quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Ruudje is Friso vandaag geverfd..twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
bedankt voor je medeleven. Dat heb ik echt nodig in deze moeilijke tijden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn enige deelneming aan alle Nederlanders
Meid wat vervelend nou.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:
Verdikkeme, volgende week zaterdag waarschijnlijk de uitvaart. Dan ben ik op vakantie.
Inderdaad, dan krijg je van die 'BNers' die ook weer uit t stof worden gehaald. Alles voor wat promotie hequote:
wat heeft Kwalbert nu weer te zeuren?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
![]()
whaaaaa het zit hem heel erg dwars die A verlinde over dat sms gedoe...zakkenvullers zijn het gewoon.
"Garpje!"quote:
Hopelijk krijgt kwalbert een hoop stront over zich heen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dat die Kwalbert van te voren nog zegt dat de smsjes een troost kunnen bieden voor Mabel is helemaal wansmakelijk. Alsof Mabel nu boulevard aan t kijken is. Hij wil gewoon die 3131 dienst spekken!
Echt, dit is gewoon walgelijk.
Het is ook verschrikkelijk als iemand overlijdt op zo'n jonge leeftijd. Maar laten we wel wezen, hij was feitelijk al niet meer onder ons want hersendood.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:31 schreef Lidlchips het volgende:
Brr ik krijg het er helemaal koud van.
Blijf thuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:
Verdikkeme, volgende week zaterdag waarschijnlijk de uitvaart. Dan ben ik op vakantie.
Wat zei ie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
pijnlijke verspreking van de RTL verslaggever...
Zeg er even bij wát dan...quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
pijnlijke verspreking van de RTL verslaggever...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |