Srry haten op Abie's accent is echt een no-no. Waar denk je dat die naam vandaan komt! Kan zij niks aan doen!!!quote:
Ik praat liever met jou.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Srry haten op Abie's accent is echt een no-no. Waar denk je dat die naam vandaan komt! Kan zij niks aan doen!!!
note: Inmiddels volgeboekt tot eind september!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Door een langdurige blessure is mijn hele lichaam weer terug bij af. Ik heb nu een Justin B figuur (allemaal net niet). Als er vrouwen zijn die dit digggggen dan kunnen ze contact opnemen met user Riet Riettt hij zal dan een afspraak plannen.
Plan maar door tot half Oktober... Dan even herfstvakantie pakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef rietriieet het volgende:
[..]
note: Inmiddels volgeboekt tot eind september!
Ben jij .....?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef rietriieet het volgende:
[..]
0906 0911quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dm je nummer ff dan bellen we jou.
Ja ik heb geboekt onder 538 verschillende namenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef rietriieet het volgende:
[..]
Woon je in brasschaat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoorde je niks anders dan dat accent?
Neehee. Dat is Kullie! Hoorde je niks op de achtergrond?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Woon je in brasschaat?
Klinkt een beetje als een oude truus 40jaar
Je bent niet de enige!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja ik heb geboekt onder 538 verschillende namen
Pff...let ff op je woorden..krijg nu zelfs al aanvragen van users die met je mee op vakantie willen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Plan maar door tot half Oktober... Dan even herfstvakantie pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |