Pffff.quote:
Nee had niet door dat het topic al vol was, ben ik niet meer gewend, zo snel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze moest natuurlijk per se een topic vinden mét OP.
Je bent toch donker? Hoe kunnen het dan witten zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze moest natuurlijk per se een topic vinden mét OP.
[..]
Ik snap 'm; eiwitten.
Mag hopen dat de seks bij jou langer duurt dan twee minuten.quote:
negers hebben toch zwart zaad?;squote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent toch donker? Hoe kunnen het dan witten zijn?
Dus Mozy is niet zo groot geschapen als hij beweerde?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had niet door dat ik al vol was, ben ik niet meer gewend, zo snel.
Heb jij gebronsd zaad?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
negers hebben toch zwart zaad?;s
Mozy is een topic? :squote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dus Mozy is niet zo groot geschapen als hij beweerde?
Dat valt reuzemeequote:
Omdat eiwitten niet aan een bepaalde etniciteit gebonden zijnquote:Hoe kunnen het dan witten zijn?
Ik ben helemaal in de war door die bewering van zojuist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
negers hebben toch zwart zaad?;s
In den beginne zijn we allemaal blankquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent toch donker? Hoe kunnen het dan witten zijn?
Nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In den beginne zijn we allemaal blank
Gewoon lichtbruin dus, is wel mooi. Die kleur heeft onze vloer ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat valt reuzemee.
[..]
Omdat eiwitten niet aan een bepaalde etniciteit gebonden zijn. Dit gegeven was jou onbekend?
Nee.quote:
Hij heeft veel uithoudingsvermogen, dan duurt het even voordat je vol eiwit zit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat je niet gewend bent om snel vol te zitten.
Ben jij Jezus?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jezus was blank, solid proof hier bro.
Mijn plafond is wit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Gewoon lichtbruin dus, is wel mooi. Die kleur heeft onze vloer ook.
Maar die vloer van jou.quote:
Valt hij ten minste afquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft veel uithoudingsvermogen, dan duurt het even voordat je vol eiwit zit.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij aan jezelf te danken, vlerk dat je bent.
Het is maar vlees. Met pepersaus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, dat is wel hardcore, ik pas wel op.
Ben vega, rook alleen maar planten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Het is maar vlees. Met pepersaus.
Meat Free Mondayquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben vega, rook alleen maar planten.
Chris?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Verbeek zijn uitspraak over Jan van Halst er ook in voorkomt.
I'm out.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gratis vlees op maandag?? waar is die actie.
De ziekte van Hedel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gratis vlees op maandag?? waar is die actie.
Inderdaad, of er is eindelijk nog iemand die VI kijktquote:
Rustig maar chris, niemand banned je deze keer :Squote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef Germano het volgende:
Haha, wat raar. Noemen ze mij Chris.
Oké, gelukkig. Hij is een van ons dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rustig maar chris, niemand banned je deze keer :S
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad, of er is eindelijk nog iemand die VI kijkt
Germano, wat vind je van veereli. Gewoon interesse, zit niets achter
Mensen die bakkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen die hun steak langer dan 'medium' bakken![]()
Pls, don't startquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad, of er is eindelijk nog iemand die VI kijkt
Germano, wat vind je van veereli. Gewoon interesse, zit niets achter
20 sec? Bij entrecôte of zo neem ik aan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
Beide kanten 20 seconde op hoog pit dichtschroeien, minuut in folie inpakken om te laten na-garen.
Ik denk dat je me stiekem wel een leukerd vindt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, wat vind ik eigenlijk van je?
Ook bij normale biefstuk, flink bloederigquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
20 sec? Bij entrecôte of zo neem ik aan dan?
Wat zegt je wichelroede?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, wat vind ik eigenlijk van je?
Mensen die dat niet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
minuut in folie inpakken om te laten na-garen.
Ja, ik eet hem ook heel erg 'rauw' maar 20 sec is wel weinig gekquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook bij normale biefstuk, flink bloederig( en nee ik bevaar geen rode zee )
Haha ik deed dat dus wel met Forel, zelf " slachten "quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen. Dat smaakt echt veel minder mals
.
Mensen die overigens niet hun koe in een wei djoeken en vers een stuk vlees eraf snijden. Fuck besterven/rijpen.
Ik heb wel wat vlinders in mijn buik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat je me stiekem wel een leukerd vindt.
Die wijst naar een verborgen waterbron.quote:
Die moet je ook roken. Niet bakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik deed dat dus wel met Forel, zelf " slachten "![]()
Basten is aandrukken? Mijn ervaring is dat ie er dan vernaaid en taai uit komt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, ik eet hem ook heel erg 'rauw' maar 20 sec is wel weinig gek. Ik schroei hem altijd dicht in arachideolie omdat die heter wordt dan olijfolie/boter en dan later stukken boter er bij en dan met een lepel 'basten', bohh
.
Ye in een rookton, maar dat beest moet wel schoongemaakt worden van te voren, darmen etc eruit trekken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Die moet je ook roken. Niet bakken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Basten is aandrukken? Mijn ervaring is dat ie er dan vernaaid en taai uit komt.
Ja, weet ik. Ik ga soms vissen bij een forellenvijver, daar mag je alles meenemen wat je vangt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye in een rookton, maar dat beest moet wel schoongemaakt worden van te voren, darmen etc eruit trekken.
Ye das fucking noice, deed ook nog wel eens bij bbq'n na bakken op openvuur 30 seconden na-sudderen in een met alu folie gemaakt bakje met kruiden boter.quote:
Haha ja meestal MOET je het ook nog meenemen, eerdaags maar keer survivallen in noorwegen en overleven op eigen gevangen zalm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik ga soms vissen bij een forellenvijver, daar mag je alles meenemen wat je vangt.
Sowieso, als je fatsoenlijk vlees bij een slager haalt kan je het bijna rauw etenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye das fucking noice, deed ook nog wel eens bij bbq'n na bakken op openvuur 30 seconden na-sudderen in een met alu folie gemaakt bakje met kruiden boter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |