Wacht op de consumerversie,quote:Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef JDx het volgende:
Ding al binnen? Ik wil hem ook bestellen eigenlijk.
Maak zelf ook 3D interieuren e.d. dus zie er wel mogelijkheden voor.
En ik wil er natuurlijk mee gamen.
Niet eens een beetje door je eigen 3D creaties lopen ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de non-HD versie, nog maar weinig mee gedaan eigenlijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb hem al een tijdje en is erg leuk om mensen erin te zetten
Vooral oudere mensen is erg grappig om te zien xD Een moeder van een vriend ging gillend de achtbaan in. Een vriend sloeg om zich heen toen er ineens een haai aan kwam zwemmen.
Een ander wilde tegen de muur in het spel leunen en viel bijna om.
Er zijn ook zat leuke spellen mee te spelen al merk je wel dat de resolutie te slecht eigenlijk is voor echt goede virtual reality. Kan niet wachten op de 1080p of zelfs 4k versie.
Ik denk nog wel hoger, het scherm wordt uitgesmeerd over een groot deel van je gezichtsveld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
Wil dit een succes worden dan zal de resolutie op zn minst naar 1080P moeten lijkt me ja.
Elk oog heeft een ander scherm toch, dat is het idee van 3D.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef BurnaBoy het volgende:
1080p per oog is een leuk doel. Eigenlijk slaan 16/9 resoluties in de rift nergens op. Je wil er een 32/9 paneel in hebben zodat je 16/9 per oog hebt.
In de rift niet. In andere HMDs wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Elk oog heeft een ander scherm toch, dat is het idee van 3D.
Het nadeel daarvan is weer dat je een monster van een pc nodig hebt om die resoluties op 60fps te draaien met elke moderne game.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef JDx het volgende:
Oh ik zie het, ja een sherm zou op z'n minst dan 2560x1440 ofzo moeten zijn, wat is die extra high def widescreen nu? Maar inderdaad liever 4000x1500 ofzo.
Plus dat er twee viewports gerenderd moeten worden, inclusief lighting etc.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is weer dat je een monster van een pc nodig hebt om die resoluties op 60fps te draaien met elke moderne game.
Die heb ik gelukkig wel. Sowieso moet je wel een goede pc hebben om goede 3D graphics te laden. Realtime dan en wil het een beetje echt lijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is weer dat je een monster van een pc nodig hebt om die resoluties op 60fps te draaien met elke moderne game.
Eh, nee, das nou net de truc bij de Rift... 1 plaatje renderen met 2 perspectieven. Kan allemaal met dezelfde renderpasses.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Plus dat er twee viewports gerenderd moeten worden, inclusief lighting etc.
Ah, cool! Op zich klinkt dat ook een stuk logischer, nu ik erover nadenkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee, das nou net de truc bij de Rift... 1 plaatje renderen met 2 perspectieven. Kan allemaal met dezelfde renderpasses.
Het gaat er komen:quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
Wil dit een succes worden dan zal de resolutie op zn minst naar 1080P moeten lijkt me ja.
De quake demo die ik speelde werkte vrij simpel. Gewoon waar je keek daar liep je ook naar toe. Als je de controller gebruikte om te lopen. Een snelle 180 wordt vrees ik een knop indrukkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef very het volgende:
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
Porno!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef very het volgende:
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
Heb er verschillende games mee gespeeld, en inderdaad zijn cockpit games verreweg het meest geschikt imo. De beleving is gewoon veel beter. Maar ook bijvoorbeeld de bioscoopsimulator en Alone is goed geslaagd omdat je in het spel ook een zittende houding hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef very het volgende:
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |