quote:
Carlton dancequote:
ik zag het inderdaad pas nadat ik mijn reactie had geplaatstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MUZ / Wat luister je nu? #2049 -Sexy Zwoele Zomer!!
geef niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zag het inderdaad pas nadat ik mijn reactie had geplaatstmijn weloprechtgemeende excuses
ohjaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat vrouwen ook als bouwvakkers mogen zuipen?
Hey, nieuw Forest Swords spul, kek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, nieuw Forest Swords spul, kek.1) vette biceps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) prachtig shirt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
[..]
Hey, nieuw Forest Swords spul, kek.Die plaat gaat zo ziek vet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De LP staat al in bestelling
ze zijn fucking nice.
quote:
Oeh, daar had ik gisteren overheen gelezen, zo ook even bestellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:01 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Die plaat gaat zo ziek vet wordenDe LP staat al in bestelling
En nu heel wat andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
Heb eigenlijk alleen maar nare associaties met dit nummer...
quote:
Ik kan niet stoppen met luisteren naar dat nummer. En dat heb ik ook met films. Als ik een film leuk vind, kijk ik hem steeds vaker en vaker. Dat is wel alleen met films waar ik dan emotioneel iets mee heb, niet gewoon 'een leuke' film.quote:
Achterlijk last.fm corrigeert dat naar Orson Wellesquote:
Lekker, lekker..quote:
Hey, wat doe je nu?!quote:
Sorry,quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hey, wat doe je nu?!Dit is een nummer waar ik altijd van moet huilen, alleen al om de melodie
Tekst durf ik (nog) niet te luisteren/lezen
Je wordt bedankt
Ot: Hoopvolle, doch rustige tegenhanger in een aangeschoten bui in de hoop wat weer van het LL gevoel vrij te kunnen maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |