Ja goed!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef rietriieet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige!
Zal kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ik zorg dat de sixpack eind dit jaar weer terug is. Zal ik jou als sixpack lover dan inplannen?
Nee, ik spreek je morgen wel!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Neehee. Dat is Kullie! Hoorde je niks op de achtergrond?
Mij niet maar misschien Kullie!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik spreek je morgen wel!
Srry ken je dat liedje van de Spice Girls niet? If you wanna be my lover, you gotta get with my friendsquote:
Dat zal morgen blijken, ik heb nog wat vragen over mijn 'sample' dat is afgenomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Srry ken je dat liedje van de Spice Girls niet? If you wanna be my lover, you gotta get with my friends![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat zal morgen blijken, ik heb nog wat vragen over mijn 'sample' dat is afgenomen.
Ik spreek liever met Kullie daar zij geneeskunde(?) studeert en bovendien zal zij als studente ook 'verser' in de stof zitten dan ene 40-jarige Goedele de G.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef ZarB het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarmee kun je terecht bij Goedele de G.
Goedele de G. is anders behoorlijk ervaren op het gebied van het einde naderende geslachtsorganen. Advies; niet teveel fappen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik spreek liever met Kullie daar zij geneeskunde(?) studeert en bovendien zal zij als studente ook 'verser' in de stof zitten dan ene 40-jarige Goedele de G.
Ho ho ik begin pas in september.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik spreek liever met Kullie daar zij geneeskunde(?) studeert en bovendien zal zij als studente ook 'verser' in de stof zitten dan ene 40-jarige Goedele de G.
Hmm... klinkt als een pientere persoon. Heb je toevallig een wetenschappelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goedele de G. is anders behoorlijk ervaren op het gebied van het einde naderende geslachtsorganen. Advies; niet teveel fappen.
Klinkt als een pientere meid, heb jequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goedele de G. is anders behoorlijk ervaren op het gebied van het einde naderende geslachtsorganen. Advies; niet teveel fappen.
Ik ben benieuwd naar haar publicaties van deze - naar schijnt - zeer pientere persoon. Heb je een link van pubmed voor me?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Www.adviesvangoedeledegvooriederfapkwaaltje.nlquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm... klinkt als een pientere persoon. Heb je toevallig een wetenschappelijk
[..]
Klinkt als een pientere meid, heb je
[..]
Ik ben benieuwd naar haar publicaties van deze - naar schijnt - zeer pientere persoon. Heb je een link van pubmed voor me?
Kijken wie dit gaat winnen....quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef ZarB het volgende:
Waag het niet om hier verder te gaan stellletje barbaren. Terug naar de klacht mensen, terug naar de klacht!!
Ja gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand duckfacefoto van JMF?
In mijn DM graag.
BVD
Wacht ik heb de mond nog voor je Guusje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand duckfacefoto van JMF?
In mijn DM graag.
BVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |