dikke billenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:53 schreef rietriieet het volgende:
Eens...
Straks is het einde zoek en voor je ´t weet moeten wij ook genoegen gaan nemen met een dikke reet en hangtieten!
Heb je bij je haarsnit geopteerd voor lekker gek of gewoon het standaard pittig kapseltje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nee, want dan komen jullie er achter dat ik een Viva-vrouw ben.
Lekker gek en P!nk is mijn idool.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Heb je bij je haarsnit geopteerd voor lekker gek of gewoon het standaard pittig kapseltje?
Picsquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nee, want dan komen jullie er achter dat ik een Viva-vrouw ben.
Zo 'normaal' statistisch gezien, maar tegelijkertijd zo zaaddodendquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef PollyEsther het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Sorry. Dit is wat je krijgt als je Viva vrouw googled.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef PollyEsther het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van billenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Eigenlijk zijn we allemaal zo feministisch als de pest. Zelfs de mannen. Wij gunnen gemiddelde vrouwen niks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:40 schreef ZarB het volgende:
Ik heb nog geen dm's voor de petitie dus ik ga er vanuit dat jullie een stelletje verraders zijn!!!!!![]()
![]()
Dit soort vrouwen leest de Viva.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef PollyEsther het volgende:
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen leest de Viva.
Sexy ladys met klasse lezen de Cosmopolitan.
De Cosmoquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sexy ladys met klasse lezen de Cosmopolitan.
Jelly?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
De CosmoAls je 20 bent ofzo. Echte vrouwen lezen de Vogue of de Marie Claire.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Door een langdurige blessure is mijn hele lichaam weer terug bij af. Ik heb nu een Justin B figuur (allemaal net niet). Als er vrouwen zijn die dit digggggen dan kunnen ze contact opnemen met user Riet Riettt hij zal dan een afspraak plannen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sexy ladys met klasseOnzekere bimbo's lezen de Cosmopolitan.
Sowieso tijdschriftenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
De CosmoAls je 20 bent ofzo. Echte vrouwen lezen de Vogue of de Marie Claire.
fapsessie meeting noemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan nu even niet opnemen ...
...
zit in meeting
Leuke VMquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan nu even niet opnemen ...
...
zit in meeting
Elke x als ik denk dat het niet erger kan....quote:
Zit je in meeting met je onzichtbare vrienden op je zolderkamer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan nu niet opnemen moeder is boven gekomen
skype meeting met junior analistenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zit je in meeting met je onzichtbare vrienden op je zolderkamer?
Wat zei ze dan??quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gvd
sorry ik schoot in de lach toen ik je stem hoorde![]()
Upload het even broquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gvd
sorry ik schoot in de lach toen ik je stem hoorde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |