En anders de haartjes van een ander tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee daarom en het was ook best een lekker wijf zal vast wel al haartjes op haar kut gehad hebben.
Callie, je grote actiefiguur Pattrick de Massaverkrachter zit nu ook op Twitter.twitter:P_S_Kluivert twitterde op maandag 12-08-2013 om 22:22:41One of the best strikers at the moment @falcao @ Thiago @europaleague http://t.co/99tHFf5XId reageer retweet
En moordenaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, je grote actiefiguur Pattrick de Massaverkrachter zit nu ook op Twitter.twitter:P_S_Kluivert twitterde op maandag 12-08-2013 om 22:22:41One of the best strikers at the moment @falcao @ Thiago @europaleague http://t.co/99tHFf5XId reageer retweet
Whut?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had al een vaas in d'r kut zelfs
quote:he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie Oh wat leuk. :p less than a minute ago
wat is ditquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie
Wtf is dit?
Typisch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie loopt er nou nog steeds te kutten
[..]
Het wordt nou een beetje vervelendquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken nog wel wat figuren die van buitenaf meelezen.
Ja, iets in haar kut.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Google afbeelding op haar naam
Wiens naam?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Google afbeelding op haar naam
Ik accepteer je verontschuldiging voor deze keer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry voor de beschuldiging, ik snij nu een vinger eraf.
Mag jij wel al naar de kroeg dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was het iig niet, ik was aan het darten in de kroeg wat overigens ontzettend kut ging
kinderfeestjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel al naar de kroeg dan?
Kinderkorting alles.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel al naar de kroeg dan?
*neem je zwemspullen meequote:
Ik ben van vreugde wezen skiënquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Miertje88 het volgende:
wie heeft er ook gehuild en zichzelf gesneden en alles omdat friso dood is?![]()
![]()
![]()
Ik deed een dutjequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Miertje88 het volgende:
wie heeft er ook gehuild en zichzelf gesneden en alles omdat friso dood is?![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat er een sneeuwbaleffect van uit gaat en Albert Verlinde next in line is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Miertje88 het volgende:
![]()
![]()
Ja joh, geen lawinegevaar hier tog gr grquote:
Bij elk memorabel moment in de wereldgeschiedenis zit jij te internetten.quote:
Met nine eleven nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij elk memorabel moment in de wereldgeschiedenis zit jij te internetten.
RIP aan de nabestaande.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ga ik sowieso kapot van spierpijn
Je hebt jezelf lekker opgeblazen ja?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ga ik sowieso kapot van spierpijn
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit op korfbal ben ik nou gay.. xjes stinho Nee hoor moppie. less than a minute ago
Ik ga chillen in de lobby, ga je mee? groetjes Rens Ik kom eraan. less than a minute ago
kom je logeren en spelen met mijn badeendjes? kwek kwek Nee bedankt. 1 minute ago
he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie Oh wat leuk. :p 10 minutes ago
Oke kan degene nu echt kappen?
jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt jezelf lekker opgeblazen ja?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Toen werd net je luier verschoond
Je weet dat als er zo'n site hier gepost wordt dat het wel even duurt voor zoiets weer stopt he? Laat gaan man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit op korfbal ben ik nou gay.. xjes stinho Nee hoor moppie. less than a minute ago
Ik ga chillen in de lobby, ga je mee? groetjes Rens Ik kom eraan. less than a minute ago
kom je logeren en spelen met mijn badeendjes? kwek kwek Nee bedankt. 1 minute ago
he dushi ik heb een woonboot, gr gr smoofie Oh wat leuk. :p 10 minutes ago
Oke kan degene nu echt kappen?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je weet dat als er zo'n site hier gepost wordt dat het wel even duurt voor zoiets weer stopt he? Lat gaan man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |