Dit gaat wat verder dan een grammatica foutje of zo; het is gewoon patente onzin. Dan kan je het wel een 'klassieker' gaan noemen maar het geeft niet meer en niet minder aan dan dat mensen echt niet weten waar 'RIP' voor staat.quote:
Dan pak ik nog een kop koffie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:56 schreef Dagonet het volgende:
En HiZ weet dat heus wel, als oldbie.
Was een grapje. Als het aan mij zou liggen was het koninklijke huis al lang aan banden gelegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Precies mijn punt.
En republikeintjes klinkt wat denigrerend, vind je niet?
Ik maakte de klassieke grap inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, het is de dode die 'in vrede rust', het is een beetje raar om dat tegen zijn nog levende nabestaanden te zeggen. Kort door de bocht vertaald zeg je tegen ze dat ze dood mogen vallen.
En naar wat ik zojuist begreep op Lage Vuursche.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Vrijdag is de begrafenis in besloten kring in Lage Vuursche.
Niet volgens de RVDquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zie mijn posting de Prins wordt bijgezet in de Nieuwe Kerk in Delft.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zie mijn posting de Prins wordt bijgezet in de Nieuwe Kerk in Delft.
Ik deed een ninja-edit dus geeft nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:08 schreef Uccie het volgende:
Sorry Pino. Het stond er al...maar kutmobiel edit niet
quote:De begrafenis van prins Friso is op vrijdagmiddag 16 augustus in besloten kring in Lage Vuursche in de gemeente Baarn. Dat meldt de RVD.
Na een dienst in de Stulpkerk in Lage Vuursche wordt de prins begraven op de daarbij gelegen begraafplaats.
De dienst wordt geleid door dominee Carel ter Linden. Later dit jaar vindt een herdenkingsbijeenkomst voor prins Friso plaats.
Is denk ik ook makkelijk voor moeder, echtgenote en de kids. Dat ze niet een grafkelder inhoeven, maar gewoon de begraafplaats op kunnen lopenquote:
Maar dat betekent ook dat er hordes mensen op af kunnen komen om allemaal even naar dat graf te kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is denk ik ook makkelijk voor moeder, echtgenote en de kids. Dat ze niet een grafkelder inhoeven, maar gewoon de begraafplaats op kunnen lopen
Ja, dat zal de hoofdrede vast wel zijn. Lekker praktisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is denk ik ook makkelijk voor moeder, echtgenote en de kids. Dat ze niet een grafkelder inhoeven, maar gewoon de begraafplaats op kunnen lopen
En in dát opzicht is het dus wel opmerkelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook dat er hordes mensen op af kunnen komen om allemaal even naar dat graf te kijken.
Dat duurt 2 maanden en dan is dat ook weer klaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook dat er hordes mensen op af kunnen komen om allemaal even naar dat graf te kijken.
Misschien hebben ze juist daarom wel gekozen voor een gewone begraafplaats. Dat die kinderen die 'enge' kelder niet in hoeven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Aan de ene kant vind ik het gek dat ie niet bij zijn vader begraven/geplaatst wordt
Aan de andere kant kunnen zijn jonge kinderen nu inderdaad makkelijker 'even' een bloemetje bij papa leggen.
goede beslissing met het oog op die kleine meiden. En wie weet gaat die nadat hun 18 ofzo zijn alsnog naar Delft.quote:
Ja, eventjes. Maar mensen gaa snel over naar de volgende waan van de dag volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |