abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130517648
quote:
0s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 13:15 schreef CesarMilan het volgende:
Haha ik kan ook niet wachten tot Obi wat rustiger zal worden.. (meer zoals Lobbes). Maar ik vrees dat ik nog even moet wachten want hij is pas 5,5 maand oud. :')

Oh wat is hij toch druk soms.... staat ie met z'n speelgoed door de kamer heen te gooien. Raakt ie lichtelijk in paniek wanneer het ergens terechtkomt waar hij er niet meer bij kan (blaffen en piepen etc). Wil je het voor hem pakken, lukt je dat niet omdat ie er zelf met z'n dikke bol voor blijft staan. _O-

Ja en het vastpakken van handen dat heeft hij nog steeds niet afgeleerd. Af en toe gaat het fout.

Hoe was dat bij jullie? Hoe oud waren jullie pups voordat ze dat soort dingen echt lieten? Of het omhoog staan tegen het aanrecht b.v.? Deuren openen dat kan hij nog steeds (zucht), alleen heeft hij nu wel min of meer geleerd om in ieder geval als we kijken te wachten voordat we de deur voor hem openen.
Wij herders zijn over het algemeen met een jaar of drie geestelijk volwassen.
(sommige worden het nooit )
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_130531031
maar weer ff een fotootje in deze slowchat

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:17:26 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_130531654
quote:
0s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 13:15 schreef CesarMilan het volgende:
Haha ik kan ook niet wachten tot Obi wat rustiger zal worden.. (meer zoals Lobbes). Maar ik vrees dat ik nog even moet wachten want hij is pas 5,5 maand oud. :')

Oh wat is hij toch druk soms.... staat ie met z'n speelgoed door de kamer heen te gooien. Raakt ie lichtelijk in paniek wanneer het ergens terechtkomt waar hij er niet meer bij kan (blaffen en piepen etc). Wil je het voor hem pakken, lukt je dat niet omdat ie er zelf met z'n dikke bol voor blijft staan. _O-

Ja en het vastpakken van handen dat heeft hij nog steeds niet afgeleerd. Af en toe gaat het fout.

Hoe was dat bij jullie? Hoe oud waren jullie pups voordat ze dat soort dingen echt lieten? Of het omhoog staan tegen het aanrecht b.v.? Deuren openen dat kan hij nog steeds (zucht), alleen heeft hij nu wel min of meer geleerd om in ieder geval als we kijken te wachten voordat we de deur voor hem openen.
Dat in de handen bijten kan ook door het wisselen komen, want ze zijn nog steeds pups en dan kun je geen onderscheid maken of dat nou bijten of happen in de handen is vanwege speelsheid of omdat ze aan het wisselen zijn. Koda heeft het maar even gedaan, Dexter doet het veel vaker. :P Verschilt per hond, maar als je het echt niet wil kun je het beste zo'n klos pakken voor je hond, zijn ze weer 10 minuutjes zoet mee. :D

Vandaag zou Koda 2 worden trouwens, even een kaarsje voor hem opgestoken op m'n boekenplank naast zijn foto. Dacht dat ik het inmiddels wel droog kon houden maar heb me net toch een potje zitten janken zeg. :') Nog even een foto van Koda dan, was toch ff aan het bladeren;
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Pfffft, mijn Koda.. ;(
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:20:49 #54
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_130531837
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

onscherpe vakantiehond O+
an urge to help mankind overcomes me
pi_130531980
quote:
99s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat in de handen bijten kan ook door het wisselen komen, want ze zijn nog steeds pups en dan kun je geen onderscheid maken of dat nou bijten of happen in de handen is vanwege speelsheid of omdat ze aan het wisselen zijn. Koda heeft het maar even gedaan, Dexter doet het veel vaker. :P Verschilt per hond, maar als je het echt niet wil kun je het beste zo'n klos pakken voor je hond, zijn ze weer 10 minuutjes zoet mee. :D

Vandaag zou Koda 2 worden trouwens, even een kaarsje voor hem opgestoken op m'n boekenplank naast zijn foto. Dacht dat ik het inmiddels wel droog kon houden maar heb me net toch een potje zitten janken zeg. :') Nog even een foto van Koda dan, was toch ff aan het bladeren;
[ afbeelding ]
Pfffft, mijn Koda.. ;(
sterkte! zo jong ook nog! Yuma van mij is drie en een half geworden. het gemis blijft.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:25:30 #56
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_130532117
quote:
0s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:23 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

sterkte! zo jong ook nog! Yuma van mij is drie en een half geworden. het gemis blijft.
3 en half is ook té jong inderdaad. Wat voor hond was Yuma? En ja het gemis blijft, maar ik heb zo veel mooie herinneringen aan Koda dat ik er ook vaak met een glimlach aan kan terug denken. Ondertussen genieten we met volle teugen van Dexter en zijn streken, zal morgen even een recente foto plaatsen. :P
pi_130532582
Yuma was een enorm energieke humoristische levensgenieter.
een witte schaduw achter mij. continue in mijn buurt. mijn zielsmaatje.
herineringen blijven inderdaad. de leuke dingen beginnen af en toe terug te komen.
en Yuno mijn nieuwe mooie geweldige witte maatje heeft ook veel dingen die Yuma ook had.
denk dat Yuma toch een pootje in de komst van Yuno heeft gehad.
heel apart hoe Yuno in mijn leven is gekomen. te apart om toevallig te zijn. al ben ik echt niet zo zweefteef typje.

dit was Yuma
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Yuma memory
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:46:44 #58
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_130533615
quote:
0s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef winterstorm666 het volgende:
Yuma was een enorm energieke humoristische levensgenieter.
een witte schaduw achter mij. continue in mijn buurt. mijn zielsmaatje.
herineringen blijven inderdaad. de leuke dingen beginnen af en toe terug te komen.
en Yuno mijn nieuwe mooie geweldige witte maatje heeft ook veel dingen die Yuma ook had.
denk dat Yuma toch een pootje in de komst van Yuno heeft gehad.
heel apart hoe Yuno in mijn leven is gekomen. te apart om toevallig te zijn. al ben ik echt niet zo zweefteef typje.

dit was Yuma
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Yuma memory
Met een brok in m'n keel zitten kijken naar je filmpje, wat mooi gemaakt! Yuma was een mooie hond :) !
pi_130533717
thankxs ja dat was hij! een tophond!
pi_130536526
quote:
99s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pfffft, mijn Koda.. ;(
Koda :'( wat was hij toch mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_130536561
quote:
0s.gif
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs ja dat was hij! een tophond!
Ik wil ook kijken maar ben bang dat ik ga huilen.. Ben wat dieren betreft emotioneel niet helemaal lekker :@
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:37:38 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_130558841
:@ Ik durf dat filmpje ook nooit te kijken Winterstorm, ik ben wat dat betreft echt een gruwelijke jankert...
En Koda O+
Wij waren net ff lekker op ons grasveldje toen een vriend van me aan kwam met zijn vier honden.
Billy speelde zo leuk met zijn oude dametje van 12 O+
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En Chico wilde ook persé los, normaal boeit hem dat niks, maar hij wilde met Blacky spelen, samen zijn ze meer dan 30 jaar oud die twee O+
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_130559102
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
:@ Ik durf dat filmpje ook nooit te kijken Winterstorm, ik ben wat dat betreft echt een gruwelijke jankert...
En Koda O+
Wij waren net ff lekker op ons grasveldje toen een vriend van me aan kwam met zijn vier honden.
[ afbeelding ]
En Chico wilde ook persé los, normaal boeit hem dat niks, maar hij wilde met Blacky spelen, samen zijn ze meer dan 30 jaar oud die twee O+
[ afbeelding ]
Die twee samen zijn gewoon ouder dan ik O+
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:50 #64
176471 oh-oh
pi_130559145
:D Wij liepen ook echt helemaal bijna emo te worden ervan haha, zo schattig vonden we ze samen, twee van die oude magere mannen die ineens helemaal samen de wereld liepen te ownen terwijl het jongere spul als gekken rond liep te darren samen O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_130559291
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
:D Wij liepen ook echt helemaal bijna emo te worden ervan haha, zo schattig vonden we ze samen, twee van die oude magere mannen die ineens helemaal samen de wereld liepen te ownen terwijl het jongere spul als gekken rond liep te darren samen O+
O+ lief is dat he.

Ons Rocky heeft ook al helemaal een grijze snoet.

Heb die alweer de helft van mijn leven bij me. Bizar he.

Laat maar lekker gaan die oude knarren ^^
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:54:12 #66
176471 oh-oh
pi_130559426
:D Ja, zijn roedel is wat ouder dan de mijnes , hij heeft dan die reu van 15, een teef van 12 en nog twee reutjes van 9 en 8. We liepen even samen door de stad, elk met 4 honden aan de lijn, was een mooi gezicht haha.
( Groucho Marx )
pi_130559487
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef oh-oh het volgende:
:D Ja, zijn roedel is wat ouder dan de mijnes , hij heeft dan die reu van 15, een teef van 12 en nog twee reutjes van 9 en 8. We liepen even samen door de stad, elk met 4 honden aan de lijn, was een mooi gezicht haha.
Zijn idd allemaal al wat ouder dan ja :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:58:22 #68
176471 oh-oh
pi_130559583
Ik had altijd ( voor Billy kwam ) dezelfde leeftijd ongeveer, Chico van 98, Frits van 99 en Karel van 2000. Toen kwam daar ineens een baby van 2007 bij, man man, die bracht wel ff leven in de brouwerij haha.
Nu heb ik er een van 98, 2006,2007 en 2009.
( Groucho Marx )
pi_130559642
Ik zou ook wel zo'n grote roedel willen. Maar dat gaat niet werken helaas :(
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:01:50 #70
176471 oh-oh
pi_130559717
:P Grote roedel kleine honden kan overal wel als je er maar genoeg mee buiten komt, ik heb niet eens een tuin, ze komen niks te kort haha ^O^ Ze eten ook helemaal niks, 500 gram vlees of zo per dag, met zijn vieren _O-
( Groucho Marx )
pi_130560141
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
:P Grote roedel kleine honden kan overal wel als je er maar genoeg mee buiten komt, ik heb niet eens een tuin, ze komen niks te kort haha ^O^ Ze eten ook helemaal niks, 500 gram vlees of zo per dag, met zijn vieren _O-
Dat bedoel ik niet. Loebes is kind aan huis bij mijn ouders en schoonouders. En ze passen graag op hem. Maar ze hebben ons altijd duidelijk gemaakt 1 hond is oke 2 niet :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:15:54 #72
176471 oh-oh
pi_130560193
Nou ja, ik zou zelf ook geen vier grote honden in huis willen, kleintjes is wat dat betreft vaak een stuk makkelijker ( qua meenemen en zo ). Dat bedoel ik dus ;)
( Groucho Marx )
pi_130560940
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik zou zelf ook geen vier grote honden in huis willen, kleintjes is wat dat betreft vaak een stuk makkelijker ( qua meenemen en zo ). Dat bedoel ik dus ;)
Oh zo ja ik ben weer meer van de grote honden.. Heb al vaak mogen testen 3 is echt teveel hier in huis. 2 gaat prima. Maar mijn leven gaat nogal veranderen en daar past helaas geen tweede hond in. Maarja heb mijn prulletje gelukkig.
pi_130571156
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
En Koda O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja het filmpje is ook iets dat je niet zomaar loslaat. zeker als je de achtergrond erbij weet.
het geeft wel precies weer wat een geweldige hond het was.
pi_130571884
Ik ben ook zo'n jankerd kan daar echt niet tegen. Heb een keer de hele avond zitten janken bij het samenstellen van een fotoboek over Lobbes. Dus zal em ook maar niet kijken....
pi_130585570
quote:
0s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop toch nog wel eens zo te eindigen:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:07:31 #77
176471 oh-oh
pi_130585825
_O- Vriendinnen van me hebben veel grond en heel veel honden.
Ik moet er niet aan denken, echt :D
( Groucho Marx )
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:24:04 #78
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_130586162
Mijn buren hebben 8 chihuahua's :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:27:34 #79
176471 oh-oh
pi_130586248
_O- Als het van die gemiddelde kutkefnellen van chihuahua's zijn ben je daar ook mooi klaar mee :{w
( Groucho Marx )
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:46:34 #80
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_130588068
Er zit er eentje tussen met een hele vervelende blaf, alsof ie gepijnigd wordt zeg maar. Gelukkig heb ik er verder niet zo veel last van, nouja het went gewoon.

Ben allang blij dat Milo niet zoveel blaft :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:01:02 #81
176471 oh-oh
pi_130588452
Mijn benedenburen hebben 4 honden, 3 katten, een valkparkiet en 2 kleine kinderen, en zelfs die katten maken constant kabaal op een of andere manier :D
Het heeft ff geduurd voor ik mijn honden zover had om niet overal op aan te slaan maar ze reageren er niet meer op gelukkig.
( Groucho Marx )
pi_130591693
Ik wil dan een berner sennen erbij, nog een bruin labje, een heidewachtel...

Ja het is allemaal leuk ^^

Hier bij mijn achterburen hebben ze ook zo'n keffert alsof hem iets aangedaan wordt. Heel vervelend zeker midden in de nacht.. |:(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:59:00 #83
176471 oh-oh
pi_130593806
Die van mijn blaffen even als de bel gaat, en die gaat niet vaak, want bijna iedereen heeft gewoon mijn sleutel :P
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
( Groucho Marx )
pi_130614815
@ oh-oh: Soww wat een snufferd! Hihi :+

Obi kan gewoon écht niet drinken. Alsof hij dat kommetje met z'n tong maar half maakt en het water niet in z'n mond schept maar gewoon naast z'n drinkbak. Vervolgens lijkt hij (als hij eindelijk "klaar" is) z'n laatste slok niet door te slikken maar gewoon uit z'n mond te laten lopen.

Resultaat is elke keer een kleine oceaan rondom z'n drinkbak en de richting waar hij besluit heen te lopen en vaker dan normaal z'n bak bijvullen omdat hij al het water eruit mikt met z'n snufferd... _O- Gelukkig geen tapijt of houten vloer hier dat zou echt niet te doen zijn met hem. Hoop al een hele poos dat hij "leert" om beter te drinken maar nee, schijnbaar niet. -O-
pi_130615396
quote:
0s.gif
Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef CesarMilan het volgende:

Obi kan gewoon écht niet drinken. Alsof hij dat kommetje met z'n tong maar half maakt en het water niet in z'n mond schept maar gewoon naast z'n drinkbak. Vervolgens lijkt hij (als hij eindelijk "klaar" is) z'n laatste slok niet door te slikken maar gewoon uit z'n mond te laten lopen.

Resultaat is elke keer een kleine oceaan rondom z'n drinkbak en de richting waar hij besluit heen te lopen en vaker dan normaal z'n bak bijvullen omdat hij al het water eruit mikt met z'n snufferd... _O- Gelukkig geen tapijt of houten vloer hier dat zou echt niet te doen zijn met hem. Hoop al een hele poos dat hij "leert" om beter te drinken maar nee, schijnbaar niet. -O-
Vergeet het maar.. ik heb hier standaard een dweil liggen haha
pi_130616418
Ik dacht in het begin al dat het kwam omdat ie nog een onhandige pup is... -O-

Geen hoopvol vooruitzicht dan Thinkk-Pinkk :')
Heb nog nooit zo'n klieder meegemaakt en toch al heel wat hondjes gehad. Lobbes kliederde ook wel wat maar daar valt dat van Obi bij in het niets.
pi_130617573
quote:
0s.gif
Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef CesarMilan het volgende:
Ik dacht in het begin al dat het kwam omdat ie nog een onhandige pup is... -O-

Geen hoopvol vooruitzicht dan Thinkk-Pinkk :')
Heb nog nooit zo'n klieder meegemaakt en toch al heel wat hondjes gehad. Lobbes kliederde ook wel wat maar daar valt dat van Obi bij in het niets.
Ja je hebt er tussen zitten....
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:43:35 #88
176471 oh-oh
pi_130775739
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:57:30 #89
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_130776127
Lief! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:00:54 #90
176471 oh-oh
pi_130776208
Mijn kleine plofkipje O+
( Groucho Marx )
pi_130778531
quote:
0s.gif
Op donderdag 29 augustus 2013 08:51 schreef JerryLee het volgende:

Ik hoop toch nog wel eens zo te eindigen:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alsof men duidelijk wil laten merken dat je niet echt welkom bent.. :D
(die blik in de ogen...)
pi_130778725
quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 september 2013 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar boven eigenlijk te zien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:03:36 #93
176471 oh-oh
pi_130779426
:D Haha, nou ja in Kees dr geval ben ik het :P
( Groucho Marx )
pi_130830558
quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 september 2013 15:41 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Wat is daar boven eigenlijk te zien
[ afbeelding ]
:D lief
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130830747
Mijn doet vaak zijn oren naar achteren als hij met een andere hond speelt of een andere hond ontmoet. Dacht altijd dat dat met onderdanigheid te maken had, maar vandaag deed hij het ook bij een puppy die zelf ook heel onderdanig was en op zijn rug ging liggen.

Zoiets dus:
quote:
Oren plat naar achter maar de tanden zijn niet zichtbaar, glad voorhoofd, lage lichaamshouding
Ik accepteer jou als mijn sterke leider. Ik weet dat jij me geen pijn doet, want ik vorm geen bedreiging voor jou. Een gebaar van onderworpenheid en vredelievendheid
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130832480
quote:
0s.gif
Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn doet vaak zijn oren naar achteren als hij met een andere hond speelt of een andere hond ontmoet. Dacht altijd dat dat met onderdanigheid te maken had, maar vandaag deed hij het ook bij een puppy die zelf ook heel onderdanig was en op zijn rug ging liggen.

Zoiets dus:

[..]

Die van mij doet dat ook altijd, ik vind dat het lijkt alsof 'ie dan blij is. Hij doet het ook altijd als ik thuiskom.
pi_130833623
Mijne doet het ook als hij enthousiast/blij is.
pi_130841379
quote:
0s.gif

quote:
0s.gif

Hier ook twee van die lebberaars.... Izag is al 5 dus die blijft het doen vrees ik :+ Saartje is 14 weken, maar ook daar voorzie ik geen verandering. Ze gaat zelfs met haar poten in de drinkbak staan. _O-
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_130841467
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:59:47 #100
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_130889622
quote:
0s.gif
Op donderdag 5 september 2013 10:39 schreef Lief17 het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een super mooi hondje O+

Hier Sammie nog maar eens :D
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop