Ik zou haar best doen maar ik was het iig nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok jongens, wie was dit?
[ afbeelding ]
Ik had daar goede grap.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF is dat
Ik las vanmiddag wat op ad.nl ging ook over ask.fm geloof ik. Meisje wat zelfmoord had gepleegd
Toen maakte ik een goede grap:quote:Lange of dikke piemel?
Haha hier ga ik niet op in. 4 minutes ago
quote:Ga je niet op lange of dikke piemels in?
Hahaha.. 3 minutes ago
Ajax mist Siem de Jong voor 6 weken, en dus ook volgende week. Wellicht fleurt dat je dag iets op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
En nog wat spannends gebeurd vandaag?
Ik heb me kapot gewerkt![]()
En nu ben ik beetje ziekies ofzo
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had daar goede grap.
Iemand vroeg haar dit:
[..]
Toen maakte ik een goede grap:
[..]
Ow ja dat zag ik voorbij komen op mijn timeline van fbquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax mist Siem de Jong voor 6 weken, en dus ook volgende weken. Wellicht fleurt dat je dag iets op.
Welke mongool praat steeds over VBL SC?quote:Als je door tientallen frusti's digitaal genomen wil worden is de vbl sc ook een goede plek.
Hahaha :s less than a minute ago
Jij hebt Ajacieden op FB?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja dat zag ik voorbij komen op mijn timeline van fb
Ja degene moet echt even nokken daarmeequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke mongool praat steeds over VBL SC?
Siem de Longquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax mist Siem de Jong voor 6 weken, en dus ook volgende week. Wellicht fleurt dat je dag iets op.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt Ajacieden op FB?Jij verrader.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na Breaking Bad ben ik toch altijd benieuwd hoe het is om meth te pakken.
Haha godverdommequote:
Hoezo zie ik een dode babyquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef mrstylo het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ed=0CAwQsiU#imgdii=_
Is ze een bekendheid ofzo?
Als vrouw zijnde is hits op Google scoren niet heel moeilijk. Gewoon naakt op een bed liggen en je bent er al bijna.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef mrstylo het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ed=0CAwQsiU#imgdii=_
Is ze een bekendheid ofzo?
Ik ookquote:
Is een vaas:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |