Ik dus ontopicquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kijken wie dit gaat winnen....
Guus als je een foto van mij ontvangt en je doet die retour richting mij krijg je automatisch foto van de ladies retour...!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand duckfacefoto van JMF?
In mijn DM graag.
BVD
Ik stuur niks!!!!! Hallo waarom gelooft niemand mij !!! Guus zeg het!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Guus als je een foto van mij ontvangt en je doet die retour richting mij krijg je automatisch foto van de ladies retour...!
Ik kreeg er zelfs twee, ging iets mis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik stuur niks!!!!! Hallo waarom gelooft niemand mij !!! Guus zeg het!!
Ik wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt beter... Als 1 van jullie in de fout gaat worden jullie beiden bestraft. Wel goeiie toch, GHEHEHEHE. Ik denk dat de vraag na foto's om jullie ook groter is eigenlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb foto's.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt beter... Als 1 van jullie in de fout gaat worden jullie beiden bestraft. Wel goeiie toch, GHEHEHEHE. Ik denk dat de vraag na foto's om jullie ook groter is eigenlijk.
NAAAAARRRRRRRRRRquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, maar dat werkt beter... Als 1 van jullie in de fout gaat worden jullie beiden bestraft. Wel goeiie toch, GHEHEHEHE. Ik denk dat de vraag na foto's om jullie ook groter is eigenlijk.
Mooi was dat ja... Die vrouwen met die theezakken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Vroeger lasde ik altijd de TINA en HITKRANT in de biobliotheek met mijn toenmalige beste vriend.
Gewoon om naar die mooi plaatjes van meisjes te kijken giechelend en al
na is korter.quote:
Je hebt niets gestuurdquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik lees trouwens nooit de Viva.
Lasde?tasten je fapissues je hersenen al aan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Vroeger lasde ik altijd de TINA en HITKRANT in de biobliotheek met mijn toenmalige beste vriend.
Gewoon om naar die mooi plaatjes van meisjes te kijken giechelend en al
En fout. Welke vraag komt na de foto's?quote:
Ik ging ook altijd seksuele voorlichting lezen... maar was altijd bang om gesnapt te worden door biobliothecaris mevrouw...quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mooi was dat ja... Die vrouwen met die theezakken.
Jij bent zelf fout.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
En fout. Welke vraag komt na de foto's?
Dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blijf nou eens ontopic jongens, wat moeten we toch met jullie beginnen?
Waar heb ik dit aan te danken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij bent zelf fout.
Geef me dan een ban gvd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol? Ome Frank vindt jullie een beetje vervelend vanavond, kinders!
Ze vinden hem woest aantrekkelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit.
Hoe is het met jou buik Guus. Hoe reageren de vrouwen op je buik?
Pardon? Dit topic liep heel goed totdat het scheve tanden topic dicht werd gegooid en alle baggeraars hierheen kwamen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol? Ome Frank vindt jullie een beetje vervelend vanavond, kinders!
Ome Frank is er nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
Het is allemaal de schuld van Mortaxx!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Pardon? Dit topic liep heel goed totdat het scheve tanden topic dicht werd gegooid en alle baggeraars hierheen kwamen.
Ga eens gewoon naar de SC danquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mortaxx!
Hij is niet meer welkom op de woonkamer meet!
Er was een paar weken terug ook zo'n topic van een kerel die een ban wou.quote:
Ja ik ga altijd tegen alle trends in. Zo kom ik wel rebels over, snap je? Ik ben echt extreem mager nu. Wel link want ik zit tegen eiwittekort aan. Dan schijnt hij juist weer enorm op te zwellen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze vinden hem woest aantrekkelijk.
een kilootje teveel is helemaal hip nu, snap je?
Maar is wel hard werken hoor, iedere avond weer half misselijk nog chips door je strot douwen.
Bij de SC willen ze ons niet hebben ben ik bang.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga eens gewoon naar de SC danZijn jullie van al het gezeur af (en ik ook
)
Ik wil geen scquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga eens gewoon naar de SC danZijn jullie van al het gezeur af (en ik ook
)
Je weet dondersgoed dat je erg vervelend bent vanavond, Zara. En je dinnetje ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Pardon? Dit topic liep heel goed totdat het scheve tanden topic dicht werd gegooid en alle baggeraars hierheen kwamen.
Uitdaging toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij de SC willen ze ons niet hebben ben ik bang.
Ja ik baal hier ook van.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat je erg vervelend bent vanavond, Zara. En je dinnetje ook
Wie??quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat je erg vervelend bent vanavond, Zara. En je dinnetje ook
Nee, dan moet je om de 5 posts een SUPER GRAPPIG gifje posten. Ik weet nooit waar ze die shit vandaan halen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij de SC willen ze ons niet hebben ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |