lukakuquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lukaku lijkt me wel een toffe peer. Of Cillisen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat maakt Knut zo irritant eigenlijk? Ik heb dat nooit begrepen.
Hoezo?quote:
CL wedstrijd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
ah, thanks voor de infozou zonde zijn als ik aan iets creatiefs zou beginnen dat bij voorbaat niet gaat werken
maar goed, als meet en greet m niet gaat worden, welke andere wensen zou een voetbalfan hebben?
Is een sympathieke gozer hoor. speelt alleen in Engeland volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denswil, Veltman eigenlijk meer van dat soort spelers. Die vinden zulke aandacht nu heel leuk.
ja ik snap het verband niet zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een sympathieke gozer hoor. speelt alleen in Engeland volgens mij
Plopt wel veel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
heb denswil eerder horen vallen, die is goed zeggen jullie?
Ik kan mij niet van de indruk onttrekken dat ze in Italië geen woord Engels spreken.quote:
lulkokiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]wtf bedtijd.
Nee die andere neger die hele snelle op rechts.
Nou goed voor een interview ja, verder..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zyzz had ik graag ontmoet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen beroemdheden willen ontmoeten. Wat is daar leuk aan?
ja of bazoerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben 15, ik heb geen geld voor zulke dingen. lijkt me prachtig om het te kunnen geven trouwens, hoe duur is zoiets?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
CL wedstrijd?
Ajax shirt (zijn best duur, dus leuk cadeau)?
Europese uit wedstrijd kan leuk zijn.
Jammer lijkt me wel een aardige speler. Met Fifa 13 is hij ook goed vanwege zijn snelheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
lulkoki
die is verhuurd aan cambuur man
Snap ik ook niet. En dan al helemaal zoiets niets zeggend als sporters.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen beroemdheden willen ontmoeten. Wat is daar leuk aan?
Ik kan je wel wat hossellessen geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben 15, ik heb geen geld voor zulke dingen. lijkt me prachtig om het te kunnen geven trouwens, hoe duur is zoiets?
http://www.ajaxshop.nl/nl/thuiscollectie-1314/adidasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben 15, ik heb geen geld voor zulke dingen. lijkt me prachtig om het te kunnen geven trouwens, hoe duur is zoiets?
eurootje of 60-70. Misschien kun je het met een andere maat doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Hosselen voor je dough dus.
Niet hossel voor chimis zoals mensen op FOK! denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |