SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ze vindt het gewoon tijdsverspilling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is juist niet onnozel.
Wie weet is je moeder juist bang voor haar eigen (gebrek aan) intelligentie?
Nee, ze doet het zo vaak.quote:
Arme Dqdquote:
Nee, het is echt hopeloos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, wijsheid komt met de jaren gaat hier dus niet op
Dat beweer ik niet, hoewel ik het ook vast niet verkeerd doe :$quote:
Kennis opdoen is nooit tijdverspilling!! Ik moedig dat juist aan bij mijn zoon!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ze vind het gewoon tijdsverspilling.
Impliceer je nu dat ze een slet is?quote:
Je lijkt op je vader neem ik aan?quote:[..]
Arme Dqd
[..]
Nee, het is echt hopeloos.
Nee, dat zegt iequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kennis opdoen is nooit tijdverspilling!! Ik moedig dat juist aan bij mijn zoon!
[..]
Impliceer je nu dat ze een slet is?
[..]
Je lijkt op je vader neem ik aan?
Och gut, daar hebben we Fas weer hoorquote:
quote:
Daar kan Watertornado je wel bij helpenquote:
Voor een Russisch importbruidje?quote:
quote:
Ik weet slechts wat ik op FOK! te horen krijg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Impliceer je nu dat ze een slet is?
[..]
Je lijkt op je vader neem ik aan?
Ja!!quote:
Heb je de melkboer wel eens ontmoet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]gvd
[..]
Ik weet slechts wat ik op FOK! te horen krijg.
Nee, mijn vader heeft zijn middelbare school niet afgemaakt. Mijn moeder wel.
Ik kreeg overlangs nog het verwijt dat ik te weinig over mezelf vertel of over mijn studie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen een jasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Help me nu maar met mijn kledingstress!!
dank je.. De rest ziet er niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Fascination het volgende:
GvsE, jij hebt best een mooi hoofd.
Wat stomquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik kreeg overlangs nog het verwijt dat ik te weinig over mezelf vertel of over mijn studie.
Ik vertel te veel over dingen die ik opzoek of hoor van vrienden over dingen zoals zwarte gaten en biologie en nieuwe technologie enzo.
Stiekem wel een beetje dankzij mijn vriendin ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor een Russisch importbruidje?
Ik heb geen lange jas!!quote:
Tja, daar kan ik niet over oordelen, he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank je.. De rest ziet er niet uit
Je weet nu al dat je haar niet als bruid wil maar er liever 1 uit Rusland haalt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje dankzij mijn vriendin ja.
je mag mijn rode lenen zolang er geen vlekken op komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lange jas!!
Dat idee had ik zelf natuurlijk ook allang
ik zeg het alleen maar...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet over oordelen, he.
Erfelijkheid is maar één factor. Toeval, eten, omstandigheden om je te ontplooien en persoonlijkheid zijn vrij belangrijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de melkboer wel eens ontmoet?
1) kan je zorgen dat die voor donderdag hier is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag mijn rode lenen zolang er geen vlekken op komen.
Ik vind na middernacht niet het meest geschikte tijdstip op heel serieus op een grapje te reagerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfelijkheid is maar één factor. Toeval, eten, omstandigheden om je te ontplooien en persoonlijkheid zijn vrij belangrijk.
Oké, ik snap de hint.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
Ga jij trouwens eens even RTS kijken Fas.. Godnondeju
1) neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) kan je zorgen dat die voor donderdag hier is?
2) ik kan niks garanderen
Real Time Strategy?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
Ga jij trouwens eens even RTS kijken Fas.. Godnondeju
Okay.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind na middernacht niet het meest geschikte tijdstip op heel serieus op een grapje te reageren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je haar niet als bruid wil maar er liever 1 uit Rusland haalt?
Ja, op je knietjesquote:
Ranking the Stars.quote:
.....................quote:
Nice one.quote:
Zoiets zal het wel worden jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1) nee
2) dan misschien een mooie jurk zonder ondergoed?
quote:
n_nquote:
Haske leuk toen Loretta Schrijver meedeed :$quote:
Tamashii.quote:
Een programma voor, door en over tokkiesquote:
Ja.. bedanktquote:
Wat is het idee van het programma etc? Heb geen zin in googlen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een programma voor, door en over tokkies
Oh meid, echt, wat een verschrikkelijk figuur ben je ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een programma voor, door en over tokkies
Welk van deze beroemdheden zuipt het meest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat is het idee van het programma etc? Heb geen zin in googlen.
Ok een slecht kutprogramma dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk van deze beroemdheden zuipt het meest.
De beroemdheden zetten zichzelf dan op een lijst van 1 tot 10.
Zoiets ongeveer
Op mijn ander forum zou ik *aai* zeggen, maar ik weet niet of dat hier ook wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh, zo ben je heel vrolijk en zo is al die vrolijkheid verdwenen.
En dat allemaal omdat facebook je even duidelijk maakt dat iemand vandaag jarig zou zijn
Dit jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk van deze beroemdheden zuipt het meest.
De beroemdheden zetten zichzelf dan op een lijst van 1 tot 10.
Zoiets ongeveer
Wauw gelijk op de man. Sympathiek en gezellig jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh meid, echt, wat een verschrikkelijk figuur ben je ook.
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Op mijn ander forum zou ik *aai* zeggen, maar ik weet niet of dat hier ook wordt gewaardeerd
Dat heb ik toen gelezen ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Vandaag zou hij jarig zijn
Goed voorbeeld doet volgen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw gelijk op de man. Sympathiek en gezellig jij.
Ik heb het over een programma. Maar begrijpend lezen en je mening soms voor jezelf houden is lastig!quote:
Je snapt m'n reactie niet, verrassend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het over een programma. Maar begrijpend lezen en je mening soms voor jezelf houden is lastig!
Oh gut, internet zou verboden voor jou moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapt m'n reactie niet, verrassend.
Ik heb het toen meegemaakt. Ben er weken goed kapot van geweestquote:
Veel plezier met quasi-intellectueel doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh gut, internet zou verboden voor jou moeten zijn.droom lekker schatje!
Lijkt me zwaar. Ik vind het altijd wat stom klinken zo sterkte van random mensen, maar sterkte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Vandaag zou hij jarig zijn
heeft een nachtje slaap geholpen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh rotavond opeens even!
Ik zit nu gewoon oude radio ONZ topics terug te lezen![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh rotavond opeens even!
Ik zit nu gewoon oude radio ONZ topics terug te lezen![]()
Ja die dode vriend van me leeft opeens weer na een nachtje slaap!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
heeft een nachtje slaap geholpen?
ik las het net in dat topicquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die dode vriend van me leeft opeens weer na een nachtje slaap!!![]()
![]()
![]()
Valt mee!!quote:
regen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee!!
Ik werd om 7 uur wakker van de regen!
Dat was om 7 uur, dikke hoosbui. Als die over Rotterdam zou gaan dan had je hem allang gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
regen?![]()
dat trekt toch niet over Rotterdam he?
*zucht* Ik doelde op je rotgevoel of dat gezakt was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die dode vriend van me leeft opeens weer na een nachtje slaap!!![]()
![]()
![]()
Hij is nog steeds dood en vandaag zou hij jarig zijn. Nee, dit gevoel blijft echt nog wel ff hangen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
*zucht* Ik doelde op je rotgevoel of dat gezakt was.
hier lag ook al beste plas water inde stratenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee!!
Ik werd om 7 uur wakker van de regen!
+1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
Vorige week hoorde ik niemand over Friso, dat het zo zielig was dat hij nog steeds in coma lag bijvoorbeeld. NIEMAND dacht vorige week aan Friso.
en nu vind iedereen het zo zielig? Ik kan daar niet zo goed mee omgaan.
Ik merk er weinig van dat mensen het zielig vinden, het is niet alsof niemand dit had zien aankomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
Vorige week hoorde ik niemand over Friso, dat het zo zielig was dat hij nog steeds in coma lag bijvoorbeeld. NIEMAND dacht vorige week aan Friso.
Sterkte schatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nog steeds dood en vandaag zou hij jarig zijn. Nee, dit gevoel blijft echt nog wel ff hangen!
Ik ben blij dat zijn kinderen er nu een punt achter kunnen zetten. Die zijn veel te jong om hier goed mee om te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
hij is al dood sinds vorig jaar februari, tenminste, dan zou bij de rest van de wereld de stekker eruit gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van dat mensen het zielig vinden, het is niet alsof niemand dit had zien aankomen.
en mabel idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zijn kinderen er nu een punt achter kunnen zetten.
Het is EINDELIJK over, hard, maar een andere uitkomst was er gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
OEH nu is ze weer singlequote:
Bijnaquote:
ik wil ook weekend..ik zit hier vast op het werk waar geen kloot te beleven valt.. Zelfs geen mooie bouwvakkersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijna.
Ik ga slapenLaatste nachtje zit erop en heb nu weekend tot zaterdag ochtend 7 uur
.
ik zit hier ook al niks te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil ook weekend..ik zit hier vast op het werk waar geen kloot te beleven valt.. Zelfs geen mooie bouwvakkers
ik kan er echt niet tegen!quote:
mwah ik geniet er nog effe vanquote:
Beetje laat, maar een knuffeltje terug.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snollebolletje
Ik wou vragen "hoe is het" maar toen las ik een beetje terug... Dus gewoon een knuffeltje voor jou :$
Touché.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik klaag meestal over domme en vervelende mensen in het algemeen.
Alles goed?quote:
goeiemorgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje laat, maar een knuffeltje terug.
[..]
Touché.
En goedemorgen.
Hey Gier, how's life?quote:
Ook goed. Opdrachten voor 't werk stromen lekker binnen, ben elke dag wel weer bezig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben gezond ik mag niet klagen
en hoe met u?
mja goed ben weer op werk vakantie is weer voorbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Gier, how's life?
[..]
Ook goed. Opdrachten voor 't werk stromen lekker binnen, ben elke dag wel weer bezig.
Vanmiddag even naar de kapper en kijken bij een sportschool. Ze bieden veel aan voor een aantrekkelijke prijs, incl. zwembad en sauna.
Wel een leuke vakantie gehad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja goed ben weer op werk vakantie is weer voorbij
ik sta in een kroeg op een school, maar iedereen heeft natuurlijk nog vakantiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah ik geniet er nog effe van
vanaf donderdag krijg ik het echt weer stervensdruk
maar wat voor werk doe jij dan?
Werk je voor jezelf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Fera het volgende:
Ook goed. Opdrachten voor 't werk stromen lekker binnen, ben elke dag wel weer bezig.
Vanmiddag even naar de kapper en kijken bij een sportschool. Ze bieden veel aan voor een aantrekkelijke prijs, incl. zwembad en sauna.
ik kan dit niet!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee nog 3 en een half uur bikkelen daar
jawel alleen maar lekker weer gehadquote:
zwolle toevallig?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sta in een kroeg op een school, maar iedereen heeft natuurlijk nog vakantie
Nee, ik ben wel in dienst bij een bedrijf. Maar betaling gaat per uitgewerkte opdracht, dus vandaar. Het verdient niet superveel, maar ik ben ook nog steeds zoekende. Alleen alle sollicitaties tot nu toe zijn niks geworden, dus ik ben blij hier mee bezig te zijn. Anders ga ik me vervelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Werk je voor jezelf?
Wel zo lekker ff in het zwembad na een uurtje flink zweten
Daar wil ik ook nog een keer heen, lijkt me supergaaf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel alleen maar lekker weer gehad
veel dagjes weg geweest vooral
summer darkness geweest was erg gezellig weer
[..]
zwolle toevallig?
vandaag ben ik een vrouw!quote:
it is geweldige sfeer leuke bands ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog een keer heen, lijkt me supergaaf.
nee Nijmegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel alleen maar lekker weer gehad
veel dagjes weg geweest vooral
summer darkness geweest was erg gezellig weer
[..]
zwolle toevallig?
aaah oke ik weet dat er in zwolle ook een kroeg in een school zit vandaar dat ik dat dachtquote:
quote:
Dan is het wel prettig dat de opdrachten weer binnen komen.. wat doe je voor ze?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel in dienst bij een bedrijf. Maar betaling gaat per uitgewerkte opdracht, dus vandaar. Het verdient niet superveel, maar ik ben ook nog steeds zoekende. Alleen alle sollicitaties tot nu toe zijn niks geworden, dus ik ben blij hier mee bezig te zijn. Anders ga ik me vervelen.
Ja zeker, ik heb zin om weer lekker krachttraining te doen. Zo lekker is dat. En zwemmen vind ik sowieso heerlijk. Zwembaden hier in de buurt waren echter duur en je kon er niet vaak terecht zonder in een massa van kinderen of ouderen te belanden.
Sportschool is bij mij nooit een succes, zou wel graag willen zwemmen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Gier, how's life?
[..]
nog meer lokaties wel.. Laatst ook bij een TU geweest waar er ook een in zatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah oke ik weet dat er in zwolle ook een kroeg in een school zit vandaar dat ik dat dacht
zeikwijfquote:
Waar?quote:
Interviews uitwerken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dan is het wel prettig dat de opdrachten weer binnen komen.. wat doe je voor ze?
Zwemmen is voor mij bijna geen sport meer, ik vind het gewoon geweldig om in het water te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sportschool is bij mij nooit een succes, zou wel graag willen zwemmen.Zwemmen.
Maar achterlijk duur allemaal.
okequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog meer lokaties wel.. Laatst ook bij een TU geweest waar er ook een in zat
op de HANquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Interviews uitwerken.
[..]
Zwemmen is voor mij bijna geen sport meer, ik vind het gewoon geweldig om in het water te zijn.Het is inderdaad erg duur overal. Maar gecombineerd met sporten vind ik dit dan weer meevallen.
jepquote:
bij mij ook niet hoor. Beter misschien hahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
okewel vet toen ik nog op school zat was dat niet zo
Dat we dat nog niet in België hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja volgens mij in elke hogeschool ?!?!?!?
Ik kom niet zo vaak in hogescholen maar de HVA heeft em binnen en erbuiten zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Dat we dat nog niet in België hebbenof bedoel je gewoon ergens op de campus/ grond van de school?
Bij ons 10 meter verder indd!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja volgens mij in elke hogeschool ?!?!?!?
wheheheh wij hadden een super tegen over de school dus gingen we daar drank halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij ook niet hoor. Beter misschien haha
Is wel leuk. Daar voor de eerste keer dronken gewordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef Macrador het volgende:
Mmm wij hebben denk ik niet echt een café van de uni/hogeschool hier in Leuven. Wel van bijna elke studentenvereniging overal door de stad.
Ik word liever niet dronken op iets van de school, maar dat ben ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is wel leuk. Daar voor de eerste keer dronken geworden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje laat, maar een knuffeltje terug.
[..]
Touché.
En goedemorgen.
Wat is dat nu weer voor Hogeschool?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:58 schreef Myraela het volgende:
Bij ons op de hogeschool zitten geen kroegen.
Het was met mijn werk (van die school) en het was een borrel, dus ach.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:56 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik word liever niet dronken op iets van de school, maar dat ben ik
Er is alcohol toch.. Gewoon leuk maken :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben ook een campus kroeg maar die is laaaaaaaaaaaaaame!
alleen bier en wijn geloof ik en dat is viesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is alcohol toch.. Gewoon leuk maken :$
Hmm, da's wel een tegenvaller dan, ja.. Als je daar niet van houdt dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen bier en wijn geloof ik en dat is vies
Mozzarella pesto.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef Macrador het volgende:
Zo ik heb mijn omelet, maar het ziet er een beetje uit als kots. Gelukkig wel lekker.
Hebben jullie nog goeie tosti-ideeën?
Je bedoeld in je leven of in je tosti?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:40 schreef Macrador het volgende:
Waarom heb ik nog nooit pesto gebruikt?!
waarom ga je dan nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Giertje het volgende:
vaak zat bezopen of stoned in de les gezeten toendertijd
Ik bedoel in een tosti! Gelukkig wel genoeg bij pasta.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bedoeld in je leven of in je tosti?
Ik schrok alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik bedoel in een tosti! Gelukkig wel genoeg bij pasta.
heb mijn opleiding wel succesvol afgerond hoorquote:
Ja maar dronken en of stoned ga je toch niks opstekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb mijn opleiding wel succesvol afgerond hoor
maar ik weet niet waarom ik dat toen deed was nog experimenteel in die tijd
Als een echte luie student die geld wil voor bier koop ik het uit potjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik schrok al
Wel de pesto zelf maken he! Is super makkelijk en scheelt zo veel in smaak!
zelf maken is echt bijna niks duurder, misschien wel goedkoper...(mits je niet alles in 1x aan moet schaffen maar goed je hebt veel al in huis waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Als een echte luie student die geld wil voor bier koop ik het uit potjes
weet ik veel waarom ik wel ging is al zo lang geledenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dronken en of stoned ga je toch niks opsteken
waarom dan niet gewoon niet gaan
blijkbaar kon je het zonder college volgen ook halen
klinkt gewoon compleet zinloos
Op kot heb ik belachelijk weinig in huisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelf maken is echt bijna niks duurder, misschien wel goedkoper...(mits je niet alles in 1x aan moet schaffen maar goed je hebt veel al in huis waarschijnlijk)
En bij je ouders?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:56 schreef Macrador het volgende:
[..]
Op kot heb ik belachelijk weinig in huis
Komt heus wel goed. X is een drug die over het algemeen weinig fout gaat, behalve met mensen die geen vooronderzoek doen of gewoon alles door elkaar nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef Macrador het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik een beetje denk: "oei hopelijk gaat alles goed" als mijn vriendin X wil doen. Stomme opvoeding die stiekem blijft denken: "crashen crashen water drinken"
True dit. Hoe oud ben jij eigenlijk? Je hebt best vaak toffe maar ook interessante opmerkingen hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
En best lang houdbaar in een schoon potje!
Neem je het mee naar je kot (hihi) en heb je weer een basisingrediënten voor 18 maaltijden of zo
Is dat echt makkelijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik schrok al
Wel de pesto zelf maken he! Is super makkelijk en scheelt zo veel in smaak!
oooouudquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True dit. Hoe oud ben jij eigenlijk? Je hebt best vaak toffe maar ook interessante opmerkingen hier.
Niet teveel aan denken ehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef Macrador het volgende:
Ik vind het vervelend dat ik een beetje denk: "oei hopelijk gaat alles goed" als mijn vriendin X wil doen. Stomme opvoeding die stiekem blijft denken: "crashen crashen water drinken"
leerplicht, zeurende ouders, vrouwen, snackbar vanaf 08:00 uur..... genoeg redenenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dronken en of stoned ga je toch niks opsteken
waarom dan niet gewoon niet gaan
blijkbaar kon je het zonder college volgen ook halen
klinkt gewoon compleet zinloos
Valt best mee met dat oud zijn. Alle mensen in mijn omgeving hebben bijna die leeftijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooouud
over een paar nachtjes al weer 28
en tnx
Leerplicht was mijn enige reden waarom ik ging. Tot dat ik merkte dat het eigenlijk bar weinig gevolgen had verder om niet te gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
leerplicht, zeurende ouders, vrouwen, snackbar vanaf 08:00 uur..... genoeg redenen
Nu herinner ik me ineens dat ik het wilde doen met haar in september. Dan kan dat niet als ze het nu doet.quote:
quote:
Hahaha.. Ja, t is of t een of t ander iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu herinner ik me ineens o ja ik wilde het wel met haar doen in september. Dan kan dat niet als ze het nu doet.
Naja het valt ook wel mee hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Valt best mee met dat oud zijn. Alle mensen in mijn omgeving hebben bijna die leeftijd.
Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niks weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja het valt ook wel mee hoormaar het voelt zo antiek
ook omdat ik nog steeds gewoon student benik dacht dat ik met 28 al heel oud en wijs zou zijn maar dat valt ernstig tegen
Dat allemaal kopen ben je al snel dubbel zo duur uit, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en er zijn nog 1000000den variaties te maken ook
de simpelste is:
Basicilum (vers), knoflook, olijfolie, pijnboompitjes en parmezaansekaas
Mik het in een bakje en zet je staafmixer er op (of doe het in zo'n magic bulletachtig ding)
In een schoon potje doen met een laagje olie er op en je kunt weken vooruit
op school internetten want dat was sneller dan thuisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
leerplicht, zeurende ouders, vrouwen, snackbar vanaf 08:00 uur..... genoeg redenen
Als je het los moet kopen wel ja, maar de meeste mensen hebben dat wel al toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat allemaal kopen ben je al snel dubbel zo duur uit, lijkt me.
Maar ze zegt het niet te willen doen om niet tot last te zijn bij haar vriendinnen. Dus haar kennende gaat ze het waarschijnlijk niet doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha.. Ja, t is of t een of t ander idd
Wij moesten minimaal 80% aanwezig zijn...... Voor mijn gevoel waren we 80% afwezig maar heb toch echt mijn diploma op zak!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leerplicht was mijn enige reden waarom ik ging. Tot dat ik merkte dat het eigenlijk bar weinig gevolgen had verder om niet te gaan.
Olijfolie en knoflook wel, ja. Pijnboompitten koop ik alleen als ik pasta eet. Basilicum en Parmezaan koop ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je het los moet kopen wel ja, maar de meeste mensen hebben dat wel al toch?
Maar ik dacht dat ik bepaalde mysteries uit het leven wel ontrafelt zou hebben ondertussenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niks weet.
daarom zei ik: niet als je het in 1x aan moet schaffenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat allemaal kopen ben je al snel dubbel zo duur uit, lijkt me.
Persoonlijk denk ik dat je meer tot last bent met alcohol, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar ze zegt het niet te willen doen om niet tot last te zijn bij haar vriendinnen. Dus haar kennende gaat ze het waarschijnlijk niet doen.
Klopt, maar je kan ze bij de Toko halen en dan valt het wel mee. Je doet er lang mee en ze zijn omnomnom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef Macrador het volgende:
Pijnboompitten zijn belachelijk duur
Dit, ik ben er gek op, maar wat achterlijk duur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef Macrador het volgende:
Pijnboompitten zijn belachelijk duur
Het leven blijft mysterieus, dat houdt het spannend :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ik bepaalde mysteries uit het leven wel ontrafelt zou hebben ondertussen
Hoe ik mijn haar goed kan krullen bijvoorbeeld, of waarom mensen gapen
Waarom mensen gapen is heel simpel, google daar maar eens op. Heeft te maken met zuurstof naar je hersenen. En honden doen het voor de sympathie naar hun baasjes! Helaas kan ik je met dat eerste niet helpen. Ik ben een sukkel met mijn haar, soms zit het prachtig en dan heb ik geen idee hoe het kan. En 90% van de tijd zit het rot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ik bepaalde mysteries uit het leven wel ontrafelt zou hebben ondertussen
Hoe ik mijn haar goed kan krullen bijvoorbeeld, of waarom mensen gapen
Blijkbaar wordt ze echt een kleuter en moesten haar vriendinnen haar de vorige keer ook in de gaten houden. Ik wil dat eens zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je meer tot last bent met alcohol, maar dat terzijde
Maar sowieso, bij twijfel niet doen.. Gewoon doen op een moment dat het allemaal heel relaxed en gemoedelijk gaat
Praat niet poep, jouw haar zit altijd goed.. Zelfs een justoutofbedlook staat jou nog uiterst charmantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom mensen gapen is heel simpel, google daar maar eens op. Heeft te maken met zuurstof naar je hersenen. En honden doen het voor de sympathie naar hun baasjes! Helaas kan ik je met dat eerste niet helpen. Ik ben een sukkel met mijn haar, soms zit het prachtig en dan heb ik geen idee hoe het kan. En 90% van de tijd zit het rot.
Ik kende het woord Toko niet tot vorig jaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ze bij de Toko halen en dan valt het wel mee. Je doet er lang mee en ze zijn omnomnom.
Dit is verbazingwekkend diepzinnig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het leven blijft mysterieus, dat houdt het spannend :$
Dus pesto is een van de dingen die pre-fab goedkoper zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom zei ik: niet als je het in 1x aan moet schaffen
maar veel hebben mensen al in huis en je hebt geen mega hoeveelheden nodig (behalve van de basilicum)
Hahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt ze echt een kleuter en moesten haar vriendinnen haar de vorige keer ook in de gaten houden. Ik wil dat eens zien
Hoe brakker ik ben, hoe toffer mijn haar zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat niet poep, jouw haar zit altijd goed.. Zelfs een justoutofbedlook staat jou nog uiterst charmant
Gelukkig ben jij totaal niet bevooroordeeld in dit geval.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat niet poep, jouw haar zit altijd goed.. Zelfs een justoutofbedlook staat jou nog uiterst charmant
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik kende het woord Toko niet tot vorig jaar
Ik had het juist eerst gegoogled en er staat steeds dat er nog veel discussie over isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom mensen gapen is heel simpel, google daar maar eens op. Heeft te maken met zuurstof naar je hersenen. En honden doen het voor de sympathie naar hun baasjes! Helaas kan ik je met dat eerste niet helpen. Ik ben een sukkel met mijn haar, soms zit het prachtig en dan heb ik geen idee hoe het kan. En 90% van de tijd zit het rot.
Neuh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij totaal niet bevooroordeeld in dit geval.
Ik heb soms m'n momentenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is verbazingwekkend diepzinnig.
[..]
Dus pesto is een van de dingen die pre-fab goedkoper zijn?
Handig om te weten.
Mijn haar zit nooit leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe brakker ik ben, hoe toffer mijn haar zit.
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij totaal niet bevooroordeeld in dit geval.
Nee Tamme Asser, het is gewoon zo.. Deal with itquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]are u fucking kidding me! Stro. Net stro. Ik kan alleen maar stro zeggen. Of afro.
Dat klopt, maar ik vind dat gewoon de meest logische theorie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had het juist eerst gegoogled en er staat steeds dat er nog veel discussie over is
nee hoor, als je om zou rekenen nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is verbazingwekkend diepzinnig.
[..]
Dus pesto is een van de dingen die pre-fab goedkoper zijn?
Handig om te weten.
Je haar zit ook goed. Vooral als je er niks mee doet eigenlijk. Maar dat komt gewoon omdat het stijl is en het valt gewoon rond je gezicht. Netjes enzo. Mijne niet. Staat elke kant uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb soms m'n momenten
[..]
Mijn haar zit nooit leuk
[..]
Nee
Srs, maakt geen fuck uit wat ze wel of niet met d'r haar doetMe jelly
[..]
Nee Tamme Asser, het is gewoon zo.. Deal with it
Mijn haar zit zo in de ochtend:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Srs, maakt geen fuck uit wat ze wel of niet met d'r haar doetMe jelly
Nee, de olijfolie kost niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, als je om zou rekenen niet
een fles olijfolie is 4 euro of zo ja, een scheut is dan 0.0021324435 cent of zo
Thnx.. Mja, ik vind het veel te vlak en melkboerhondenhaar iigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je haar zit ook goed. Vooral als je er niks mee doet eigenlijk. Maar dat komt gewoon omdat het stijl is en het valt gewoon rond je gezicht. Netjes enzo. Mijne niet. Staat elke kant uit.
Heb je t al zo lang?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn haar zit zo in de ochtend:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, de olijfolie kost niks.
Maar de basilicum, de kaas en de pitten wel.
Okay.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thnx.. Mja, ik vind het veel te vlak en melkboerhondenhaar iig
En dat het een beetje ruig zit bij je, dat vind ik juist leukEn t staat mijns inziens ook niet slordig ofzo
Zolang ik maar niet iedereen de liefde verklaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha
Nja, wanneer je t dan WEL gaat doen; ik hoor het graag tegen die tijd
Yw, sletjequote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet iedereen de liefde verklaar.
Nee oke, daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
In België wordt dat sowieso minder gebruikt
Koop een plantje (ook handig voor in sauzen) en je basilicum kost ook bijna niks (als je de plant niet meteen vermoord) en een stuk kaas is ook maar een paar euro en er gaat wederom niet zo veel inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn haar zit zo in de ochtend:
[ afbeelding ]
[..]
das een voordeel van man zijn. Elke 3 weken de tondeuse erop en voila.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn haar zit ook altijd kut
Ik heb al 100000 manieren om krullen te maken geprobeerd
vannacht weer zo'n 'no heat curls!!' manier van een prachtig meisje op youtube
Ik heb hooguit golven
Nee. Ben vorige maand ofzo naar de kapper geweest. Is nu maar 10 cm.quote:
Ja, het is gewoon duur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef Macrador het volgende:
Mijn haar zit ook nooit goed
[ afbeelding ]
precies!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon duur.
Maar van de rest van de Parmezaanse kaas maak je risotto. De basilicum is heerlijk bij je pasta of op je eigen pizza's. En pijnboompitjes zijn heerlijk bij alles.![]()
Als je het zo doet is het weer niet zo duur.
Laat eens weer lang groeien? Dat wil ik meemakenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ben vorige maand ofzo naar de kapper geweest. Is nu maar 10 cm.
Maar toen ik lang haar had, zat het altijd zo. Ochtenden waren een bitch.
Ik kan die planten nooit levend houden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Koop een plantje (ook handig voor in sauzen) en je basilicum kost ook bijna niks (als je de plant niet meteen vermoord) en een stuk kaas is ook maar een paar euro en er gaat wederom niet zo veel in
Pijnboompitten zijn duur ja
maar zoals gezegd ga naar de toko
dan speel je op zijn minst gelijk tegen een potje en de smaak is zo veel beter!
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon duur.
Maar van de rest van de Parmezaanse kaas maak je risotto. De basilicum is heerlijk bij je pasta of op je eigen pizza's. En pijnboompitjes zijn heerlijk bij alles.![]()
Als je het zo doet is het weer niet zo duur.
Zolang het geen stekeltjeskapsel wordt...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn haar word ook weer te lang
Niet praktisch maar wel mooi
Ik twijfel elke dag of ik er een stuk af moet knippen
Als ik dat krullen nou eens onder de knie zou krijgen hield ik het wel lang
Zeker wel.. Ben spontaan m'n tepels aan het betasten :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vind je mijn blonde lokken van 5 jaar geleden niet mooi?
brrr echt nooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zolang het geen stekeltjeskapsel wordt...
Vulgair weer dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel.. Ben spontaan m'n tepels aan het betasten :$
Hier ook, groeit als koolquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn haar word ook weer te lang
Niet praktisch maar wel mooi
Ik twijfel elke dag of ik er een stuk af moet knippen
Als ik dat krullen nou eens onder de knie zou krijgen hield ik het wel lang
That's my girlquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brrr echt nooit
korter dan op de schouders durf ik sowieso niet. Dat vind ik al mega kort
Helemaal mee eens, er staat veel te veel windquote:
Ik had toen wel meer sjans met de dames. Dat wel. Lang haar, baard, metal shirtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat eens weer lang groeien? Dat wil ik meemaken
Spijtig dat ik je moet vertellen dat het niet echt mijn haar was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe nicequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had toen wel meer sjans met de dames. Dat wel. Lang haar, baard, metal shirts
Van die mensen die je op straat aanspreken en zeggen: gaaf shirt man!ga je nog naar het optreden volgende week in Tilburg?
[ afbeelding ]
Mooie tijden waren dat.
Maar nee, ik probeer nu professioneel er uit te zien voor een baan enzo.
Anticlimaxquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Spijtig dat ik je moet vertellen dat het niet echt mijn haar was.
wij geven ook veel te veel uit aan etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Myraela het volgende:
Daarbij is "lekker" eten vaak wel wat duurder, zeker als je er niet efficiënt mee om gaat.
Laatst voor het eerst zalm gekocht op de markt. 500 gram, 9 euro. Prima prijs. Totdat die het vel er voor me af haalde en er thuis nog maar 300 gram van over was. Dan vind ik het ineens weer achterlijk duur.
de tijd dat je niet hoeft te werken bedoel je? Of nja,, aanweZig zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Tijd gaat veel te snel! Ik ga maar eens douchen.
dan zou ik maar 20 sept weg blijven bij de 013quote:
Ik moet zo gaan studeren, maar ik wil nog even kunnen lui zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de tijd dat je niet hoeft te werken bedoel je? Of nja,, aanweZig zijn
sowieso niet zomaar iemand....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet iedereen de liefde verklaar.
Incubatequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan zou ik maar 20 sept weg blijven bij de 013
+1.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan die planten nooit levend houden.
Met deze M.I. kom ik de dag ook wel weer doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zorg graag voor een beter en gemoedelijker leven, hier op da FOK!zquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Met deze M.I. kom ik de dag ook wel weer door
Ik had de mijne te veel water gegevenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
Daarom ga ik nu even weg, voordat het TE gemoedelijk wordt![]()
Volgens mij heb ik dat ook gedaan. hij begon van onderen te rotten. op een gegeven moment viel hij omquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had de mijne te veel water gegevenHij was in een soort van moes veranderd
ik ga er heenquote:
rhubarbje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben ook een campus kroeg maar die is laaaaaaaaaaaaaame!
eeuuh... tnx?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
rhubarbje.
Stiekem aanbid ik jouw mooie posts.
Jij kan straks niet meer zitten met al die verenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eeuuh... tnx?
dat was toch helemaal geen goeie of leuke post? haha
Nee, ik bedoelde je reacties op topics, voornamelijk in R&P geloof ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eeuuh... tnx?
dat was toch helemaal geen goeie of leuke post? haha
oh! nou tnx!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde je reacties op topics, voornamelijk in R&P geloof ik.
Geen probleem. Je bent lekker direct, ik hou daarvan.quote:
X?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso niet zomaar iemand....
Maar je hebt kans dat je ineens een arm om je beste vriend heen slaat. "zeg gappie, vertel ik jou weleens dat ik echt van je hou? als een broeder he. Echt je bent een topgozer man"
Het is echt niet zo heel boeiend hoor.quote:
Ik ga het ook doen hoor, maar een goed moment vinden dat voor beiden past is even vervelend. Het staat nu waarschijnlijk op nieuwjaar vast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is echt niet zo heel boeiend hoor.Gewoon doen, niet twijfelen. En anders niet doen. Bam.
Prima. Gewoon lekker relaxed mee omgaan. Evenals alle andere drugs overigens. Nooit stressen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen hoor, maar een goed moment vinden dat voor beiden past is even vervelend. Het staat nu waarschijnlijk op nieuwjaar vast.
Het enige waar ik soms om kon stressen was controle, maar als ik weet dat ik in een goeie omgeving zit is er dat niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prima. Gewoon lekker relaxed mee omgaan. Evenals alle andere drugs overigens. Nooit stressen.
Controle echt geen last van. Ook al heb je x op, dan nog heb je controle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Het enige waar ik soms om kon stressen was controle, maar als ik weet dat ik in een goeie omgeving zit is er dat niet.
oow ik niet ik zag dingen die er niet waren en werd helemaal panischquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef rival het volgende:
Zelfs onder invloed van paddo's had ik nog controle.
Dat klinkt echt niet goed man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik niet ik zag dingen die er niet waren en werd helemaal panisch
Ging het lekker dan? Je lijkt wel een puber hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
wopwopwop 2e schooldag ook weer gehad![]()
goedemiddag iedereen
aldo op versiertoer![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik niet ik zag dingen die er niet waren en werd helemaal panisch
Op je 2e dag al?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
wopwopwop 2e schooldag ook weer gehad![]()
goedemiddag iedereen
aldo op versiertoer![]()
ik voel me ook weer een puberquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ging het lekker dan? Je lijkt wel een puber hier.
hahahahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik voel me ook weer een puberik heb van 9 tot 3 les
![]()
op zich ging het wel, maar er zit wel een leuk meisje in de lesdus die moet ik nog ff hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |