend nette jongeren met meestal een meisje aan hun zijde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar als al het uitschot bij elkaar is dan doen ze wel normaal...tegen elkaar.
Beetje racistische opmerkingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In Pathé Arena komen nauwelijks Marokkanen, Dát scheelt. De negers die in de Pathé Arena komen zijn uitsluitend nette jongeren met meestal een meisje aan hun zijde.
Nou zeg! Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, that's it.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, that's it.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
Positieve discriminatie nog wel, maar waarom zou ff eigenlijk mogen en andere fmters niet?
Dus ik zit fout volgens jullie?quote:
Tis amper half 9 johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef van mezelf vanavond niets te doen en ga heel vroeg naar bed, maar ik word er iets onrustig van, en verveel me.
Ik moest net tandenpoetsen van mezelf, nu nog een trui en dan ga ik weg om een filmpje te pakken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef van mezelf vanavond niets te doen en ga heel vroeg naar bed, maar ik word er iets onrustig van, en verveel me.
Maar het is wel discriminatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet waar het racistische in Sands' post op slaat.
Ja, Marokkanen veroorzaken wel problemen en negers niet volgens jou.quote:
Dat zou dan weer racisme zijn. Maar ik denk dat het vooral een constatering is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, Marokkanen veroorzaken wel problemen en negers niet volgens jou.
Dat leek me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet waar het racistische in Sands' post op slaat.
Dacht ik ook, maar sommige mensen vinden het woord 'negers' niet kunnen. Misschien dat je dat bedoelde?quote:
Ik had het over uitschot en fox begint meteen over marrokanen en negersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar sommige mensen vinden het woord 'negers' niet kunnen. Misschien dat je dat bedoelde?
Ja, nouja jullie discussiequote:
Ik heb persoonlijk van beide groepen nog nooit last van gehad. Sterker nog; Ik heb meer Marokkaanse en Surinaamse vrienden dan Nederlandse vrienden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen veroorzaken wel problemen en negers niet volgens jou.
hallo wil je dat wel even met een hoofdletter doen ja, en 1 r en 2 k'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het over uitschot en fox begint meteen over marrokanen en negers
Oh ja. Ik heb maar 4 uur geslapen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Sands het volgende:
Ik had het over uitschot en fox begint meteen over marrokanen en negers
Neger ook met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
hallo wil je dat wel even met een hoofdletter doen ja, en 1 r en 2 k's
Was ook meer mijn interpretatie. Je zei alleen dat Marokkanen niet in die bioscoop kwamen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk van beide groepen nog nooit last van gehad. Sterker nog; Ik heb meer Marokkaanse en Surinaamse vrienden dan Nederlandse vrienden.
Maar het is algemeen bekend dat Marokkanen meer rotzooi trappen dan andere groepen. Ook ik zie het, alleen hebben ze mij nooit persoonlijk verkeerd bejegend.
Nu ff terug naar het discriminatie puntje: Ik vind het wat ver gaan om te zeggen dat ik ALLE Marokkanen over 1 kam scheer. Dan heb je mijn punt gewoon totaal gemist.
4 uur slaap, pff hoe hou je het vol?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb maar 4 uur geslapen.![]()
En ik was uiteraard niet serieus.
Sorry als ik heb gewerkt is mijn niveau weer flink gezakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
hallo wil je dat wel even met een hoofdletter doen ja, en 1 r en 2 k's
Aan het begin van een zin wel ja, je gaat al vooruitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neger ook met een hoofdletter?
Je hoeft het niet te lezen, hè. Het staat je uiteraard vrij om het te negeren of het over andere dingen te hebben.quote:
Zo slecht ben ik niet in taal enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Aan het begin van een zin wel ja, je gaat al vooruit
Ik zei minder Marokkanen. Het publiek in Pathe Arena is heel divers. En dat werkt beter dan een groep van 20 Marokkaantjes tijdens een voorstelling. Niet mee eens?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook meer mijn interpretatie. Je zei alleen dat Marokkanen niet in die bioscoop kwamen.
Ik heb ook geen problemen met wat voor bevolkingsgroep dan ook.
Nee, van jou denk ik het niet. Wilde alleen een discussie starten. Ik vind het alleen jammer dat sasquatsch mij probeert neer te zetten als racist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, hè. Het staat je uiteraard vrij om het te negeren of het over andere dingen te hebben.
En ik zat maar wat te geinen met FF, maar hij denkt nu dat ik denk dat hij een racist is.
Koffie, met een grote K.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
4 uur slaap, pff hoe hou je het vol?
Je zei nauwelijks. Verder wel mee eens! Maar dat geldt ook voor een groep van 20 Nederlandse jongeren, die bij elkaar horen. En dat heb ik zelf meegemaakt in de bioscoop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zei minder Marokkanen. Het publiek in Pathe Arena is heel divers. En dat werkt beter dan een groep van 20 Marokkaantjes tijdens een voorstelling. Niet mee eens?
Dat is niet zo bedoeld. Ik was ook niet diegene die begon over discriminatie en rascisme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, van jou denk ik het niet. Wilde alleen een discussie starten. Ik vind het alleen jammer dat sasquatsch mij probeert neer te zetten als racist.
Helemaal niet. En je Franse kennis is zeker beter dan die van ons bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo slecht ben ik niet in taal enzo
Pfoe. Succes dan maar morgen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Koffie, met een grote K.
En ik weet niet hoe het morgen gaat zijn, ik vrees het ergste.
Afgelopen weekend héél veel bijgeslapen van vorige week met gemiddeld 6 uur slaap per nacht.
Haha, dankje. 7 jaar een relatie gehad met een fransman, dan moet je het wel leren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal niet. En je Franse kennis is zeker beter dan die van ons bij elkaar.
Hoezo zou ik daar goed in zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Binair?
Ik ben wel gefocust op taal. Gelukkig zijn mijn collega's ook zulke neuroten.
Ik was 3, ik had niks te willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat in de bios zien...
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus ook de High School Musical films?
Oh films van toen je zelf nog zo jong was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee![]()
Ferris Bueler's Day off
Some kind of wonderful
Pretty in pink
Sixteen candles
Say Anything
Three o'clock high
Better Off Dead
Heathers
The Breakfast Club
dat soort films....
Geen lenzen? (zoals ik)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja al de helft van mijn leven, heb je foto's van mij gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:
Fox, heb je weer lopen discrimineren?
Tegenwoordig is het niet eens meer politiek correct om 'zwarte verf' te zeggen.GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef picodealion het volgende:
Fox, heb je weer lopen discrimineren?
Tegenwoordig is het niet eens meer politiek correct om 'zwarte verf' te zeggen.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Brrr, ik kan écht niet zonder mijn lenzen, wil ik überhaupt kans maken bij de vrouwtjesquote:
Zo kritisch ben jij toch niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Brrr, ik kan écht niet zonder mijn lenzen, wil ik überhaupt kans maken bij de vrouwtjes![]()
Neuhquote:
Komt niet vaak voor, maar het mag wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef drakin het volgende:
We vragen hier toch doorgaans niet om films die nog niet in de bioscoop draaien?
Was nu ook maar 2 dagen te vroeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, maar het mag wel.
Waarom... ik had het toch wel terug gelezen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef drakin het volgende:
Ik ben wakker gebleven! ok met moeite want degene naast mij probeerde me te bedwelmen met haar stinkende rookjas, maar verder ging het wel aardig.
En dan niet eens even kunnen wachten tot ik terug ben om een vraag te stellen over de film.
We vragen hier toch doorgaans niet om films die nog niet in de bioscoop draaien?
Ik wacht nog even op Dyon voor ik vertel welke film.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef sasquatsch het volgende:
Voor de vrouwelijke filmliefhebbers.
Op 9gag hadden ze de hulk weggelaten. Vroeg me al af hoe die eruit zou moeten zien...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef sasquatsch het volgende:
Voor de vrouwelijke filmliefhebbers.
Een 12" groene genotsknots. Dat is dus 30cm...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op 9gag hadden ze de hulk weggelaten. Vroeg me al af hoe die eruit zou moeten zien...
Niet gezien, ik durf het niet aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb laatst even onderstaande film bekeken( de helft)
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheidshalve leek hij in de trailer leuker dan wat ik in realiteit zag.
Nou heb ik gezien dat er ook een Nederlandse versie is en ik wil dus weten of
er iemand deze al gezien heeft en of de vertalingen naar het Nederlands de film
goed doen en verbetert t.o.v. de originele Amerikaanse versie.
Waarom huil je nou... jij hoeft er toch niet mee te spelen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Een 12" groene genotsknots. Dat is dus 30cm...
Nee dat klopt, maar als vrouwen zulke speeltjes in hun pruim stoppen dan ontmoedigt mij dat een beetje. Anderzijds zal het mij een worst wezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom huil je nou... jij hoeft er toch niet mee te spelen...
Ik wilde de kids meenemen naar deze film..(jonger dan 10 jaar)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je een genasynchroniseerde versie van een film willen kijken?
Ik vond Kuifje leuker in het Nederlands dan Engels!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zou je een genasynchroniseerde versie van een film willen kijken? Ik kan je verder niet helpen... heb alleen de Engelstalige gezien
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb laatst even onderstaande film bekeken( de helft)
[ afbeelding ]
Maar eerlijkheidshalve leek hij in de trailer leuker dan wat ik in realiteit zag.
Nou heb ik gezien dat er ook een Nederlandse versie is en ik wil dus weten of
iemand deze al gezien heeft en of de vertalingen naar het Nederlands de film
goed doen en verbetert t.o.v. de originele Amerikaanse versie.
Dit dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef hornage het volgende:
Ik heb ook de engelse gezien een paar jaar geleden toen die net uit was, maar ik vond de film echt saai. Ik snap de ophef er totaal niet over
Neem ze dan mee naar the smurfs 2quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik wilde de kids meenemen naar deze film..(jonger dan 10 jaar)
Gaan we weer verder op de woorspelingentour ArtistA?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar als vrouwen zulke speeltjes in hun pruim stoppen dan ontmoedigt mij dat een beetje. Anderzijds zal het mij een worst wezen.
Ik ga niet eens proberen om iets in het Nederlands te kijken. Heel vaak zitten er dan Vlaamse personen bij en daar erger ik me dan zo ontzettend aan...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond Kuifje leuker in het Nederlands dan Engels!
Voel je vrij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Gaan we weer verder op de woorspelingentour ArtistA?
In deze uitvoering niet. Volgens mij hebben ze een aparte Vlaamse uitvoering, of heb ik 't nu mis?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga niet eens proberen om iets in het Nederlands te kijken. Heel vaak zitten er dan Vlaamse personen bij en daar erger ik me dan zo ontzettend aan...
Dit is echt zo'n film waar je je aan moet overgeven. Prachtig camerawerk inderdaad, zo op het grote doek vooral!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:25 schreef hornage het volgende:
Wat een film zeg, prachtige plaatjes, maar voor de rest had ik het gevoel alsof ik totaal de boodschap miste of dat er geen boodschap in zat. Dan is 2001: A Space Odyssey nog boeiender zeg![]()
Acteerwerk was zeker goed. Ik miste gewoon alleen het "hoe komen we in de huidige situatie en waar hebben ze het nu allemaal over?" en "hoe is de thuissituatie te koppelen aan Sean Pean die in mooie plaatjes rondloopt"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n film waar je je aan moet overgeven. Prachtig camerawerk inderdaad, zo op het grote doek vooral!
Zelf vond ik het echt heel goed geacteerd, vond die thuissituatie ook heel mooi neergezet, jammer dat het zo vervlochten was met al dat poëtische.
-> The Avengers Dildo Lijn: Voor de bedrogen vrouw die met pikstraf wraak wil nemen op haar man?quote:
Polanski's The Ghost Writer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand een tip om vanavond te gaan kijken?
Is dat een film waarvan je denkt dat ik hem kan waarderen?quote:
Ik ken jouw smaak niet zo, maar ik vond hem wel aardig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat een film waarvan je denkt dat ik hem kan waarderen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
The incredible Burt Wonderstone al gezien Dyon?
Welcome to the Jungle (2003) - IMDbquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat een film waarvan je denkt dat ik hem kan waarderen?
Galaxy quest dan?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Welcome to the Jungle (2003) - IMDb
Deze heb je zeker al ooit gezien?
Zoltan toch?quote:
Om de 1 of andere rede dacht ik dat het morgen pas was... maar ehh.. ja dat ga ik ook maar es kijken. Al gaat NL daar grandioos verliezen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, ik ga kijken... maar ik dacht dat jou dat niks interesseerde
Oefeninterlandquote:
Voetbal is voetbal. En tis leuk om te zien hoe NL ten onder gaatquote:
Voordat ik me bedacht dat er voetbal op was heb ik aangezet om te downloaden: Monkeybone en Monthy Python and the holy grail...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef drakin het volgende:
Ow voetbal, geen film? ok dan moet ik maar een film voor mezelf uitzoeken.
Maar welke?
Ik was van plan gister in dit topic even een aantal films op te rakelen die ik de laatste week/weken gezien heb maar het waren er toch teveel om ook die van gister er nog bij te zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:47 schreef sasquatsch het volgende:
Drakin, welke film heb je gisteren gezien?
Maar, jij miste niet de "Three-act structure"?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Sean Penn denkt terug aan zijn jeugd. De situatie met het gezin van Pitt, Chastain en de jongetjes is eigenlijk een soort flashback omdat we de herinneringen beleven van Penn.
Het rondlopen in mooie plaatjes, vooral het einde van de film, kan je op verschillende manieren interpreteren. Of hij is dood en bevindt zich in het hiernamaals. Of hij is nog steeds aan het dagdromen en er komen opeens allerlei andere herinneringen boven met andere personen die hij in zijn leven heeft ontmoet. Daar wordt echter niet dieper op in gegaan. Je kan niet elk individu uitlichten. Of nog wat anders, geef er zelf maar een draai aan.
The Tree of Life is een waanzinnig mooie film wat mij betreft. Ik overweeg om hem in mijn top 3 te zetten voor de volgende FOK!film Top Zoveel.
Nee hoor, maar die structuur is geen vaste regel waar men zich altijd aan moet houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:36 schreef hornage het volgende:
[..]
Maar, jij miste niet de "Three-act structure"?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef JayHovah het volgende:
Die leipe Chinesen zijn weer eens de weg kwijt:
http://www.buzzfeed.com/n(...)-lost-in-tranlsation
Urinating into the pool, you are the best.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef JayHovah het volgende:
Die leipe Chinesen zijn weer eens de weg kwijt:
http://www.buzzfeed.com/n(...)-lost-in-tranlsation
http://myfatherdaughterst(...)-my-daughter-t-shirtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze halen?
Besteldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Is Iron man 3 de laatste? Of gaan er nog meer komen?
[..]
http://myfatherdaughterst(...)-my-daughter-t-shirt
Ik heb ze alle 3quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deze is misschien leuker:
http://www.amazon.com/Tee(...)W/ref=pd_sim_sbs_a_3
Ik heb een prachtig dochtertje van bijna 7.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie wil er dan al met jouw grut gaan daten? Of had je geen dochtertje?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig dochtertje van bijna 7.
Ik heb nog altijd de hoop dat ze lesbisch wordt is
Oeiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
Anders leent hij ze mij. Mijn dochter is 14.
Ja hoor, gerustquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef wyccie het volgende:
Die T-shirts blijven 9 jaar in de kast?
Op de basisschool al wel. Verder nog nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei![]()
Zijn ze al voor haar aan de deur geweest?
[..]
Ja hoor, gerust
Mijn dochter is al een keer thuis gekomen met een liefdesbrief in haar jasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op de basisschool al wel. Verder nog niet
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Wacht maar Fox, voor je het weet komt er een marokkaantje in haar klaar, er is niks dat je kan doen.
Ik ben blij dat ik (nog) geen kinderen heb... hoef ik daar tenminste niet bang voor te zijn...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Wacht maar Fox, voor je het weet komt er een marokkaantje in haar klaar, er is niks dat je kan doen.
Ga verhuizen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn... Vuurwerk midden in de week... baby van de buren overstuur... daar gaat mijn rust...
Jammer genoeg zal het er veel meer buurten zo aan toe gaan...quote:
ik woon in zo'n buurt waar het het gesprek van de dag is dat de lokale zwanen gejongd hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg zal het er veel meer buurten zo aan toe gaan...Anders had ik het vast gedaan
Ahhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik woon in zo'n buurt waar het het gesprek van de dag is dat de lokale zwanen gejongd hebben
is lekker rustig hier, maar wel op zo'n typische Vinex manier. Daar moet je van houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahhik wil ook in zo'n buurt wonen
Hier gaan ze eerder opscheppen over hoe vaak ze de zwanen hebben kunnen raak gooien voor hij achter ze aan kwam (bij wijze van spreken...)
Dragon is gewoon een rijke graaier.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahhik wil ook in zo'n buurt wonen
Hier gaan ze eerder opscheppen over hoe vaak ze de zwanen hebben kunnen raak gooien voor hij achter ze aan kwam (bij wijze van spreken...)
Hallo!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Dragon is gewoon een rijke graaier.
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte, maar toen dacht ik: Het kan best zijn dat er weer eens iets in het dorp gevierd word waarbij wat vuurwerk afgestoken mag worden door de gemeente. (gebeurd niet vaak meer tegenwoordig, maar je weet maar nooit). Maar ja, midden in de week als de scholen weer zijn begonnen zijn er meestal niet van dat soort evenementen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef wyccie het volgende:
Vuurwerk midden in de week?
Ik zou me afvragen waarom er vuurwerk in augustus is ...
Geen kermis of zo, dat is afgelopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte, maar toen dacht ik: Het kan best zijn dat er weer eens iets in het dorp gevierd word waarbij wat vuurwerk afgestoken mag worden door de gemeente. (gebeurd niet vaak meer tegenwoordig, maar je weet maar nooit). Maar ja, midden in de week als de scholen weer zijn begonnen zijn er meestal niet van dat soort evenementen...
Volgens de uit agenda is er niks in het dorp... kan op internet ook niks vinden... ach ja het zal wel. De baby is inmiddels ook weer gekalmeerd. Zielig ventje, houdt nog niet van vuurwerk...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen kermis of zo, dat is afgelopen?
Dat is bij ons meestal reden voor vuurwerk om 22.00 uur.
Een jochie die een klas hoger zit dan haar.quote:
Je kan opvoeden wat je wilt, maar uiteindelijk gaan ze hun eigen gang. En dat is een lot wat ieder liefhebbende vader mee te maken krijgt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Ik zal het prima vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
FF een vraagjeStiekem hoop je dat je dochter met een andere meid thuiskomt... (serieus of niet, maakt niet uit). Wat als je zoon met een andere jonge thuiskomt?
Wat FF zegt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
FF een vraagjeStiekem hoop je dat je dochter met een andere meid thuiskomt... (serieus of niet, maakt niet uit). Wat als je zoon met een andere jonge thuiskomt?
Foei wycciequote:
Mij zou het niks uitmaken. :-)quote:
Ze is er wel stil van...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
En jij wyccie? Kinderen? Of komt dat iets te dichtbij?
Hoezo foei?quote:
Ik ook niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag wyccie.quote:
Wil jij d‘r aan die kinderen helpen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag wyccie.
Jij woont dichterbij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil jij d‘r aan die kinderen helpen?
Dat wil nog niet zeggen dat ik Wyccie aan kinderen wil helpenquote:
... That is when the world will end?quote:
Ja. Heb je een wens?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef wyccie het volgende:
Wat is je vraag dan, FF?
Oh, of ik kinderen wil, buiten of ze homoseksueel zijn of niet?![]()
Ik zal nooit een move naar wyccie maken. Daar respecteer ik haar teveel voorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil jij d‘r aan die kinderen helpen?
Zover ik weet heb ik niks om voor uit de kast te moeten/kunnen komenquote:
Bijna wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
... That is when the world will end?
En dan is het 6 september.quote:
Ze is en blijft een vrouw FFquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit een move naar wyccie maken. Daar respecteer ik haar teveel voor
Stukje dichter bij de 40quote:
Dude, ik hoef echt niet zo nodig met iedere vrouw waar ik mee praat naar bedquote:
En toch hebben veel vrouwen het ervoor over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Misschien adopteren. Zo'n bevalling is best kut.
Pun intended.
Ik heb het van dichtbij mogen meemaken... pffff, petje af voor vrouwen hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En toch hebben veel vrouwen het ervoor over.
Me too. En ja, wat dat betreft diep respect.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het van dichtbij mogen meemaken... pffff, petje af voor vrouwen hoor
Wie weet moet ik ooit ook wel zo nodig. Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:05 schreef sasquatsch het volgende:
Bevallen, uitscheuren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Als het had gekund, zou ik het het wel willen
Dat dan weer liever niet...quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat dan weer liever niet.... Maar ehh... ja
Ach, een paar hechtingen erin en een paar dagen rust doet wonderen.quote:
Bij mijn ex floepten ze er zo uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie weet moet ik ooit ook wel zo nodig. Ik hoop het niet.![]()
Ik denk veel te praktisch.
Zo simpel kan het wel zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, een paar hechtingen erin en een paar dagen rust doet wonderen.
Of denk ik weer te simpel?
Ongeveer 3500 gram. Dat wogen mijn kinderen niet eens bij elkaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef sasquatsch het volgende:
Die van mij waren een week te laat. 7,5 en 8 pond.
Ik 8,5. Ik was tot mijn 3e behoorlijk dik. Joost mag weten waarom ik zo skinny ben geworden.quote:
Meer eten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik 8,5. Ik was tot mijn 3e behoorlijk dik. Joost mag weten waarom ik zo skinny ben geworden.
3 boterhammen om 10:00quote:
Nog steeds te weinig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 boterhammen om 10:00
3 boterhammen om 13:00
tussendoortjes om 16:00
Avondeten om 17:30
Eitje bakken om 23:00
Ik eet méér dan genoeg.
Lust ik niet. Ik eet eerder kip dan snoep.quote:
Omdat Surinamer en alles?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lust ik niet. Ik eet eerder kip dan snoep.
Nee hoor. Ik eet ook liever een broodje gezond dan dat ik snoep. Vind ik véél lekkerder.quote:
Minder doktertje spelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ontbeet om 6:30, lunch om vier/zeven uur, avondeten om negen uur.
Gisteren avondeten om half twaalf.
Ik doe iets niet goed.
Misschien dat je daarom zo skinny bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik eet ook liever een broodje gezond dan dat ik snoep. Vind ik véél lekkerder.![]()
En voor een broodje shoarma kan je me s'nachts voor wakker maken
Tja, dat is het grote voordeel van niet kunnen aankomen. Ik kan werkelijk álles eten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik dik wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, houd op over kip. Ik lig met honger in bed.
Laat thuis, alleen wat salade gehad.
Denk jij dat het kind er anders maar in moet blijven zitten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja je complete hormoonhuishouding en lichaam is bij sommige vrouwen voor de rest van hun leven getekend, ik had nog pijn bijna 20 jaar na de bevalling van de plek waar ingeknipt is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, een paar hechtingen erin en een paar dagen rust doet wonderen.
Of denk ik weer te simpel?
Sands is stiekem ook een draak?quote:
Misschien eet je juist teveel, hordes vrouwen die te dik zijn geworden door te weinig eten, dus ik denk dat je je gewoon in de wereld van de crashdieeten moet storten om dikker te worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, dat is het grote voordeel van niet kunnen aankomen. Ik kan werkelijk álles eten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik dik wordt.
Sterker nog: Ik maak me eerder zorgen om het feit dat ik totaal niet aankom, ondanks het dat ik best stevig eet.
Zo is het mij ook geluktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien eet je juist teveel, hordes vrouwen die te dik zijn geworden door te weinig eten, dus ik denk dat je je gewoon in de wereld van de crashdieeten moet storten om dikker te worden.
Ik probeer nu al tijden af te vallen door teveel te eten, maar op 1 of andere manier blijf ik nu op gewicht ipv dat het eraf gaat.quote:
volgens mij is normale porties gecombineerd met meer beweging nog altijd de meest constructieve manier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer nu al tijden af te vallen door teveel te eten, maar op 1 of andere manier blijf ik nu op gewicht ipv dat het eraf gaat.
Er was ooit een wetenschapper die de resultaten van zijn onderzoek zo naar zijn eigen hand zette dat de meeste mensen nu nog steeds geloven dat vet eten slecht is en je zo min mogelijk calorieën moet binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
volgens mij is normale porties gecombineerd met meer beweging nog altijd de meest constructieve manier.
Zo, dat was de theorie...
Dat werkt bij mij ook in de praktijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
volgens mij is normale porties gecombineerd met meer beweging nog altijd de meest constructieve manier.
Zo, dat was de theorie...
Nee, niet zwanger worden, als je niet wil bevallen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk jij dat het kind er anders maar in moet blijven zitten?
Ik zei al dat het te simpel gedacht was. Sommige vrouwen hebben er na een paar maanden geen last meer van, anderen hun hele leven.quote:[..]
Ja je complete hormoonhuishouding en lichaam is bij sommige vrouwen voor de rest van hun leven getekend, ik had nog pijn bijna 20 jaar na de bevalling van de plek waar ingeknipt is.
Soms is er geen keus, en dat advies komt nu ook een beetje te laat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:57 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, niet zwanger worden, als je niet wil bevallen.
Soms zijn ze te bedwelmd om nog iets in te kunnen brengen, of voldoet de bescherming niet voldoende, of er is sprake van een roze bril, of er wordt iets gedwongen, of er zijn bepaalde principes aanwezig, of ze is vegetarier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:10 schreef dyonvbaal het volgende:
geen keus... ik dacht dat vrouwen geëmancipeerd waren tegenwoordig...
Lust ik niet, ben je 4?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lust ik niet. Ik eet eerder kip dan snoep.
Ik snap dat je bij een verkrachting geen keus hebt.... Maar er zijn er ook gewoon genoeg te stom om aan de gevolgen te denken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms zijn ze te bedwelmd om nog iets in te kunnen brengen, of voldoet de bescherming niet voldoende, of er is sprake van een roze bril, of er wordt iets gedwongen, of er zijn bepaalde principes aanwezig, of ze is vegetarier.
Jij hoeft toch helemaal niet af te vallen man.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:48 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij ook in de praktijk.
Ben nu al 5kg afgevallen in 3 maanden tijd.
Bij de sportschool jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:21 schreef Waaghals het volgende:
Ik kom alleen maar bij sinds ik sport
Dat laatste vroeg ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap dat je bij een verkrachting geen keus hebt.... Maar er zijn er ook gewoon genoeg te stom om aan de gevolgen te denken...
Maar wat heeft het ermee te maken of ze vegetariër is...
Volgens mij is dat als grapje bedoeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap dat je bij een verkrachting geen keus hebt.... Maar er zijn er ook gewoon genoeg te stom om aan de gevolgen te denken...
Maar wat heeft het ermee te maken of ze vegetariër is...
Dat snap ik. Daar ging het ook niet over. Het ging over de bewuste keuze om ondanks de (lichamelijke) gevolgen toch een kind te willen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms is er geen keus, en dat advies komt nu ook een beetje te laat.
Idd, enorme bagger. Maar The Devil's Rejects vond ik ook niet fantastisch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef picodealion het volgende:
Gister House of 1000 Corpses gezien.. geen aanrader.
Nee joh:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Toen kon dat nog. (vanaf 1:05) Die blik in haar ogen, onbetaalbaar.
Passen ook niet bij die bank.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind die gordijnen zo afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals zag ArtistA vanavond bij de Appie. Daarna ging hij vast op stap ofzo, is niet meer teruggeweest.
Zo hey, welke pixel is Kane?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Toen kon dat nog. (vanaf 1:05) Die blik in haar ogen, onbetaalbaar.
Waarom stond iedereen er voor in een rij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:30 schreef picodealion het volgende:
Drie slechte films in een rij gezien de afgelopen dagen. Hopelijk kies ik nu weer een goede uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |