abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130004803
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat vind ik niet goed aan m`n uiterlijk:
M`n gewicht zit mij enorm tegen..,

Doe ik daar tegen: Afvallen..

De rest mja... Als iemand mij een compliment geeft op uiterlijk/innerlijk vlak wuif ik dat áltijd weg, dusja...
Maak van dat afvallen je ultieme doel. Sport iedere dag en pas je eten aan. Als het resultaat zichtbaar wordt zul je daar ook heel veel vertrouwen uit halen.
pi_130004834
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Maak van dat afvallen je ultieme doel. Sport iedere dag en pas je eten aan. Als het resultaat zichtbaar wordt zul je daar ook heel veel vertrouwen uit halen.
Daar is dan meteen weer een ander probleem..
Discipline, het lukt me vaak 1-2 weken, en dan val ik weer terug in een oud patroon.
Het is me vorig jaar gelukt 23 kilo kwijt te raken, maar daarna ging het er steeds weer beetje bij beetje aan...
pi_130004921
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daar is dan meteen weer een ander probleem..
Discipline, het lukt me vaak 1-2 weken, en dan val ik weer terug in een oud patroon.
Het is me vorig jaar gelukt 23 kilo kwijt te raken, maar daarna ging het er steeds weer beetje bij beetje aan...
Ja, maar je wilt van die onzekerheid af.
Wat mij betreft fotografeer je iedere week de ontwikkelingen. Dit kan alleen al door het gewicht op de weegschaal te fotograferen. Hang dat dan op de koelkast zodat je je ook echt beseft wat je dan over boord gooit.
Verder heb ik je foto bekeken en denk ik dat je met afvallen en een ander kapsel al heel ver komt. Houd dat in je achterhoofd: nu ben ik nog 'lelijk', maar volgend jaar hoor ik er ook gewoon bij.
pi_130005027
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, maar je wilt van die onzekerheid af.
Wat mij betreft fotografeer je iedere week de ontwikkelingen. Dit kan alleen al door het gewicht op de weegschaal te fotograferen. Hang dat dan op de koelkast zodat je je ook echt beseft wat je dan over boord gooit.
Verder heb ik je foto bekeken en denk ik dat je met afvallen en een ander kapsel al heel ver komt. Houd dat in je achterhoofd: nu ben ik nog 'lelijk', maar volgend jaar hoor ik er ook gewoon bij.
Weer een ander kapsel? :')
Ja, dat afvallen wil ik nu wel echt gaan doorzetten, eventueel ander kapsel kan ook wel (hangt er vanaf wat ik op dat moment bij m`n fysiek vind passen denk ik....)

Foto`s er van maken is ook wel een goede tip!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 01:34:26 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:36:38 #55
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130005083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, dat afvallen wil ik nu wel echt gaan doorzetten, eventueel ander kapsel kan ook wel (hangt er vanaf wat ik op dat moment bij m`n fysiek vind passen denk ik....)
Wat doe Je dan precies? Ik bedoel als je gaat hardlopen of naar de sportschool en je hebt geen motivatie/zin meer houdt het snel op.
Dan kan je beter op een sport gaan of gaan voetballen met vrienden ofzo . Tijd gaat veel sneller/ je hebt een soort van morele verplichting om mee te doen.
Centrum van het universum ben ik..
pi_130005172
Het beste is om dan heel boos te worden en het meisje dat jou een compliment geeft uitmaken voor rotte vis. Anders lopen ze binnen no time over je heen.
pi_130005223
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:36 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Wat doe Je dan precies? Ik bedoel als je gaat hardlopen of naar de sportschool en je hebt geen motivatie/zin meer houdt het snel op.
Dan kan je beter op een sport gaan of gaan voetballen met vrienden ofzo . Tijd gaat veel sneller/ je hebt een soort van morele verplichting om mee te doen.
Ik fiets dagelijks een kilometer of 10-15, en ik loop dagelijks gemiddeld 5 km, dus ik ben wel goed in beweging, maar ik kan af en toe maar niet de verleiding weerstaan om een tosti te maken `s nachts.
pi_130005252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik fiets dagelijks een kilometer of 10-15, en ik loop dagelijks gemiddeld 5 km, dus ik ben wel goed in beweging, maar ik kan af en toe maar niet de verleiding weerstaan om een tosti te maken `s nachts.
Probeer die ongezonde snacks dan te vervangen met wat anders, een bak brinta ofzo. Dan is je honger ook gewoon weg en wil je geen tosti meer
pi_130005352
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Probeer die ongezonde snacks dan te vervangen met wat anders, een bak brinta ofzo. Dan is je honger ook gewoon weg en wil je geen tosti meer
Of gewoon op tijd naar bed gaan zodat je geen vreetaanval krijgt midden in de nacht. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130006165
Tijdverspilling om überhaupt serieus te reageren hier, aangezien ts vaker zulke topics opent, zielig gaat doen, maar nooit de tips gebruiken.
pi_130006495
Je leunt op het onzeker zijn omdat dat is wat je kent.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_130006891
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 03:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Tijdverspilling om überhaupt serieus te reageren hier, aangezien ts vaker zulke topics opent, zielig gaat doen, maar nooit de tips gebruiken.
Lekker grof. Bradley doet zijn best. Dit soort opmerkingen helpen daar niet bij. :+
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:10:52 #63
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130007016
quote:
Nogal verdacht nadat hij in het topic "hunks van Fok" is genoemd.
Misschien kickt hij wel op meer PM berichtjes.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_130007163
Het zoveelste "Ik ben zo zielig/onzeker" topic van Braddie. Waarom geven mensen nog tips? Hij doet er toch niks mee en opent over een paar weken gewoon weer een nieuw "Ik ben zo zielig topic". Gewoon een aandachtsgeile pauper is het.
pi_130007468
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nogal verdacht nadat hij in het topic "hunks van Fok" is genoemd.

Ook ff op braddie gestemd. Nu staat ie bovenaan :') Dat zal hem goed doen.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:45:02 #66
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130007662
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef GJonline het volgende:

[..]

Lekker grof. Bradley doet zijn best. Dit soort opmerkingen helpen daar niet bij. :+
Hij doet zijn best? Nah I don't think so. Niet na 50 topics over hoe zielig hij is en FOK! gaat verlaten.
Ik ben gewoon eerlijk, medelijden heeft hij al genoeg.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:57:37 #68
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130007693
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hij doet zijn best? Nah I don't think so. Niet na 50 topics over hoe zielig hij is en FOK! gaat verlaten.
je hebt overigens wel gelijk. Hij maakt een topic, krijgt tips en een tijdje later zit hij met hetzelfde probleem :D
pi_130007739
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 08:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jij hapt altijd zo lekker :D
pi_130008014
Misschien moet iedereen die Braddie (of wie dan ook) afkraakt op zijn terugkerende problemen eens kijken naar zijn of haar eigen leven en de terugkerende problemen daar in. Grote kans dat je je, op het thema na, in vrijwel hetzelfde schuitje zit :P
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_130008058
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:15 schreef Canillas het volgende:
Misschien moet iedereen die Braddie afkraakt op zijn terugkerende problemen eens kijken naar zijn of haar eigen leven en de terugkerende problemen daar in. Grote kans dat je je, op het thema na, in vrijwel hetzelfde schuitje zit :P
Ik voel me niet aangesproken, maar ik zie niemand Braddie afkraken maar gewoon eerlijk zijn over hoe het is, klb is een ander verhaal, maar als ts weet dat er gebash komt, is het een beetje dom/aandachtshoerig om steeds maar weer topics te openen.
pi_130008354
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me niet aangesproken, maar ik zie niemand Braddie afkraken maar gewoon eerlijk zijn over hoe het is, klb is een ander verhaal, maar als ts weet dat er gebash komt, is het een beetje dom/aandachtshoerig om steeds maar weer topics te openen.
Eerlijk over hoe het is? Hoe wat is? Het beeld wat je van Braddie hebt wat iets verteld over jou omdat dat beeld zich afspeelt in jouw hoofd en in feite los staat van hem?

Negatief zijn over een ander is je eigen negativiteit op een ander projecteren, lijkt misschien alsof je afgeeft op hem maar je doet het eigenlijk alleen jezelf aan, het is niet meer dan weglopen van innerlijk frustraties.

Of is het toeval dat de mensen die commentaar hebben op Braddie vaak meteen klaar staan om te vertellen dat zij het wel goed doen, hun zaken wel oplossen en dus eigenlijk het tegenovergestelde zijn van hem en dus wel goed zijn? Beetje kromme manier van jezelf een complimentje geven :P
pi_130008407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Foto`s er van maken is ook wel een goede tip!
Ik ben sinds 2 maanden bezig met afvallen en zit nu al een stuk beter in me vel. Ik denk dat je zeker meer zelfvertrouwen krijgt als je eenmaal resultaat ziet met afvallen.
pi_130008503
Canillas:
Wie zegt dat Ik of iemand anders perfect zijn en niks fout doen, alles op een rijtje hebben? Er is namelijk altijd wel iets.

Maar gelukkig gaan niet alle mensen 50 topics openen over hetzelfde probleem/doen zo zielig/doen niks met de tips terwijl ze weten wat ze kunnen verwachten en achteraf weer huilen. Zo verandert Braddie nooit, en aan medelijden heeft hij al helemaal niks(vind ik)
pi_130008529
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:35 schreef Canillas het volgende:

[..]

Beetje kromme manier van jezelf een complimentje geven :P
Je doet nu precies hetzelfde :')
pi_130008596
Gewoon genieten van je sportschoolabonnement die je als het goed is vorige maand hebt afgesloten en blijven werken aan jezelf.
Ja doei.
pi_130008603
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:45 schreef GJonline het volgende:
Je doet nu precies hetzelfde :')
Door te weten dat een beeld hebben van iemand niet meer dan dat is, een beeld? Ik vind het verder prima als iemand afgeeft op een ander, dat moet diegene weten en ik vind er verder niet veel van, het krijgt vind ik alleen iets heel verveeld om telkens hetzelfde gezeur terug te zien.

Als je het niks vind, waarom dan reageren?
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Canillas:
Wie zegt dat Ik of iemand anders perfect zijn en niks fout doen, alles op een rijtje hebben? Er is namelijk altijd wel iets.

Maar gelukkig gaan niet alle mensen 50 topics openen over hetzelfde probleem/doen zo zielig/doen niks met de tips terwijl ze weten wat ze kunnen verwachten en achteraf weer huilen. Zo verandert Braddie nooit, en aan medelijden heeft hij al helemaal niks(vind ik)
Wind waait, water stroomt en Braddie opent 50 dezelfde topics; je meer druk maken over 1 van die 3 dan de andere 2 is vrij nutteloos :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:52:23 #78
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_130008642
Dat doen bijna alle vrouwen ook op sociale netwerksites. Dan staat er een nieuwe foto en dan is het daaronder 20x

"Wat ben je mooooi!!!1!"
"Knapperd"

enz. enz :')

Het is een soort digitaal vlooien om elkaars zelfvertrouwen een beetje op te krikken.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_130008694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:50 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als je het niks vind, waarom dan reageren?

[..]

Wind waait, water stroomt en Braddie opent 50 dezelfde topics; je meer druk maken over 1 van die 3 dan de andere 2 is vrij nutteloos :P
Ik reageer omdat ik me verveel, dus ga ik soms fokken, raar hea, reageren in een topic waar het voor bedoeld is.
Ik maak me ook geen zorgen, sterker nog, boeit me geen reet aangezien ik hem niet IRL ken :) En nu?
pi_130008766
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik reageer omdat ik me verveel, dus ga ik soms fokken, raar hea, reageren in een topic waar het voor bedoeld is.
Ik maak me ook geen zorgen, sterker nog, boeit me geen reet aangezien ik hem niet IRL ken :) En nu?
Succes met het slachtoffer zijn van je verveling? :P

Ging Braddie trouwens niet eten uit verveling? Misschien moet ie ook in topics gaan zeuren, zien de mensen eens een andere kant van em :D
pi_130008847
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:58 schreef Canillas het volgende:

[..]

Succes met het slachtoffer zijn van je verveling? :P

Ging Braddie trouwens niet eten uit verveling? Misschien moet ie ook in topics gaan zeuren, zien de mensen eens een andere kant van em :D
Try harder, je probeert diepzinnig te zijn met jouw slachtoffer zijn van jezelf, maar niemand hier is een slachtoffer(tenzij Braddie weer zelf een topic opent in klb)
Je kan niet ieder keer positief zijn, dat je negatief bent ben je meteen slachtoffer van jezelf, yeah right.
pi_130008900
Ja, ho maar weer.
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:30:14 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130009598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Sporten ben ik mee bezig, en ik merk dat dit al wel z`n vruchten afwerpt, zit al prettiger in m`n vel enzo.
Maar het is moeilijk om die negatieve gedachten een halt toe te roepen, m`n onzekerheid zit énorm in de weg..
Als je lekkerder in je vel zit straal je dit vaak ook uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:31:54 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130009640
Oke, het zoveelste topic van Bradley over zijn probleem en weer er zijn er genoeg mensen die hem advies willen geven, maar de vraag blijft iedere keer: wat doet hij er mee? Omdat ik ook graag iets wil bijdragen, misschien tegen beter weten in, zal ik het volgende willen zeggen.

Allereerst moet je je afvragen wat nou de kern van jouw probleem is. Je noemt je pestverleden. Blijkbaar heb je dat nog steeds geen plekje kunnen geven en houdt het je nog steeds bezig. Het is nu juist zaak om dat voor jezelf af te sluiten en te kijken naar de toekomst.

Ik denk dat het verstandig is een dagboek bij te houden, hetzij handgeschreven hetzij digitaal. Daarin zou ik de volgende dingen zetten:

- Wat ging er vandaag goed? Noem je succesmomenten, wuif deze niet zomaar weg, durf trots te zijn op jezelf of op de dingen je gepresteerd hebt. Erg belangrijk!
- Wat ging er minder goed? Ik kies er voor om niet het woord 'slecht' te gebruiken, omdat ik vind dat je een positieve houding moet aannemen. Schrijf je negatieve gedachten op papier en ga niet meteen zoeken naar een oplossing, maar denk meer in de zin van 'waar kan ik aan gaan werken?'. Geef jezelf daarin de tijd en ruimte, ook weer erg belangrijk.
- Je overgewicht is een beetje de rode draad in al jouw topics, daarom zou ik bijhouden wat je dagelijks eet en wees daarin eerlijk. Eventuele vreetbuien moet je daarbij niet vergeten. Dit kan een goede realitycheck voor je zijn.
- Vermeld hoeveel beweging je krijgt op een dag. Je wilt afvallen, maar wat doe je daar precies aan?

Dit alles werkt natuurlijk alleen als je hiermee consequent aan de slag gaat. Probeer dit eerst eens week uit. Het helpt namelijk om dingen op papier te zetten, van je af te schrijven.

Vervolgens heb ik het idee, en ik weet wel bijna zeker dat dit zo is, dat jij dit probleem niet in je eentje kan oplossen. Dus ik wil je daarnaast het volgende advies geven: neem mensen in vertrouwen. En daarmee bedoel ik geen nepvrienden die zonodig bij jou Ice Age willen kijken zonder een woord met je te wisselen, nee échte vrienden. Die je blindelings vertrouwt. Geef aan dat je niet lekker in je vel zit, dat je jezelf te dik vindt en dat je daar heel graag aan wilt werken. Licht ook je ouders in. Zij kunnen je daarin ook steunen en eventueel corrigeren. Durf hierin eerlijk te zijn en krop je gevoelens/gedachten niet op.

Ook lijkt het mij verstandig om eens met een professional te gaan praten, een therapeut/psycholoog bijvoorbeeld. Een objectief iemand kan wellicht een heel ander licht op de zaak werpen en met nieuwe ideeën dan wel oplossingen komen, waar je misschien zelf nooit was op gekomen.

Ik wil dan geen gemekker horen van 'kan ik niet', 'wil ik niet', 'lukt niet', want die liggen in deze alle drie gebroederlijk op het kerkhof. Je wilt er wat aan doen? Dan moet je er verdomme ook voor vechten. Prioriteiten stellen, Bradley. Als je luxegoederen kan aanschaffen, dan kun je ook investeren in je toekomst.

Ik zie dat je hardloopt en fietst, leuk, maar je breekt er geen potten mee. Als je echt resultaat wilt boeken moet je voor een full body work-out gaan. Oftewel: hup, de sportschool in en aan de ijzers hangen. Dit moet dan weer gepaard gaan met een goed voedingsschema. Ik heb hier niet zo heel veel verstand van, maar ik denk dat de mensen in de Bodybuilding-reeks je graag willen helpen hiermee. Daarnaast zou ik ook overwegen om een diëtiste en een personal coach in de arm te nemen. Je hebt geen discipline en dat is niet erg, maar je moet daar wel aan werken. En zij kunnen dat. Je hebt een motivator nodig die jou uit het slop haalt als het even niet meer gaat. Je geeft gewoon te snel op. Kortgezegd Bradley: je kunt dit NIET alleen. Je hebt hulp nodig. Een flinke reality-check!

Nog een ding: kwel jezelf niet langer door topics in KLB te openen. De meerderheid keert zich tegen jou en beledigt jou. Dan kun je wel zeggen 'het is maar een forum', maar ik neem aan dat je er ook niet bepaald vrolijk van wordt, of wel? Sowieso: misschien moet je nu juist minder posten en meer daad bij woord voegen. 'Ik ga er aan werken' is niet voldoende. Doe het dan ook!

Ik ben vast nog wel wat dingen vergeten die ik wilde zeggen, maar die voeg ik dan wel toe in een andere post. Ik hoop dat ik in ieder geval iets heb kunnen bijdragen. Veel succes :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_130010066
Er is een groot verschil tussen, je ziet er leuk uit en je bent erg knap. Eerste is een compliment om iemand beter te laten voelen, dus dit zeggen oude omatjes tegen hun kinderen, tweede betekent dat je echt knap bent en een hunk.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:07:31 #86
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130010720
bipolair much?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_130010855
Triootje dan? :')
pi_130011747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat vind ik niet goed aan m`n uiterlijk:
M`n gewicht zit mij enorm tegen..,

Doe ik daar tegen: Afvallen..

De rest mja... Als iemand mij een compliment geeft op uiterlijk/innerlijk vlak wuif ik dat áltijd weg, dusja...
Gewoon méér eten... Ik heb altijd geleerd dat des te meer je eet, des te strakker je in je vel komt te zitten...

Dus...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:43:38 #89
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130011943
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

maakt toch ook niet zó veel uit, als je er maar geen mayo en ketchup bijdoet :P
Centrum van het universum ben ik..
pi_130012519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:43 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

maakt toch ook niet zó veel uit, als je er maar geen mayo en ketchup bijdoet :P
`Snachts eten was toch juist altijd zo slecht, omdat je lichaam in de spaarstand gaat (ofzo? :D )
pi_130012565
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Oke, het zoveelste topic van Bradley over zijn probleem en weer er zijn er genoeg mensen die hem advies willen geven, maar de vraag blijft iedere keer: wat doet hij er mee? Omdat ik ook graag iets wil bijdragen, misschien tegen beter weten in, zal ik het volgende willen zeggen.

Allereerst moet je je afvragen wat nou de kern van jouw probleem is. Je noemt je pestverleden. Blijkbaar heb je dat nog steeds geen plekje kunnen geven en houdt het je nog steeds bezig. Het is nu juist zaak om dat voor jezelf af te sluiten en te kijken naar de toekomst.

Ik denk dat het verstandig is een dagboek bij te houden, hetzij handgeschreven hetzij digitaal. Daarin zou ik de volgende dingen zetten:

- Wat ging er vandaag goed? Noem je succesmomenten, wuif deze niet zomaar weg, durf trots te zijn op jezelf of op de dingen je gepresteerd hebt. Erg belangrijk!
- Wat ging er minder goed? Ik kies er voor om niet het woord 'slecht' te gebruiken, omdat ik vind dat je een positieve houding moet aannemen. Schrijf je negatieve gedachten op papier en ga niet meteen zoeken naar een oplossing, maar denk meer in de zin van 'waar kan ik aan gaan werken?'. Geef jezelf daarin de tijd en ruimte, ook weer erg belangrijk.
- Je overgewicht is een beetje de rode draad in al jouw topics, daarom zou ik bijhouden wat je dagelijks eet en wees daarin eerlijk. Eventuele vreetbuien moet je daarbij niet vergeten. Dit kan een goede realitycheck voor je zijn.
- Vermeld hoeveel beweging je krijgt op een dag. Je wilt afvallen, maar wat doe je daar precies aan?

Dit alles werkt natuurlijk alleen als je hiermee consequent aan de slag gaat. Probeer dit eerst eens week uit. Het helpt namelijk om dingen op papier te zetten, van je af te schrijven.

Vervolgens heb ik het idee, en ik weet wel bijna zeker dat dit zo is, dat jij dit probleem niet in je eentje kan oplossen. Dus ik wil je daarnaast het volgende advies geven: neem mensen in vertrouwen. En daarmee bedoel ik geen nepvrienden die zonodig bij jou Ice Age willen kijken zonder een woord met je te wisselen, nee échte vrienden. Die je blindelings vertrouwt. Geef aan dat je niet lekker in je vel zit, dat je jezelf te dik vindt en dat je daar heel graag aan wilt werken. Licht ook je ouders in. Zij kunnen je daarin ook steunen en eventueel corrigeren. Durf hierin eerlijk te zijn en krop je gevoelens/gedachten niet op.

Ook lijkt het mij verstandig om eens met een professional te gaan praten, een therapeut/psycholoog bijvoorbeeld. Een objectief iemand kan wellicht een heel ander licht op de zaak werpen en met nieuwe ideeën dan wel oplossingen komen, waar je misschien zelf nooit was op gekomen.

Ik wil dan geen gemekker horen van 'kan ik niet', 'wil ik niet', 'lukt niet', want die liggen in deze alle drie gebroederlijk op het kerkhof. Je wilt er wat aan doen? Dan moet je er verdomme ook voor vechten. Prioriteiten stellen, Bradley. Als je luxegoederen kan aanschaffen, dan kun je ook investeren in je toekomst.

Ik zie dat je hardloopt en fietst, leuk, maar je breekt er geen potten mee. Als je echt resultaat wilt boeken moet je voor een full body work-out gaan. Oftewel: hup, de sportschool in en aan de ijzers hangen. Dit moet dan weer gepaard gaan met een goed voedingsschema. Ik heb hier niet zo heel veel verstand van, maar ik denk dat de mensen in de Bodybuilding-reeks je graag willen helpen hiermee. Daarnaast zou ik ook overwegen om een diëtiste en een personal coach in de arm te nemen. Je hebt geen discipline en dat is niet erg, maar je moet daar wel aan werken. En zij kunnen dat. Je hebt een motivator nodig die jou uit het slop haalt als het even niet meer gaat. Je geeft gewoon te snel op. Kortgezegd Bradley: je kunt dit NIET alleen. Je hebt hulp nodig. Een flinke reality-check!

Nog een ding: kwel jezelf niet langer door topics in KLB te openen. De meerderheid keert zich tegen jou en beledigt jou. Dan kun je wel zeggen 'het is maar een forum', maar ik neem aan dat je er ook niet bepaald vrolijk van wordt, of wel? Sowieso: misschien moet je nu juist minder posten en meer daad bij woord voegen. 'Ik ga er aan werken' is niet voldoende. Doe het dan ook!

Ik ben vast nog wel wat dingen vergeten die ik wilde zeggen, maar die voeg ik dan wel toe in een andere post. Ik hoop dat ik in ieder geval iets heb kunnen bijdragen. Veel succes :)
Ik ga deze post aandachtig lezen!
Wat betreft KLB, sja... misschien is het ook wel beter áls ik er gewoon oprot, users hebben zelfs een contact verbod gekregen door mij... ik bedoel maar..
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:07:04 #92
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_130012687
Niet door jou... Ze houden zich gewoon niet aan de regels ;)
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
pi_130012714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

`Snachts eten was toch juist altijd zo slecht, omdat je lichaam in de spaarstand gaat (ofzo? :D )
Klok, klepel.
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:14:16 #94
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_130012881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef LazyDave het volgende:
Neem het als compliment, je ziet er toch goed uit?
Acties zeggen meer als woorden. Zolang de desbetreffende vrouw niet met je flirt of als vrouwen niet met je flirten weet je dat het gewoon loze woorden zijn en dat je nog wel wat werk te doen hebt om te veranderen.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:15:11 #95
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_130012913
Ligt eraan of een meid van jouw leeftijd dat zegt of een oma
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
pi_130013614
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

En overdag je hersens zeker.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_130013729
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Braddie het volgende:
Dit krijg ik steeds vaker te horen..
Nou vind ik het niet erg om dit soort dingen te horen hoor, maar... ik weet nooit wat ik er mee aan moet?

Ben énorm onzeker en heb een vrij vertekend beeld van mezelf (ben vroeger heel veel gepest en heb dus vooral dingen m.b.t m`n gewicht gehoord, en die dingen hebben mij echt énorm dwarsgezeten, en zitten dat nogsteeds wel)

Maar dit leid er dus tot dat ik absoluut niet blij ben met mezelf, en als ik dingen hoor als " Je ziet er goed uit man " of " Je bent best een leuke jongen " Dan wuif ik dat altijd weg, en geloof ik het nooit...

Nou is dit natuurlijk een slechte eigenschap, maar hoe kan ik mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen weer wat opkrikken, want dit is natuurlijk niet fijn, en maakt het ook niet echt beter.

Zelfs zo dat ik een hele tijd geleden niet meer echt over straat durfde omdat ik bang was dat mensen mij constant aankeken, ik liep ook alleen maar met m`n hoofd omlaag (Dat doe ik nu niet meer, ik loop nu redelijk zelfverzekerd over straat, maar daar blijft het wel bij...)

Iemand?..
Herkenbaar dit
pi_130014375
quote:
Dit. Wat maakt het trouwens voor jou uit dat je complimenten krijgt of niet?
pi_130018568
Ik denk dat jij iemand bent die heel goed kan luisteren braddie en dat is niet omdat ik denk dat je een slechte prater bent. Al denk ik dat wel.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_130022507
Waarom laat je anderen jouw identiteit bepalen?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')