dit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je zijn cv wel eens bekeken?
Of die hier zullen kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 05:59 schreef MeneerRicardo het volgende:
Gecondoleerd aan de nabestaanden.
de adel? Je bedoelt die paar jonkheren en de enkele baron die we hier in NL hebben rondlopen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Punt is dat de adel door de staat wordt gefinancierd en Heineken niet. Daar ligt het dus gevoelig bij de republikeintjes.
dus als je een andere mening hebt kan je beter weggaan ja.. Fok is ook geen discussieforum, stom van me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hoeft niet op FOK! te posten hoor, ga je gewoon een weekje weg is alles is weer normaal voor je.
Eh, het is de dode die 'in vrede rust', het is een beetje raar om dat tegen zijn nog levende nabestaanden te zeggen. Kort door de bocht vertaald zeg je tegen ze dat ze dood mogen vallen.quote:
Eh ... ken je FOK!klassiekers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef HiZ het volgende:
Eh, het is de dode die 'in vrede rust', het is een beetje raar om dat tegen zijn nog levende nabestaanden te zeggen. Kort door de bocht vertaald zeg je tegen ze dat ze dood mogen vallen.
Dit gaat wat verder dan een grammatica foutje of zo; het is gewoon patente onzin. Dan kan je het wel een 'klassieker' gaan noemen maar het geeft niet meer en niet minder aan dan dat mensen echt niet weten waar 'RIP' voor staat.quote:
Dan pak ik nog een kop koffie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:56 schreef Dagonet het volgende:
En HiZ weet dat heus wel, als oldbie.
Was een grapje. Als het aan mij zou liggen was het koninklijke huis al lang aan banden gelegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Precies mijn punt.
En republikeintjes klinkt wat denigrerend, vind je niet?
Ik maakte de klassieke grap inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, het is de dode die 'in vrede rust', het is een beetje raar om dat tegen zijn nog levende nabestaanden te zeggen. Kort door de bocht vertaald zeg je tegen ze dat ze dood mogen vallen.
En naar wat ik zojuist begreep op Lage Vuursche.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Vrijdag is de begrafenis in besloten kring in Lage Vuursche.
Niet volgens de RVDquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zie mijn posting de Prins wordt bijgezet in de Nieuwe Kerk in Delft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |