Prima, of een doorlopend kredietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sluit er wel een tweede hypotheek voor af. Godskolere, wat zijn die dingen duur!
Daarna de schuldsanering in. Is ie gratischhhhhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima, of een doorlopend krediet
Sure. Alleen verwacht niet dat we ooit iets gaan geregistreerdpartnerschappen in dit gevalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarna de schuldsanering in. Is ie gratischhhhh
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen verwacht niet dat we ooit iets gaan geregistreerdpartnerschappen in dit geval
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:30 schreef iBenny het volgende:
Prima plan. Als jullie dan toch bezig zijn. Ik wil de Ola-bak
Dat klinkt toch best goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dinsdag ook niet meer hoor. Maar de week erna woensdag en donderdag vrij
quote:Artsen versteld van vork in plasbuis
CANBERRA -
Een 70-jarige Australiër die met een bloedend geslachtsdeel bij de eerste hulp aankwam, bleek een vork in zijn penis te hebben geduwd. Artsen in Canberra wisten het 10 centimeter lange eetgerei uit de plasbuis te verwijderen.
De man vertelde dat hij de vork had ingebracht om daar seksuele bevrediging uit te halen. Het was niet de bedoeling dat het stuk bestek vast kwam te zitten. De artsen wisten de vork, die geheel uit het zicht was verdwenen, uiteindelijk uit de penis te trekken met tangen en smeermiddelen. De man was onder narcose gebracht.
Het spoedgeval was volgens de medici zo zeldzaam, dat ze verslag hebben gedaan in het wetenschappelijk tijdschrift The International Journal of Surgery, schrijft de krant The Canberra Times maandag.
SPOILER: Pheauteau!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)ek-de-champagne-open
Die reacties onder het bericht__!
quote:ik vindt dit een persoonlijke kwestie dit schrijf je niet op Editie N.L
Ennn...quote:
quote:Ik was 11 jaar oud, vond het vreselijk, omdat het in een witte broek gebeurde tijdens een rekentoets.
Ja, maar kom op... niemand wil dat wetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook een pareltje ja.. al lijkt me dat echt vreselijk
Dat kloptquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar kom op... niemand wil dat weten
Mensen die plastic bekertjes overal neersmijtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef iBenny het volgende:
Polen die 3000 euro hebben verdient met het oprapen van plastic bekertjes op Lowlands
heerly!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:45 schreef iBenny het volgende:
Goffer. Eternal Flame op de radio.... hele bedrijf meeblêren
_!
Wehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
Is this burning an eternal flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame
*krak* ruiten aan diggelen
Wat voor werk doe jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef iBenny het volgende:
In de pauze zijn we gaan magneetvissen. Ik heb me in tijden niet zo achterlijk gevoeld_!
We kwamen een website tegen, toen zijn we verder gaan zoeken, hebben hun er een besteld en zijn we net met een magneet naar oud ijzer gaan vissen :")quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
We kwamen een website tegen, toen zijn we verder gaan zoeken, hebben hun er een besteld en zijn we net met een magneet naar oud ijzer gaan vissen :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |