Ik hoop toch nog wel eens zo te eindigen:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik zou zelf ook geen vier grote honden in huis willen, kleintjes is wat dat betreft vaak een stuk makkelijker ( qua meenemen en zo ). Dat bedoel ik dus
Vergeet het maar.. ik heb hier standaard een dweil liggen hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef CesarMilan het volgende:
@ oh-oh: Soww wat een snufferd! Hihi![]()
Obi kan gewoon écht niet drinken. Alsof hij dat kommetje met z'n tong maar half maakt en het water niet in z'n mond schept maar gewoon naast z'n drinkbak. Vervolgens lijkt hij (als hij eindelijk "klaar" is) z'n laatste slok niet door te slikken maar gewoon uit z'n mond te laten lopen.
Resultaat is elke keer een kleine oceaan rondom z'n drinkbak en de richting waar hij besluit heen te lopen en vaker dan normaal z'n bak bijvullen omdat hij al het water eruit mikt met z'n snufferd...Gelukkig geen tapijt of houten vloer hier dat zou echt niet te doen zijn met hem. Hoop al een hele poos dat hij "leert" om beter te drinken maar nee, schijnbaar niet.
Ja je hebt er tussen zitten....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef CesarMilan het volgende:
Ik dacht in het begin al dat het kwam omdat ie nog een onhandige pup is...![]()
Geen hoopvol vooruitzicht dan Thinkk-Pinkk![]()
Heb nog nooit zo'n klieder meegemaakt en toch al heel wat hondjes gehad. Lobbes kliederde ook wel wat maar daar valt dat van Obi bij in het niets.
Alsof men duidelijk wil laten merken dat je niet echt welkom bent..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:51 schreef JerryLee het volgende:
Ik hoop toch nog wel eens zo te eindigen:
Wat is daar boven eigenlijk te zienquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat is daar boven eigenlijk te zien
[ afbeelding ]
quote:Oren plat naar achter maar de tanden zijn niet zichtbaar, glad voorhoofd, lage lichaamshouding
Ik accepteer jou als mijn sterke leider. Ik weet dat jij me geen pijn doet, want ik vorm geen bedreiging voor jou. Een gebaar van onderworpenheid en vredelievendheid
Die van mij doet dat ook altijd, ik vind dat het lijkt alsof 'ie dan blij is. Hij doet het ook altijd als ik thuiskom.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn doet vaak zijn oren naar achteren als hij met een andere hond speelt of een andere hond ontmoet. Dacht altijd dat dat met onderdanigheid te maken had, maar vandaag deed hij het ook bij een puppy die zelf ook heel onderdanig was en op zijn rug ging liggen.
Zoiets dus:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef CesarMilan het volgende:
Obi kan gewoon écht niet drinken. Alsof hij dat kommetje met z'n tong maar half maakt en het water niet in z'n mond schept maar gewoon naast z'n drinkbak. Vervolgens lijkt hij (als hij eindelijk "klaar" is) z'n laatste slok niet door te slikken maar gewoon uit z'n mond te laten lopen.
Resultaat is elke keer een kleine oceaan rondom z'n drinkbak en de richting waar hij besluit heen te lopen en vaker dan normaal z'n bak bijvullen omdat hij al het water eruit mikt met z'n snufferd...Gelukkig geen tapijt of houten vloer hier dat zou echt niet te doen zijn met hem. Hoop al een hele poos dat hij "leert" om beter te drinken maar nee, schijnbaar niet.
Hier ook twee van die lebberaars.... Izag is al 5 dus die blijft het doen vrees ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef CesarMilan het volgende:
Wat een super mooi hondjequote:Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef Lief17 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |