abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134371920
Heb hem al tijdje binnen, maar zo te zien moet ik hem snel op marktplaats gaan gooien, want zodra de consumerversie aangekondigd wordt krijg je er geen cent meer voor.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:54:21 #52
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_134372686
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef JDx het volgende:
Ding al binnen? Ik wil hem ook bestellen eigenlijk.

Maak zelf ook 3D interieuren e.d. dus zie er wel mogelijkheden voor.

En ik wil er natuurlijk mee gamen.
Wacht op de consumerversie,

Een jaar geleden had je een devkit kunnen halen maar nu is die Consumerversie echt te dichtbij. Iig ergens 2014 verwacht ik zelf zo.

maar als je $300 in disposable income hebt kun je het ook nu wel doen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_134374620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de non-HD versie, nog maar weinig mee gedaan eigenlijk :@.
Niet eens een beetje door je eigen 3D creaties lopen ofzo?
pi_134386889
Ik heb hem al een tijdje en is erg leuk om mensen erin te zetten :P

Vooral oudere mensen is erg grappig om te zien xD Een moeder van een vriend ging gillend de achtbaan in. Een vriend sloeg om zich heen toen er ineens een haai aan kwam zwemmen.

Een ander wilde tegen de muur in het spel leunen en viel bijna om.

Er zijn ook zat leuke spellen mee te spelen al merk je wel dat de resolutie te slecht eigenlijk is voor echt goede virtual reality. Kan niet wachten op de 1080p of zelfs 4k versie.
pi_134387395
Wil dit een succes worden dan zal de resolutie op zn minst naar 1080P moeten lijkt me ja.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 18 december 2013 @ 14:57:22 #56
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_134404778
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef totalvamp het volgende:
Ik heb hem al een tijdje en is erg leuk om mensen erin te zetten :P

Vooral oudere mensen is erg grappig om te zien xD Een moeder van een vriend ging gillend de achtbaan in. Een vriend sloeg om zich heen toen er ineens een haai aan kwam zwemmen.

Een ander wilde tegen de muur in het spel leunen en viel bijna om.

Er zijn ook zat leuke spellen mee te spelen al merk je wel dat de resolutie te slecht eigenlijk is voor echt goede virtual reality. Kan niet wachten op de 1080p of zelfs 4k versie.
_O-
pi_134404984
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
Wil dit een succes worden dan zal de resolutie op zn minst naar 1080P moeten lijkt me ja.
Ik denk nog wel hoger, het scherm wordt uitgesmeerd over een groot deel van je gezichtsveld.

Wat bij deze devkit vooral irritant is is dat het een vrij groot scherm is, waardoor de pixels onderling een te grote afstand hebben van elkaar. Je krijgt dus een rasterwerking.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 18 december 2013 @ 16:21:33 #58
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_134407788
1080p per oog is een leuk doel. Eigenlijk slaan 16/9 resoluties in de rift nergens op. Je wil er een 32/9 paneel in hebben zodat je 16/9 per oog hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_134407922
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:21 schreef BurnaBoy het volgende:
1080p per oog is een leuk doel. Eigenlijk slaan 16/9 resoluties in de rift nergens op. Je wil er een 32/9 paneel in hebben zodat je 16/9 per oog hebt.
Elk oog heeft een ander scherm toch, dat is het idee van 3D.
  woensdag 18 december 2013 @ 16:24:37 #60
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_134407935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Elk oog heeft een ander scherm toch, dat is het idee van 3D.
In de rift niet. In andere HMDs wel.

En het idee van 3d is niet elk oog 1 scherm maar elk oog een beeld wat iets meer naar rechts/links staat zodat je dat verschil in afstand ziet.

Meeste hmds hebben dat inderdaad geimplementeerd door voor elk oog een scherm te hebben. De rift echter heeft maar 1 scherm, daarom is 1080 p op dat scherm ook niet voldoende. Ten hoogste acceptabel.
Het huidige scherm is meer proof of concept.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_134408101
Oh ik zie het, ja een sherm zou op z'n minst dan 2560x1440 ofzo moeten zijn, wat is die extra high def widescreen nu? Maar inderdaad liever 4000x1500 ofzo.
pi_134429478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:27 schreef JDx het volgende:
Oh ik zie het, ja een sherm zou op z'n minst dan 2560x1440 ofzo moeten zijn, wat is die extra high def widescreen nu? Maar inderdaad liever 4000x1500 ofzo.
Het nadeel daarvan is weer dat je een monster van een pc nodig hebt om die resoluties op 60fps te draaien met elke moderne game.
pi_134438836
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Het nadeel daarvan is weer dat je een monster van een pc nodig hebt om die resoluties op 60fps te draaien met elke moderne game.
Plus dat er twee viewports gerenderd moeten worden, inclusief lighting etc.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134447390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Het nadeel daarvan is weer dat je een monster van een pc nodig hebt om die resoluties op 60fps te draaien met elke moderne game.
Die heb ik gelukkig wel. Sowieso moet je wel een goede pc hebben om goede 3D graphics te laden. Realtime dan en wil het een beetje echt lijken.
  donderdag 19 december 2013 @ 23:19:16 #65
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134471236
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 05:53 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Plus dat er twee viewports gerenderd moeten worden, inclusief lighting etc.
Eh, nee, das nou net de truc bij de Rift... 1 plaatje renderen met 2 perspectieven. Kan allemaal met dezelfde renderpasses.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_134478339
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, nee, das nou net de truc bij de Rift... 1 plaatje renderen met 2 perspectieven. Kan allemaal met dezelfde renderpasses.
Ah, cool! Op zich klinkt dat ook een stuk logischer, nu ik erover nadenk :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134478371
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
Wil dit een succes worden dan zal de resolutie op zn minst naar 1080P moeten lijkt me ja.
Het gaat er komen:
http://www.dvice.com/2013(...)-display-development
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_134483689
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
People assume too much.
pi_134483862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef very het volgende:
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
De quake demo die ik speelde werkte vrij simpel. Gewoon waar je keek daar liep je ook naar toe. Als je de controller gebruikte om te lopen. Een snelle 180 wordt vrees ik een knop indrukken :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:28:09 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134484873
Loskoppelen van muis en headset lijkt mij persoonlijk de enige optie in shooters, of domweg headtracking uit in shooters. Anders wordt richten funest voor je nekspieren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_134484976
Ik denk dat ik voornamelijk sim games ga spelen, ETS2 enz. En natuurlijk RCT3 :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_134485946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef very het volgende:
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
Porno!
pi_134490358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef very het volgende:
Ik zie potentie in racegames, maar shooters lijken me toch vreemd. Als je dan opzij kijkt, draait je ingame gun dan mee? Moet je ook fysiek 180 graden omdraaien om ingame 180 graden te draaien?
Heb er verschillende games mee gespeeld, en inderdaad zijn cockpit games verreweg het meest geschikt imo. De beleving is gewoon veel beter. Maar ook bijvoorbeeld de bioscoopsimulator en Alone is goed geslaagd omdat je in het spel ook een zittende houding hebt.

iRacing en in het bijzonder Lunar Flight (vooral vanwege de manier waarop je de cockpit (die ook schermen en knoppen links en rechts van je lichaam heeft) bediend), vind ik echt ernorm gaaf. Alleen merk je bij bijvoorbeeld iRacing heel erg de beperking van de resolutie (je mist je rempunten omdat bochten niet in te schatten zijn van tevoren).
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134490523
Alhoewel het ook wel enórm gaaf was om in HL2 rond te lopen ;) De grootte van dingen komt zoveel beter over met een Rift op je hoofd.. Alleen ik word misselijk van de muisbewegingen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134493650
Kan flight simulator X (dus niet de nieuwste) gemod worden voor de oculus?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')