oh ja dat kanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
hij staat bij mij voorlopig ook in de planning!
vicky, samen rijden??![]()
Ik kan je sowieso in Arnhem ophalen. Scheel weer de helft aan reizen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:57 schreef Lonaa het volgende:
Indien vervoer/geld/plek om te overnachten (streep door wat niet van toepassing is) Ik ook!
Dat is sowieso superfijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso in Arnhem ophalen. Scheel weer de helft aan reizen.
En als je terugreis dezelfde dag niet lukt heb ik waarschijnlijk ook nog wel een slaapplek!quote:
Dat zou helemaal mooi zijn, want daar maak ik me het meeste zorgen over, dat ik niet meer thuis kom. Freaking uithoek dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En als je terugreis dezelfde dag niet lukt heb ik waarschijnlijk ook nog wel een slaapplek!
Daar hoef je je niet druk om te maken hoor, komt wel goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn, want daar maak ik me het meeste zorgen over, dat ik niet meer thuis kom. Freaking uithoek dit.
juh.. vanuit den haag naar arnhem en dan weer naar gilze is een beetje.... ehhhe om ? ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Oh trouwens, Joycie neemt me mee vanaf Arnhem.
Ga er maar vanuit dat ik kom hoor.
Wat heb je voor maat? Kan wel iets voor je apart houden...quote:
Meebrengen danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:01 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb ook nog wel een en ander liggen in verschillende maten. Te groot en te klein.
Ik heb maar liefst 3 (en misschien wel 4) winterjassen in die maat in de aanbieding... En een zomerjas, en een ribjasje, en en en... Echt zo veel te veel :pquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had ik toch bijna gemist dat er een topic is voor mijn allereerste meet![]()
Ik heb dringend een nieuwe winterjas nodig in maar 46. En een zomerjas maar dat heeft tegen die tijd niet zo veel zijn meer
Ik kan iemand meenemen vanaf station Dordrecht. Of vanaf Gilze-Rijen, mocht er iemand niet zo makkelijk kunnen lopen.
Ik hou van mensen die veel kleding hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst 3 (en misschien wel 4) winterjassen in die maat in de aanbieding... En een zomerjas, en een ribjasje, en en en... Echt zo veel te veel :p
Haha, het rotte is dat het allemaal eerst ga verhuizen om daarna weg te geven/om te ruilen... Vriendlief dacht dat die twee dozen weg konden, maar nah-ah, die zijn voor julliequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die veel kleding hebbenEn helemaal van mensen die kleding over hebben!
Goede vraag... Hoe laat zullen we doen? Mij maakt het niks uit, maar er moeten wel nog aardig wat mensen terug naar huis.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf & tot hoe laat is het eigenlijk?
Misschien kan ik na de fotoshoot (als we niet gaan borrelen tenminste) nog komen.
Kerelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:42 schreef Sometimes het volgende:
Ik wil eigenlijk ook graag komen, maar zit er een beetje mee dat ik dan de enige haan in het kippenhok ben (al begrijp ik dat de man/vriend van Tink er ook is, dat scheelt alvast).
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kerels
Misschien komt de man van sq ook wel mee. Das n schatje.
Wouldn't betquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kerels
Misschien komt de man van sq ook wel mee. Das n schatje.
Welke vreetschuur? Er zijn er een paar bij waar je echt niet heen wilt...quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga de dag voor de meet naar een of andere vreetschuur in Tilburg. Ik geloof niet dat ik me slank ga voelen die zaterdag
Het heet Etenstijd. Een vriendin is dan jarig en wil met zijn allen uit eten. Ze is daar een paar keer geweest en zegt dat het wel een vreetschuur is maar dat het eten goed is en ze er altijd dingen eet die ze nauwelijks ergens anders tegen komt, eland enzo. We gaan met een grote groep dus het zal vast wel gezellig worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Welke vreetschuur? Er zijn er een paar bij waar je echt niet heen wilt...
Etenstijd is best te doen, maar sla het toetjesbuffet maar over, dat is de kcals meestal niet waardquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het heet Etenstijd. Een vriendin is dan jarig en wil met zijn allen uit eten. Ze is daar een paar keer geweest en zegt dat het wel een vreetschuur is maar dat het eten goed is en ze er altijd dingen eet die ze nauwelijks ergens anders tegen komt, eland enzo. We gaan met een grote groep dus het zal vast wel gezellig worden.
Thanks, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Etenstijd is best te doen, maar sla het toetjesbuffet maar over, dat is de kcals meestal niet waard
Dat scheelt alleen maar sjouwenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben mijn kledingkast vast aan het uitzoeken voor de Meet maar kom er achter dat ik toch wel echt heel veel verwassen kleding heb dat echt klaar is voor het leger des heils.
Dat is een ding dat zeker is!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt alleen maar sjouwen
jaquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
hey, heb ik nou een rel gemist vorige week?
Ja... Maar is al weer opgelostquote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook 8(quote:Op woensdag 4 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem wel wijn meequote:Op woensdag 4 september 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb er zin in!
Ik ga iig niet te veel eten regelen, als iedereen vanaf 15:30 uur ofzo komt binnendruppelen, dan kunnen er vast wat mensen wat lekkers mee brengen.
Ik zorg wel voor koffie/thee en er is vast ook nog bier en aanlenglimonade in huis. Als er andere wensen zijn, dan moeten jullie even roepenOok als je eten meebrengt btw, dan kunnen we even kijken dat er voor de vegan en lactose-intoleranten onder ons ook genoeg is...
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Heel dit topic gemist!
Vooralsnog staat de meet op mijn kalender hoor!
Ik hoop ook dat ik er blij van wordquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef Tink89 het volgende:
Heb btw (alweer!!!) een hele doos jassen en jasjes en colbertjes en en en en.... ingepakt voor de meet.
Hoop zo dat jullie er blij van worden!
Was het eigenlijk nog lekker?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het onthouden
Wat heb je voor maat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik er blij van word
Ik ga daar de dag voor de meet naar toe, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Was het eigenlijk nog lekker?
En wil je een modje de laatste aanmeldingen nog even in de op zetten? Iig Be en Sometimes?
Perfectquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga daar de dag voor de meet naar toe, ben benieuwd.
Ik heb maat 46.
Dan blijf ik nog wel even een maatje dikker, da's makkelijker met het verdelen van Tinks kleding.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de OP aangepast.
En heb hopelijk tegen die tijd maat 44.![]()
Euh?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook weer dikker!
Al hoop ik dat ten tijde van de meet weer kwijt te zijn
Al heb ik daar een hard hooft in
Soms hoort het er bij, dikker - dunner - dikker: circle of life!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook weer dikker!
Al hoop ik dat ten tijde van de meet weer kwijt te zijn
Al heb ik daar een hard hooft in
ohw/.. dan rijd ik niet met je meequote:Op dinsdag 17 september 2013 16:06 schreef Vicky het volgende:
Ik kan helaas niet. Heb een verjaardag.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het had allemaal niet de gewenste uitkomst
Voor zover ik nu zie kom ik ook met de trein... zullen we vanaf utrecht samen treinen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef BananaPancake het volgende:
Ik wist helemaal niet dat we hier een apart topic voor hadden. Maar ik zou ook graag komenkom dan met de trein.vanuit Utrecht
ja lijkt me gezellig!quote:Op woensdag 18 september 2013 06:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor zover ik nu zie kom ik ook met de trein... zullen we vanaf utrecht samen treinen?
Leukquote:
Ik heb volgens mij ergens geroepen vanaf een uur of 15:30quote:Op donderdag 19 september 2013 18:29 schreef BananaPancake het volgende:
Wat voor tijdstip gaan we eigenlijk meeten? Ik heb ook een andere afspraak die dag zie ik numaar wil het liefst naar allebei!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Zeester het volgende:
Ik heb zonet officieel vrijgevraagd (meestal werk ik zaterdagen!) dus ik kom écht!
Ik moet me alsnog afmeldenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Nou ja, dan komt het vast wel goed. Het lijkt me in ieder geval leuk.
@Zeester: ik kom langs Amsterdam, dus als je mee wil rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |