Weet je niet. Hij is vrij jong en Franse en Spaanse spelers zijn niet zo bekend met Engels vaak omdat Spaans ook een grote taal is.quote:
Lullig manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk ze zullen het misschien doorsturen, maar zullen het nooit lezen. Simpele spelers als Amrabat kregen al tientallen mails en brieven per week, laat staan Bojan. En ze zijn bijna allemaal even 'creatief' als jou, dus verwacht er niet veel van. Het is echt lief wat je voor je vriendje wilt doen, maar gaat niet lukken.
Daley Blind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
geld heb ik niet. als bojan te hoog gegrepen is, bij welke goede speler zou ik wel kans maken, denken jullie?
A1 spelersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
geld heb ik niet. als bojan te hoog gegrepen is, bij welke goede speler zou ik wel kans maken, denken jullie?
Is best lief toch? Of wordt hij geschoten gegeven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT EEN KOGEL VAN MIJ !!!
quote:
Ik pop gewoon gquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is best lief toch? Of wordt hij geschoten gegeven?
En als die speler dan uitgroeit tot een grote zeg je tot in het einde ter tijdje dat je hem zag debuteren achter het doel.quote:
2 seizoenen Italië gespeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je niet. Hij is vrij jong en Franse en Spaanse spelers zijn niet zo bekend met Engels vaak omdat Spaans ook een grote taal is.
Engels is ook geen standaardtaal die je daar op school krijgt zoals hier.
Denswil, Veltman eigenlijk meer van dat soort spelers. Die vinden zulke aandacht nu heel leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben de nieuwe leider, er is geen plaats meer voor HMFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Unban HMF eens orde herstel is nodig.
Van der Hoornquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denswil, Veltman eigenlijk meer van dat soort spelers. Die vinden zulke aandacht nu heel leuk.
HMF is het toch echt met ons eens. Hij vind Knut ook irritant af en toe, maar hij bedreigt hem niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Unban HMF eens orde herstel is nodig.
Tyronquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben de nieuwe leider, er is geen plaats meer voor HMF
ah, thanks voor de infoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk ze zullen het misschien doorsturen, maar zullen het nooit lezen. Simpele spelers als Amrabat kregen al tientallen mails en brieven per week, laat staan Bojan. En ze zijn bijna allemaal even 'creatief' als jou, dus verwacht er niet veel van. Het is echt lief wat je voor je vriendje wilt doen, maar gaat niet lukken.
Wat maakt Knut zo irritant eigenlijk? Ik heb dat nooit begrepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF is het toch echt met ons eens. Hij vind Knut ook irritant af en toe, maar hij bedreigt hem niet.
Niet, maar met Engels kom je verder dan met Spaans in Italiëquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreken ze in Italië Engels?
Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet, maar met Engels kom je verder dan met Spaans in Italië
Wedstrijd bezoeken van zondag natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
ah, thanks voor de infozou zonde zijn als ik aan iets creatiefs zou beginnen dat bij voorbaat niet gaat werken
maar goed, als meet en greet m niet gaat worden, welke andere wensen zou een voetbalfan hebben?
Lukaku lijkt me wel een toffe peer. Of Cillisen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:56 schreef Tyron het volgende:
ik snap sowieso niet waarom je bojan zou ontmoeten
dan is een eriksen veel beter
zelfs siem de jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |