Alweer?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind Knut een prima gozert en ik vind het belachelijk dat jij (alweer) iemand bedreig met een kogel
Nu ben ik de seniel.. Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind Knut een prima gozert en ik vind het belachelijk dat jij (alweer) iemand bedreig met een kogel
Ach, je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee ik weet dat jij weet wie ik ben, maar ik kom nogal over als zo'n vader die z'n kind probeert te verwennen met onmogelijke dingen, daarom
schoolkrant lijkt me niet veel succes boeken, wil eigenlijk gewoon open kaart spelen. hij is niet ziek of zielig, hij is jarig en wilde graag zus en zo meeten. zoiets
Wat een baasquote:
Er zit nogal een verschil in ''haha filmpje, strootman'' en ''schiet kogel door je harses''.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu ben ik de seniel.. Dat bedoel ik dus.
Ze krijgen tientallen verzoeken per dag uur, dus gaat niet lukken. Probeer je zus erbij te betrekken ofzo. Dan lukt het misschien wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee ik weet dat jij weet wie ik ben, maar ik kom nogal over als zo'n vader die z'n kind probeert te verwennen met onmogelijke dingen, daarom
schoolkrant lijkt me niet veel succes boeken, wil eigenlijk gewoon open kaart spelen. hij is niet ziek of zielig, hij is jarig en wilde graag zus en zo meeten. zoiets
maakt niet uit, fan is-ie om zijn spel, niet om zijn diepe gesprekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:42 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. De gemiddelde speler kan geen 3 volzinnen uitsprekenof spreekt geen woord Nederlands.
ik ben altijd strapped en down voor mn niggers natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat wij je afzeken over je reactie op dat filmpje? Jij dreigt om iemand thuis op te zoeken, vreemd dat wij zeggen dat het niet normaal is
Jij ook bro..quote:
Call-tvquote:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij ook bro..
Geen steun krijgen is hard !
heb geen zusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze krijgen tientallen verzoeken per dag uur, dus gaat niet lukken. Probeer je zus erbij te betrekken ofzo. Dan lukt het misschien wel.
Als stagiaire geen kut dag heeft, dan misschien. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
heb geen zusen nee ik snap t. zou m'n mail wel gelezen worden, denk je?
Met wie wil hij eigenlijk een meet & Greet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
heb geen zusen nee ik snap t. zou m'n mail wel gelezen worden, denk je?
Jij bent degene die iemand bedreigd, wat denk je nou zelf? Knut heeft dat nooit bij jou gedaan naar mijn weten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu ben ik de seniel.. Dat bedoel ik dus.
ja de allerbeste/populairstequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie wil hij eigenlijk een meet & Greet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |