Bij Ajax kan je niet zo dicht bij de spelers komen als bij Feyenoord. Je mag niet eens in het buurt van het veld komen of spelers aanspreken.quote:
lekker man als zo'n student net zijn hand heeft vol gecumt en overal aan gaat zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij wat voor apen kom jij thuis? Gelukkig is alles bij pappie en mammie een stuk schoner.
Pics van je villa.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet hosselen voor je geld en in een villa wonen
Doet jouw vriendje dat ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:37 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
lekker man als zo'n student net zijn hand heeft vol gecumt en overal aan gaat zitten.
Wat is dat voor onzin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax kan je niet zo dicht bij de spelers komen als bij Feyenoord. Je mag niet eens in het buurt van het veld komen of spelers aanspreken.
Nee ik ben geen verkapte jood maar zag dat laatst op AT5
snap ik, maar persoon die dit wilde zou ook wat vragen willen stellen en praten en zo. meet en greet achtig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje raar om een club te bellen voor een foto met een speler. Dat moet je gewoon vragen als je ze ziet bij de training.
Jij en Kapo hebben me wel laten vallen he Sjaakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook en de meesten die ik ken wonen in appartementen die ze delen met 1 of twee vrienden. Slechts een paar wonen in een stereotype huis, en dat is een vereiste van de betreffende vereniging.
ik heb gwn mn eigen spullenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:37 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
lekker man als zo'n student net zijn hand heeft vol gecumt en overal aan gaat zitten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij en Kapo hebben me wel laten vallen he Sjaak
Ik weet wie je bent dudequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
snap ik, maar persoon die dit wilde zou ook wat vragen willen stellen en praten en zo. meet en greet achtig.
ben overigens geen vader van een verwende zoon, slecht een scholier die probeert een goede vriend te zijn
Ik voel je niet meer bro..quote:
Ze zien zichzelf als godenzonen die willen zo min mogelijk contact met het werkgrut.quote:
Omdat wij je afzeken over je reactie op dat filmpje? Jij dreigt om iemand thuis op te zoeken, vreemd dat wij zeggen dat het niet normaal isquote:
Spelers zijn niet zo interessant he. Voor vragen kan je ze ook twitteren of Instragrammen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
snap ik, maar persoon die dit wilde zou ook wat vragen willen stellen en praten en zo. meet en greet achtig.
ben overigens geen vader van een verwende zoon, slecht een scholier die probeert een goede vriend te zijn
ja maar wordt elke week wel grondig schoon gemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:39 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
maar wel gezamenlijke keuken, douche en wc toch?
Maar knut is kut toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat wij je afzeken over je reactie op dat filmpje? Jij dreigt om iemand thuis op te zoeken, vreemd dat wij zeggen dat het niet normaal is
Verwacht er niet teveel van. De gemiddelde speler kan geen 3 volzinnen uitsprekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind Knut een prima gozert en ik vind het belachelijk dat jij (alweer) iemand bedreig met een kogelquote:
nee ik weet dat jij weet wie ik ben, maar ik kom nogal over als zo'n vader die z'n kind probeert te verwennen met onmogelijke dingen, daaromquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent dude![]()
Maar dan zou je zelf wel even kunnen mailenMaar denk dat het wel heel lastig is, misschien kan je proberen dat het voor een schoolkrant is ofzo
Beetje verhaal erom heen lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |