Maak van dat afvallen je ultieme doel. Sport iedere dag en pas je eten aan. Als het resultaat zichtbaar wordt zul je daar ook heel veel vertrouwen uit halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat vind ik niet goed aan m`n uiterlijk:
M`n gewicht zit mij enorm tegen..,
Doe ik daar tegen: Afvallen..
De rest mja... Als iemand mij een compliment geeft op uiterlijk/innerlijk vlak wuif ik dat áltijd weg, dusja...
Daar is dan meteen weer een ander probleem..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maak van dat afvallen je ultieme doel. Sport iedere dag en pas je eten aan. Als het resultaat zichtbaar wordt zul je daar ook heel veel vertrouwen uit halen.
Ja, maar je wilt van die onzekerheid af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar is dan meteen weer een ander probleem..
Discipline, het lukt me vaak 1-2 weken, en dan val ik weer terug in een oud patroon.
Het is me vorig jaar gelukt 23 kilo kwijt te raken, maar daarna ging het er steeds weer beetje bij beetje aan...
Weer een ander kapsel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt van die onzekerheid af.
Wat mij betreft fotografeer je iedere week de ontwikkelingen. Dit kan alleen al door het gewicht op de weegschaal te fotograferen. Hang dat dan op de koelkast zodat je je ook echt beseft wat je dan over boord gooit.
Verder heb ik je foto bekeken en denk ik dat je met afvallen en een ander kapsel al heel ver komt. Houd dat in je achterhoofd: nu ben ik nog 'lelijk', maar volgend jaar hoor ik er ook gewoon bij.
Wat doe Je dan precies? Ik bedoel als je gaat hardlopen of naar de sportschool en je hebt geen motivatie/zin meer houdt het snel op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weer een ander kapsel?
Ja, dat afvallen wil ik nu wel echt gaan doorzetten, eventueel ander kapsel kan ook wel (hangt er vanaf wat ik op dat moment bij m`n fysiek vind passen denk ik....)
Ik fiets dagelijks een kilometer of 10-15, en ik loop dagelijks gemiddeld 5 km, dus ik ben wel goed in beweging, maar ik kan af en toe maar niet de verleiding weerstaan om een tosti te maken `s nachts.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:36 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Wat doe Je dan precies? Ik bedoel als je gaat hardlopen of naar de sportschool en je hebt geen motivatie/zin meer houdt het snel op.
Dan kan je beter op een sport gaan of gaan voetballen met vrienden ofzo . Tijd gaat veel sneller/ je hebt een soort van morele verplichting om mee te doen.
Probeer die ongezonde snacks dan te vervangen met wat anders, een bak brinta ofzo. Dan is je honger ook gewoon weg en wil je geen tosti meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijks een kilometer of 10-15, en ik loop dagelijks gemiddeld 5 km, dus ik ben wel goed in beweging, maar ik kan af en toe maar niet de verleiding weerstaan om een tosti te maken `s nachts.
Of gewoon op tijd naar bed gaan zodat je geen vreetaanval krijgt midden in de nacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Probeer die ongezonde snacks dan te vervangen met wat anders, een bak brinta ofzo. Dan is je honger ook gewoon weg en wil je geen tosti meer
Lekker grof. Bradley doet zijn best. Dit soort opmerkingen helpen daar niet bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Tijdverspilling om überhaupt serieus te reageren hier, aangezien ts vaker zulke topics opent, zielig gaat doen, maar nooit de tips gebruiken.
Nogal verdacht nadat hij in het topic "hunks van Fok" is genoemd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 03:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Tijdverspilling om überhaupt serieus te reageren hier, aangezien ts vaker zulke topics opent, zielig gaat doen, maar nooit de tips gebruiken.
Ook ff op braddie gestemd. Nu staat ie bovenaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nogal verdacht nadat hij in het topic "hunks van Fok" is genoemd.
Hij doet zijn best? Nah I don't think so. Niet na 50 topics over hoe zielig hij is en FOK! gaat verlaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef GJonline het volgende:
[..]
Lekker grof. Bradley doet zijn best. Dit soort opmerkingen helpen daar niet bij.
je hebt overigens wel gelijk. Hij maakt een topic, krijgt tips en een tijdje later zit hij met hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij doet zijn best? Nah I don't think so. Niet na 50 topics over hoe zielig hij is en FOK! gaat verlaten.
Ik ben gewoon eerlijk, medelijden heeft hij al genoeg.
Jij hapt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij doet zijn best? Nah I don't think so. Niet na 50 topics over hoe zielig hij is en FOK! gaat verlaten.
Ik ben gewoon eerlijk, medelijden heeft hij al genoeg.
Ik voel me niet aangesproken, maar ik zie niemand Braddie afkraken maar gewoon eerlijk zijn over hoe het is, klb is een ander verhaal, maar als ts weet dat er gebash komt, is het een beetje dom/aandachtshoerig om steeds maar weer topics te openen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:15 schreef Canillas het volgende:
Misschien moet iedereen die Braddie afkraakt op zijn terugkerende problemen eens kijken naar zijn of haar eigen leven en de terugkerende problemen daar in. Grote kans dat je je, op het thema na, in vrijwel hetzelfde schuitje zit
Eerlijk over hoe het is? Hoe wat is? Het beeld wat je van Braddie hebt wat iets verteld over jou omdat dat beeld zich afspeelt in jouw hoofd en in feite los staat van hem?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik voel me niet aangesproken, maar ik zie niemand Braddie afkraken maar gewoon eerlijk zijn over hoe het is, klb is een ander verhaal, maar als ts weet dat er gebash komt, is het een beetje dom/aandachtshoerig om steeds maar weer topics te openen.
Ik ben sinds 2 maanden bezig met afvallen en zit nu al een stuk beter in me vel. Ik denk dat je zeker meer zelfvertrouwen krijgt als je eenmaal resultaat ziet met afvallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weer een ander kapsel?
Ja, dat afvallen wil ik nu wel echt gaan doorzetten, eventueel ander kapsel kan ook wel (hangt er vanaf wat ik op dat moment bij m`n fysiek vind passen denk ik....)
Foto`s er van maken is ook wel een goede tip!
Je doet nu precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:35 schreef Canillas het volgende:
[..]
Beetje kromme manier van jezelf een complimentje geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |