abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:12:14 #1
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_130007959

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:16:13 #2
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130008021
Wel grappig dat we '88 of '89 hadden als eerste biosfilm.
pi_130008078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef hornage het volgende:
Mijn eerste was platvoet en zijn vriendjes!
Daar heb ik nog wel 6 video's van ofzo... (als ik ze intussen niet weggegooid heb...)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_130008493
Ik was al meerderjarig toen jullie voor het eerst naar de bios gingen!

Mijn eerste weet ik niet eens meer, 1 van de eersten was wel iets van history of the world part 1 of moonraker.

En de lift gezien toen ik daar te jong voor was, en the gremlins en ET en , ow we gingen toch best regelmatig naar de film.
klein plaatsje, klein bioscoopje en niet erg duur. in het begin hadden ze er nog niet eens bioscoopstoelen maar gewoon houten tafeltjes en stoelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door drakin op 13-08-2013 09:50:37 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_130008925
Nu hebben ze pauzes in de bios om de snack- en drankverkoop te stimuleren, bij Drakin hadden ze een pauze om de filmrol te verwisselen?
pi_130009171
Ging gewoon aan 1 stuk door, helaas werd er ook veel gerookt aan die tafeltjes.

Later is het verbouwd tot echt bioscoopzaaltje, maar een aantal jaar later verdween het dorps/kleine stadbioscoopje.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_130009381
Mijn eerste bioscoopfilm die ik me kan herinneren is The Spy who loved me. En dan denk ik Star Wars.

Gezien in een van de bioscopen in Utrecht. Grote kans dat het de Rembrandt bioscoop was waar we tijdens de meet op een terrasje gezeten hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 13-08-2013 11:03:52 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130009794
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef picodealion het volgende:
Sasquatch heeft m. Punten komen later, ben ff naar de dierenarts.
Ben je Is je huisdier ziek?
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130011022
Uit het raam gevallen gister (3 hoog). De onderburen hadden een briefje achtergelaten, hij lag bij de dierenarts. Niks ernstigs gelukkig, hij is inmiddels ook alweer thuis. Wel even schrikken.
pi_130011286
Een kat neem ik aan.
pi_130011309
Eh, ja :+.
pi_130011342
Katten kunnen dat meestal hebben mits ze net goed in hun draai zitten tijdens het vallen, maar 3 hoog voor een ander dier is wel ernstig. Heb je hond, kat of een ander dier pico?
pi_130011404
De kat van mijn zus had vorige weer voor de zoveelste keer haar pootje uit de kom. Blijkbaar van iets te hoog gesprongen. Moet nu twee weken in een bench blijven zodat het kan herstellen en mag daarna nog een tijdje niet springen.
pi_130011588
Ik had een kat die van 4 hoog prima op zijn pootjes terecht kwam, echter met zo'n smak dat zijn onderkaak tussen zijn oren zat.
Een ander katje overleefde 2 hoog niet en een andere liep gewoon weg na een val van 11 of 12 hoog.
Je weet het dus nooit.

Wel sneu dat pootje, maar verbied zo'n beestje maar eens te springen, moet ook best wel pijn doen uit de kom.
pi_130012065
Dat niet springen zal inderdaad best moeilijk zijn. In elke kamer is wel iets om op te klimmen. En ze woont op een soort boerderij, dus de kat is normaal gesproken ook veel buiten of in de stallen.
pi_130012405
En anders moet de kat maar een brace krijgen, heeft het pootje steun en/of kan de kat niet normaal meer springen en de rest wel dus geen pijn meer.
pi_130012599
Brace wordt lastig als het bij de heup is, denk ik.

Eerst maar eens zien of ze de kat die twee weken in de bench kunnen houden. Dat beestje kan zo zielig miauwen.
pi_130013359
Mijne bloedde uit zijn mond, blijkbaar toch met zijn kin de grond geraakt en een en ander kapotgebeten. Verder alles okay, eerste wat hij deed was wat drinken toen we thuiskwamen. Wel weer uitgekotst, maar alleen al het feit dat hij zijn drinkbak opzoekt is bemoedigend.
pi_130023440
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik kan ook moeilijkere vragen gaan stellen.
Dat kan, maar dan weet ik het antwoord waarschijnlijk niet. Zeker als het vragen over films uit de jaren '30 t/m '60 zijn. :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:05:53 #20
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_130024021
Mijn eerste film in de bios was Grease.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_130024102
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Waarom wilde je dat in de bios zien...
pi_130024132
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Die heb ik dan weer niet in de bios gezien. Wel Saturday Night Fever.
pi_130024155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom wilde je dat in de bios zien...
Waaghals houdt van high school films.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130024180
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waaghals houdt van high school films.
Dus ook de High School Musical films?
pi_130024209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dus ook de High School Musical films?
Dat zou zo maar kunnen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130024237
Ik moet toegeven dat ik ergens een dvd van deel 1 van High school musical heb liggen :@
pi_130024279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ergens een dvd van deel 1 van High school musical heb liggen :@
Mijn dochter ook. :)
pi_130024308
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Mijn dochter ook. :)
Last time i checked... was ik niet jouw minderjarige dochter :P Maar een 31 jarige man :P
pi_130024350
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Last time i checked... was ik niet jouw minderjarige dochter :P Maar een 31 jarige man :P
Ik know!
pi_130029786
Ik weet het antwoord maar ga zo naar de bios.
pi_130030176
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:47 schreef drakin het volgende:
Ik weet het antwoord maar ga zo naar de bios.
Veel plezier. Welke film?
pi_130030238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Veel plezier. Welke film?
De naam van de film is Sneak, geen flauw idee waar de film over gaat.
pi_130030561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef drakin het volgende:

[..]

De naam van de film is Sneak, geen flauw idee waar de film over gaat.
Dat horen we dan wel als je terug bent. :)
pi_130030697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat horen we dan wel als je terug bent. :)
Als ik wakker blijf wel.

Ik ben echt al bijna 2 jaar niet in de bios geweest, ik ben namelijk niet zo dol op al die mobieltjes, getrap tegen stoelen, geklets en meer. Maar ja bij de sneak neem ik het risico maar weer even.
pi_130030858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef drakin het volgende:

[..]

Als ik wakker blijf wel.

Ik ben echt al bijna 2 jaar niet in de bios geweest, ik ben namelijk niet zo dol op al die mobieltjes, getrap tegen stoelen, geklets en meer. Maar ja bij de sneak neem ik het risico maar weer even.
Dat heb ik serieus waar nog nooit meegemaakt tijdens een voorstelling.

15 jaar geleden rookte iemand een sigaret in de bios en werden de mensen boos en is hij de zaal uit gezet. Dat is ongeveer het heftigst wat ik tijdens een voorstelling heb meegemaakt _O-

En ik ga vrijwel altijd naar Pathe Arena (ja, die ene in de bijlmerrrr)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130031031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus waar nog nooit meegemaakt tijdens een voorstelling.

15 jaar geleden rookte iemand een sigaret in de bios en werden de mensen boos en is hij de zaal uit gezet. Dat is ongeveer het heftigst wat ik tijdens een voorstelling heb meegemaakt _O-

En ik ga vrijwel altijd naar Pathe Arena (ja, die ene in de bijlmerrrr)
Ja maar als al het uitschot bij elkaar is dan doen ze wel normaal...tegen elkaar.
pi_130031259
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef Sands het volgende:

[..]

Ja maar als al het uitschot bij elkaar is dan doen ze wel normaal...tegen elkaar.
In Pathé Arena komen nauwelijks Marokkanen, Dát scheelt. De negers die in de Pathé Arena komen zijn uitsluitend nette jongeren met meestal een meisje aan hun zijde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_130031331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In Pathé Arena komen nauwelijks Marokkanen, Dát scheelt. De negers die in de Pathé Arena komen zijn uitsluitend nette jongeren met meestal een meisje aan hun zijde.
Beetje racistische opmerking :P
pi_130031416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef Sands het volgende:

[..]

Beetje racistische opmerking :P
Ik mag. O-)
pi_130031498
Er komen hier te weinig negers, misschien komt het daar dus door?
pi_130031500
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

Ik mag. O-)
Discriminatie!
pi_130031631
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:

[..]

Discriminatie!
Nou zeg! Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, that's it.
pi_130031645
Positieve discriminatie nog wel, maar waarom zou ff eigenlijk mogen en andere fmters niet?
pi_130031666
Dat bedoel ik dus.
pi_130031690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou zeg! Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam, that's it.
:') !
pi_130031714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
Positieve discriminatie nog wel, maar waarom zou ff eigenlijk mogen en andere fmters niet?
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoel ik dus.
Dus ik zit fout volgens jullie?
pi_130031737
Ik hoef van mezelf vanavond niets te doen en ga heel vroeg naar bed, maar ik word er iets onrustig van, en verveel me. 8)7
pi_130031772
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef van mezelf vanavond niets te doen en ga heel vroeg naar bed, maar ik word er iets onrustig van, en verveel me. 8)7
Tis amper half 9 joh :P
pi_130031801
Bij nader inzien weet ik eigenlijk niet waar het racistische in Sands' post op slaat. :P
pi_130031806
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik moest net tandenpoetsen van mezelf, nu nog een trui en dan ga ik weg om een filmpje te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')