Nou ik post in ieder geval geen dingen die ik eigenlijk kut vindquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je alleen geoorloofd bent om meesterwerken te posten, zou dit topic geen bestaansrecht hebben
Je gelooft het niet, maar ik vind het best nog wel aardigquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou ik post in ieder geval geen dingen die ik eigenlijk kut vindEr moet wel een beetje potentie inzitten he....
Dit vind ik in ieder geval verschrikkelijk. Alleen die hipster-look van die gast al
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef Norrage het volgende:
Bazig dit![]()
http://www.festivalinfo.n(...)r-songwriters_thuis/
Ik heb het zelfs ff geliked op facebookZo terecht...Man wat zijn ze het genre enorm aan het uitmelken met al die 13 in een dozijn troep...
Nee zwaar terecht. Genoeg andere muziek die ze kunnen uitnodigen. Geen Bouwe dob en zo graagquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kansloze actie imho. Als je genre uitgemelkt vindt, dan nodig je toch gewoon alleen kwaliteit uit en ga je niet ineens alles boycotten lijkt me. Als je van underground gabbermuziek houdt laat je je toch ook niet uit het veld slaan door parodies als Hakkuhbar
Ok. Waardeloos album dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:08 schreef Moody het volgende:
Oh, de nieuwe Travis is blijkbaar gelekt. Altijd leuk. Even proberen vanavond
Uiteraard mogen ze die muziek links laten liggen, maar waarom met zo'n attitude van zie ons een lekker alternatief zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om positief te promotenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee zwaar terecht. Genoeg andere muziek die ze kunnen uitnodigen. Geen Bouwe dob en zo graag
En dan komen ze zelf met De Kraaien en Handsome Poetsquote:
ONZ / [Radio 49] #4034 De emo komt uit je oogballen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Moody het volgende:
Wordt tijd dat we een keer radio gaan maken.
Ja kom er maar eens tussenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #4034 De emo komt uit je oogballen!
Daar kan je gewoon mee doen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok. Waardeloos album dus.
Dit is nog wel aardig. De rest klinkt als overgebleven b-kantjes.
Slechte clip ook. Zucht, tot zover mijn geliefde Travis
https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEKquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja kom er maar eens tussen
Eigen indie stationnetje opstarten?
Ranzige muziek pluggen.
Paar weken later hoor je het op 3FM
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEK
Nu is er "muziek waar de kat nog van houdt".
Eens met alles, behalve dat van ene Moodyquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al voor me
Moody's waardeloze soeperdoeper-pluguurtje
Kerftministers' muziek die niet bestaat blijkt toch te bestaan uurtje
Norrage' anti singer songwriter uurtje
DO2's repetatieve uurtje
Ranja's gitaarmuziek
beterebob's Celine Dion & Britney Spears uurtje
De betere popmuziek van Bob?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al voor me
Moody's waardeloze-pluguurtje
Kerftministers' muziek die niet bestaat blijkt toch te bestaan uurtje
Norrage' anti singer songwriter uurtje
DO2's repetatieve uurtje
Ranja's gitaarmuziek
Met The National muziek?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef BoerBert het volgende:
Bovengemiddeld.
Norrage komt met allemaal herhalingen van zetten.
Exactemundo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Travis was best wel héél prima vroeger, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |