SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ze vindt het gewoon tijdsverspilling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is juist niet onnozel.
Wie weet is je moeder juist bang voor haar eigen (gebrek aan) intelligentie?
Nee, ze doet het zo vaak.quote:
Arme Dqdquote:
Nee, het is echt hopeloos.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, wijsheid komt met de jaren gaat hier dus niet op
Dat beweer ik niet, hoewel ik het ook vast niet verkeerd doe :$quote:
Kennis opdoen is nooit tijdverspilling!! Ik moedig dat juist aan bij mijn zoon!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ze vind het gewoon tijdsverspilling.
Impliceer je nu dat ze een slet is?quote:
Je lijkt op je vader neem ik aan?quote:[..]
Arme Dqd
[..]
Nee, het is echt hopeloos.
Nee, dat zegt iequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kennis opdoen is nooit tijdverspilling!! Ik moedig dat juist aan bij mijn zoon!
[..]
Impliceer je nu dat ze een slet is?
[..]
Je lijkt op je vader neem ik aan?
Och gut, daar hebben we Fas weer hoorquote:
quote:
Daar kan Watertornado je wel bij helpenquote:
Voor een Russisch importbruidje?quote:
quote:
Ik weet slechts wat ik op FOK! te horen krijg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Impliceer je nu dat ze een slet is?
[..]
Je lijkt op je vader neem ik aan?
Ja!!quote:
Heb je de melkboer wel eens ontmoet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]gvd
[..]
Ik weet slechts wat ik op FOK! te horen krijg.
Nee, mijn vader heeft zijn middelbare school niet afgemaakt. Mijn moeder wel.
Ik kreeg overlangs nog het verwijt dat ik te weinig over mezelf vertel of over mijn studie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen een jasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Help me nu maar met mijn kledingstress!!
dank je.. De rest ziet er niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Fascination het volgende:
GvsE, jij hebt best een mooi hoofd.
Wat stomquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik kreeg overlangs nog het verwijt dat ik te weinig over mezelf vertel of over mijn studie.
Ik vertel te veel over dingen die ik opzoek of hoor van vrienden over dingen zoals zwarte gaten en biologie en nieuwe technologie enzo.
Stiekem wel een beetje dankzij mijn vriendin ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor een Russisch importbruidje?
Ik heb geen lange jas!!quote:
Tja, daar kan ik niet over oordelen, he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank je.. De rest ziet er niet uit
Je weet nu al dat je haar niet als bruid wil maar er liever 1 uit Rusland haalt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Macrador het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje dankzij mijn vriendin ja.
je mag mijn rode lenen zolang er geen vlekken op komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen lange jas!!
Dat idee had ik zelf natuurlijk ook allang
ik zeg het alleen maar...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet over oordelen, he.
Erfelijkheid is maar één factor. Toeval, eten, omstandigheden om je te ontplooien en persoonlijkheid zijn vrij belangrijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de melkboer wel eens ontmoet?
1) kan je zorgen dat die voor donderdag hier is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag mijn rode lenen zolang er geen vlekken op komen.
Ik vind na middernacht niet het meest geschikte tijdstip op heel serieus op een grapje te reagerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfelijkheid is maar één factor. Toeval, eten, omstandigheden om je te ontplooien en persoonlijkheid zijn vrij belangrijk.
Oké, ik snap de hint.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
Ga jij trouwens eens even RTS kijken Fas.. Godnondeju
1) neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) kan je zorgen dat die voor donderdag hier is?
2) ik kan niks garanderen
Real Time Strategy?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dqod het volgende:
Ga jij trouwens eens even RTS kijken Fas.. Godnondeju
Okay.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind na middernacht niet het meest geschikte tijdstip op heel serieus op een grapje te reageren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je haar niet als bruid wil maar er liever 1 uit Rusland haalt?
Ja, op je knietjesquote:
Ranking the Stars.quote:
.....................quote:
Nice one.quote:
Zoiets zal het wel worden jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1) nee
2) dan misschien een mooie jurk zonder ondergoed?
quote:
n_nquote:
Haske leuk toen Loretta Schrijver meedeed :$quote:
Tamashii.quote:
Een programma voor, door en over tokkiesquote:
Ja.. bedanktquote:
Wat is het idee van het programma etc? Heb geen zin in googlen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een programma voor, door en over tokkies
Oh meid, echt, wat een verschrikkelijk figuur ben je ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een programma voor, door en over tokkies
Welk van deze beroemdheden zuipt het meest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat is het idee van het programma etc? Heb geen zin in googlen.
Ok een slecht kutprogramma dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk van deze beroemdheden zuipt het meest.
De beroemdheden zetten zichzelf dan op een lijst van 1 tot 10.
Zoiets ongeveer
Op mijn ander forum zou ik *aai* zeggen, maar ik weet niet of dat hier ook wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh, zo ben je heel vrolijk en zo is al die vrolijkheid verdwenen.
En dat allemaal omdat facebook je even duidelijk maakt dat iemand vandaag jarig zou zijn
Dit jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk van deze beroemdheden zuipt het meest.
De beroemdheden zetten zichzelf dan op een lijst van 1 tot 10.
Zoiets ongeveer
Wauw gelijk op de man. Sympathiek en gezellig jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh meid, echt, wat een verschrikkelijk figuur ben je ook.
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Op mijn ander forum zou ik *aai* zeggen, maar ik weet niet of dat hier ook wordt gewaardeerd
Dat heb ik toen gelezen ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Vandaag zou hij jarig zijn
Goed voorbeeld doet volgen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw gelijk op de man. Sympathiek en gezellig jij.
Ik heb het over een programma. Maar begrijpend lezen en je mening soms voor jezelf houden is lastig!quote:
Je snapt m'n reactie niet, verrassend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het over een programma. Maar begrijpend lezen en je mening soms voor jezelf houden is lastig!
Oh gut, internet zou verboden voor jou moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapt m'n reactie niet, verrassend.
Ik heb het toen meegemaakt. Ben er weken goed kapot van geweestquote:
Veel plezier met quasi-intellectueel doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh gut, internet zou verboden voor jou moeten zijn.droom lekker schatje!
Lijkt me zwaar. Ik vind het altijd wat stom klinken zo sterkte van random mensen, maar sterkte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths
Vandaag zou hij jarig zijn
heeft een nachtje slaap geholpen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh rotavond opeens even!
Ik zit nu gewoon oude radio ONZ topics terug te lezen![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh rotavond opeens even!
Ik zit nu gewoon oude radio ONZ topics terug te lezen![]()
Ja die dode vriend van me leeft opeens weer na een nachtje slaap!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
heeft een nachtje slaap geholpen?
ik las het net in dat topicquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die dode vriend van me leeft opeens weer na een nachtje slaap!!![]()
![]()
![]()
Valt mee!!quote:
regen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee!!
Ik werd om 7 uur wakker van de regen!
Dat was om 7 uur, dikke hoosbui. Als die over Rotterdam zou gaan dan had je hem allang gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
regen?![]()
dat trekt toch niet over Rotterdam he?
*zucht* Ik doelde op je rotgevoel of dat gezakt was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die dode vriend van me leeft opeens weer na een nachtje slaap!!![]()
![]()
![]()
Hij is nog steeds dood en vandaag zou hij jarig zijn. Nee, dit gevoel blijft echt nog wel ff hangen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
*zucht* Ik doelde op je rotgevoel of dat gezakt was.
hier lag ook al beste plas water inde stratenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee!!
Ik werd om 7 uur wakker van de regen!
+1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
Vorige week hoorde ik niemand over Friso, dat het zo zielig was dat hij nog steeds in coma lag bijvoorbeeld. NIEMAND dacht vorige week aan Friso.
en nu vind iedereen het zo zielig? Ik kan daar niet zo goed mee omgaan.
Ik merk er weinig van dat mensen het zielig vinden, het is niet alsof niemand dit had zien aankomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
Vorige week hoorde ik niemand over Friso, dat het zo zielig was dat hij nog steeds in coma lag bijvoorbeeld. NIEMAND dacht vorige week aan Friso.
Sterkte schatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nog steeds dood en vandaag zou hij jarig zijn. Nee, dit gevoel blijft echt nog wel ff hangen!
Ik ben blij dat zijn kinderen er nu een punt achter kunnen zetten. Die zijn veel te jong om hier goed mee om te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
hij is al dood sinds vorig jaar februari, tenminste, dan zou bij de rest van de wereld de stekker eruit gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van dat mensen het zielig vinden, het is niet alsof niemand dit had zien aankomen.
en mabel idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zijn kinderen er nu een punt achter kunnen zetten.
Het is EINDELIJK over, hard, maar een andere uitkomst was er gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef rival het volgende:
OEH nu is ze weer singlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |