quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zou jij Schöne doen ja? Hommo.
Leuk voor jou maar eerlijkheidshalve is het niet een plek waar ik zou zitten ondanks dat je in 410 zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
Krijg ik een mail met daarin een afbeelding van mijn stoelWoehoeee, voor het eerst dat ik hem zie
![]()
Altijd die gast die denkt dat hij wijsheid in pacht heeft om tegelijk nooit meer dan 10 of 15 minuten van de wedstrijd te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef stoeltafel het volgende:
Video Analyse AZ - Ajax
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3818.php#post149091
meh, goede plekken en heb ik ook weleens gezeten (incl drinken en etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk voor jou maar eerlijkheidshalve is het niet een plek waar ik zou zitten ondanks dat je in 410 zit.
(vanuit vak '105')
Hoiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
Krijg ik een mail met daarin een afbeelding van mijn stoelWoehoeee, voor het eerst dat ik hem zie
![]()
[ afbeelding ]
Eerste 15 min ja, wist ik niet. Oplossingen geeft die wel. Wel goed om te zien hoe vaak een Ajax speler een verkeerde keuze maakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Altijd die gast die denkt dat hij wijsheid in pacht heeft om tegelijk nooit meer dan 10 of 15 minuten van de wedstrijd te doen![]()
niet geklikt maar ik weet zeker dat dat nu ook weer is.
Zwartkijker ben je wel hè?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
De Jong stuk
Alderweireld weg
Eriksen die "tottenham een mooie club vindt"
Gefelicteerd met de schaal PSV.
Als die 2 laatsten nou voor zondag weg zijn, wil ik overwegen om de wedstrijd toch te kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
De Jong stuk
Alderweireld weg
Eriksen die "tottenham een mooie club vindt"
Gefelicteerd met de schaal PSV.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 16:55:43Ajax A1 speelt vanavond een oefenduel met Noordwijk. Het duel is vanaf 19:00 uur live te zien op Ajax Exclusive TV. http://t.co/3drMP51xtv reageer retweet
Denk ook niet dat die nog voor hem aankloppen. Hij blijft gewoon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef Mavcovic het volgende:
De Spurs hebben al 6 goeie middenvelders. Zowel ervaren jongens als talenten. Die Eriksen moet daar niet heen gaan als hij slim is. En dat is hij!
Nou ja, wellicht. Maar met die 3 afwezig, al is het bij Siem tijdelijk, wordt Ajax er niet sterker op natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
7 mio is wel een mooi bedrag voor Toby.Ik verwacht niet dat Ajax 15 miljoen voor Tadic gaat neerleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ajax 15 miljoen voor Tadic gaat neerleggen.
En dus is Tadic geen optie. Maar vind dat wel echt een geweldenaar. Hopelijk hebben we in Meleg een soortgelijke speler.quote:
Een extra buitenspeler zou wel geen overbodige luxe zijn op dit momentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dus is Tadic geen optie. Maar vind dat wel echt een geweldenaar. Hopelijk hebben we in Meleg een soortgelijke speler.
Dus Tadic nemen als een 'extra'?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra buitenspeler zou wel geen overbodige luxe zijn op dit moment
Nee zeker niet, maar ik zou geen haalbare optie weten op dit moment. Ook niet mijn taak trouwensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra buitenspeler zou wel geen overbodige luxe zijn op dit moment
Blijft een lastige positie om in te vullen en al helemaal bij ons.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik zou geen haalbare optie weten op dit moment. Ook niet mijn taak trouwens.
Hattrickje dit keerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
fischer echte swagger boy
hopelijk trapt hij er weer een paar in tegen feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |