Ludoquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kon lezen had je ook al wel gezien dat ik mee post omdat pc in zelfde kamer staat als tv, waar mijn vriendin jammer genoeg iedere avond zit te soppen voor Ludo.
Je wist mij te vertellen dat Noud en Nina een relatie hadden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kon lezen had je ook al wel gezien dat ik mee post omdat pc in zelfde kamer staat als tv, waar mijn vriendin jammer genoeg iedere avond zit te soppen voor Ludo.
Hoi Tyron. Heb jij jezelf ook finaal ondergespoten toen Eriksen die vrije trap erin krulde?quote:
Jij hebt teveel geblowd om uberhaupt een verhaallijn te kunnen volgen. Als je 1.5 minuut in het reclameblok nog hebt onthouden of je de helft al gezien hebt of dat het hele gebeuren nog moet beginnen is je rehabilitatie begeleider al meer dan content.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je wist mij te vertellen dat Noud en Nina een relatie hadden.
Ik kijk alleen voor de drugs-verhaalijn.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Heb jij jezelf ook finaal ondergespoten toen Eriksen die vrije trap erin krulde?
regen regen regen dus geen muggen. Morgen terug naar huis. Zal ongetwijfeld ruim 30 graden zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het nog 30 graden daar, of ben je muggen aan het slaan in Zweeds Lapland?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt teveel geblowd om uberhaupt een verhaallijn te kunnen volgen. Als je 1.5 minuut in het reclameblok nog hebt onthouden of je de helft al gezien hebt of dat het hele gebeuren nog moet beginnen is je rehabilitatie begeleider al meer dan content.
Dat awkward moment dat je weet dat je op hetzelfde moment als een FOK!ker een zaadlozing hebt gekregenquote:
was wel terechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat awkward moment dat je weet dat je op hetzelfde moment als een FOK!ker een zaadlozing hebt gekregen
Hopelijk volgend jaar weer eens naar Graspopquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Party.San was weer tering vet. Kan jij alweer bijna naar festivals met je medische mankementen.
Lekker hoor. Nederland is weer kut as usual. Gelukkig bijna weer op vakantie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Dven het volgende:
[..]
regen regen regen dus geen muggen. Morgen terug naar huis. Zal ongetwijfeld ruim 30 graden zijn
Fins Lapland?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Nederland is weer kut as usual. Gelukkig bijna weer op vakantie.
Moet je voorstellen als al die ajacieden op hetzelfde punt hadden gemikt met hun orgasme. We hadden een ruimteschip de lucht ingeschotenquote:
Japan is inderdaad spotgoedkoopquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk maar te duur![]()
Japan en daarna weet ik nog niet. Denk Indonesie of Myanmar.
Nee, maar op 1 of andere manier vind ik het ok om veel geld te verbrassen in Japan maar dichtbij is Fins Lapland dan echt te duur ofzoquote:
Krijgen we dan geen bitchfight over Feyenoord - Ajax?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef Dven het volgende:
Gewoon een keertje op visite komen in Bulgarije. Gaan we samen op aardbevingen wachten. En het weerbericht posten in DASOO. En naar CSKA - Levski terwijl we op Sector G zitten!
Ik kom oorspronkelijk uit de directe omgeving van Rotterdam, ik heb volgens mij geen vrienden die een andere club supporten dan Feyenoord. Een die hard Feyenoordfan komt de 19e naar mij toe. We hebben wel de belofte gemaakt dat we de klassieker niet zullen besprekenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgen we dan geen bitchfight over Feyenoord - Ajax?![]()
En hou jij wel echt van bier eigenlijk?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |