quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een vaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*te schandequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
Kap hier eens mee. Jullie maken mij ten schande omdat mensen denken dat ik bij deze bende hoor.
Neequote:
Doe eens normaal joh, Dr. Mikey kijkt helemaal geen GTST, je weet best dat hij een man is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet wat nu GTST zomerstop heeft.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Kappen nu met namen en shit. Het is niet eens grappig meer
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM kom nog eens met wat dikke hiphop.
Als het mocht zou ik nu wat DMs openbaar maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, Dr. Mikey kijkt helemaal geen GTST, je weet best dat hij een man is.
Je kijkt zelf ook lul.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet wat nu GTST zomerstop heeft.
Interpunctie is af en toe best handigquote:
Je post als het bezig is regelmatig mee in het topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?
Oh shit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je post als het bezig is regelmatig mee in het topic.
Dont shit fuck me now, Of ben je bang dat je dan niet meer het mannetje bent ?
Als je kon lezen had je ook al wel gezien dat ik mee post omdat pc in zelfde kamer staat als tv, waar mijn vriendin jammer genoeg iedere avond zit te soppen voor Ludo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je post als het bezig is regelmatig mee in het topic.
Dont shit fuck me now, Of ben je bang dat je dan niet meer het mannetje bent ?
Party.San was weer tering vet. Kan jij alweer bijna naar festivals met je medische mankementen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Interpunctie is af en toe best handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |