Pffff.quote:
Nee had niet door dat het topic al vol was, ben ik niet meer gewend, zo snel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze moest natuurlijk per se een topic vinden mét OP.
Je bent toch donker? Hoe kunnen het dan witten zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze moest natuurlijk per se een topic vinden mét OP.
[..]
Ik snap 'm; eiwitten.
Mag hopen dat de seks bij jou langer duurt dan twee minuten.quote:
negers hebben toch zwart zaad?;squote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent toch donker? Hoe kunnen het dan witten zijn?
Dus Mozy is niet zo groot geschapen als hij beweerde?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had niet door dat ik al vol was, ben ik niet meer gewend, zo snel.
Heb jij gebronsd zaad?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
negers hebben toch zwart zaad?;s
Mozy is een topic? :squote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dus Mozy is niet zo groot geschapen als hij beweerde?
Dat valt reuzemeequote:
Omdat eiwitten niet aan een bepaalde etniciteit gebonden zijnquote:Hoe kunnen het dan witten zijn?
Ik ben helemaal in de war door die bewering van zojuist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
negers hebben toch zwart zaad?;s
In den beginne zijn we allemaal blankquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent toch donker? Hoe kunnen het dan witten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |